Hlavně, že tvrdí, že na rovných přehledných úsecích měřit nebudou, že se zaměřují na složité křižovatky. Proto na kolínsku vždy měří na rovném a přehledném úseku a chytí někoho za pár minut. Ale na všech nepřehledných křižovatkách, kde je 70 a časté nehody nejsou vidět nikdy, protože tam by jen tak někoho nechytli.
ČD lžou, jak když tiskne. Dcera jela EC122 - 5,5 hodiny stáli někde u Zábřehu, personál na začátku řekl rozhlasem, že je porucha a budou mít zpoždění, jinak jim nikdo nepodal žádné informace. Za tu dobu se nikdo nezeptal, jestli nepotřebují aspoň vodu a nakonec je ještě spojili s EC140 a jejich vlak zmizel ze systému a ani ho už neuváděli na nádraží na ceduli s příjezdy - nikoho o tom neinformovali, ani nehlásili, že přijely 2 spojené vlaky. Bordel a šlendrián.
Nikdo nejezdí autem bezdůvodně. Já, když služebně nemusím něco vézt, tak jedu klidně vlakem, i když časově je to horší a mám obvykle problém vůbec najít místo na zaparkování u nádraží. Většina lidí v autech prostě tím autem musí a strategie ubrat všude pruhy a co nejvíce komplikovat průjezd očividně nefunguje - docílili jen toho, že je všude zácpa, agresivita, mnohem více exhalací a kolony trvají delší dobu. Nikdo normální nepojede na kole někde po magistrále mezi auty, aby dýchal ty rakovinotvorné smrady a nechal se přejet. Zužování a omezování mělo přijít, až bude komplet okruh a hlavní průtahy městem pod zemí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak v tuhle chvíli mi vychází, že obchody na tom mají marži minimálně kolem 40%, tak tam je dost prostoru, aby to nemuseli promítnout jednu sezónu do cen pro zákazníky.
5 odpovědí