Většině lidí to vadí. Jsme v České republice a když si zavolám taxi,tak chci řidiče,který zná město a hlavně který mi rozumí. Takže taxikáře Ukrajince je totální ostuda společnosti.
Na co v dnešní době potřebujete řidiče, který umí česky a zná město, když se s ním vůbec nemusíte bavit a navigace ho všude dovede bez jakýchkoli znalostí?
V nových tunelech už má být 100 km/hod a postupně se má stovka zavádět i v těch, kde je dosud 80 km/hod, např. Pražský okruh.
Tohle jsem nikdy nepochopil - když člověk jede přes celou Itálii až na jih, tak jsou po cestě stovky dálničních tunelů, které jsou mnohem užší a hůře osvětlené, než tady u nás a nejsou ani vybaveny proměnným značením a je tam povolená plná rychlost 130. Tady budou snad slavit, že to zvýší ze zbytečných 80 na zbytečných 100 :-(
Já mám vyvrtaných 6 zdravých zubů od zubařky z přívozu která ze dne na den skončila a nikomu nedala vědět před 7 lety jsem šel na rovnátka trhat zuby a zubařka nikde no poté se zjistilo že skončila a nikoho neinformovala . Na rentgenech mi nová zubařka zjistila zaplombovaných 6 zdravých zubů které plombu nepotřebovali . No takže asi tak
Jak může dodatečně zjistit zubařka, že to byl zdravý zub, který plombu nepotřeboval? Však při ošetření se kaz vyvrtá a zaplombuje, tak tam už žádný kaz není. Pokud by tam kaz nebyl, tak vyvrtá zdravý zub a zaplombuje, ale výsledek je stejný - prostě plomba v díře, kde těžko může příští zubař poznat, co tam bylo....
Tak se v té myšlence pokuste jít dál, představte si vlak někde v poli...
Tak zaprvé ty vlaky nebyly v poli, ale ve stanicích a za druhé - dálnice je přece taky v poli. Při těchto událostech distribuují vodu nejčastěji dobrovolní hasiči a ti by se dostali k vlaku, kdyby byla nehoda, nebo hořelo apod. Takže i kdyby ten vlak byl v poli, tak to neni problém.
Informace na internetu byla. Že se v ÚnO spojuje EC 122 se 140, že následně pojede v pořadí souprava od 122/souprava od 140 pod označením EC 140 a EC 122 je z ÚnO odřeknut, atd.
Tak to není očividně pravda, protože do Kolína přijela souprava EC140 první (logicky, když ten vlaj jel o hodinu dříve, než EC122) a až na konci EC140 byla připojená nečinná lokomotiva ŽSK s EC122. V Kolíně ještě nahnali vystupující cestující EC122 do prvních 3 vagónů, protože zbytek vlaku stál ve štěrku - nevešel se k perónu.
Nebylo to jediné, co bylo na internetu dostupné a to veřejně.
Omezení provozu bylo naposled aktualizované chvíli po druhém zastavení provozu a ještě někdy v 0:10 tam viselo, že "provoz zastaven" a to se už hodinu jezdilo. Musí se umět hledat...
Ale já nikde netvrdím, že na netu nebyla informace, že je provoz zastaven a že oprava bude trvat do xx - sice to 4x změnili, ale budiž. Ale informace o spojení vlaků a tím zrušení jakýchkoli informací o EC122 nebylo nikdy a to vy jste tvrdil, že bylo.
O tom, že je EC 122 spojen z EC 140. Nebo se bavíme o něčem jiném?? 🙄
Tak to by mě opravdu zajímalo, kde jste tuto informaci našel - sledoval jsem web ČD, aplikaci Můj vlak, IDOS a Babitron. Jediné, co se na internetu dalo najít bylo, že EC122 v Ústí nad Orlicí zmizel ze systémů a v aplikaci IDOS byly stanice od ČT přeškrtané. Nikde ani slovo o spojení s jiným vlakem. Neuváděli to ani ve stanici Kolín a to ani rozhlasem, ani na tabulích a nevěděla to dokonce ani výpravčí, které jsem se ptal.
tak asi lidi chtějí vědět primárně co mají dělat, ne? To, že vlak stojí vidim taky a vlastně mě ani nezajímá proč. Co chci v tu chvíli vědět je jestli mám a) počkat, protože oprava se do hodiny zvládne, b) počkat, protože ČD přistaví náhradní dopravu, c) nečekat na nic a snažit se zajistit si vlastní dopravu. Jako věřte mi, že to nejhorší je nevědět co mám v tu chvíli dělat. Mě fakt nezajímá, jestli tam skočil sebevrah, jestli má lokomotiva poruchu nebo jestli spadlo vedení. Mě zajímá jak se mám zařídit. A to jsou ty informace, co často nejsou.
Přesně tak, kdyby rovnou napsali, že ta oprava bude trvat 5 hodin, tak bych pro dceru dojel autem. Takhle to po každé hodině zvyšovali o hodinu.
Pořád se na něco ptát. Prakticky každý má dnes smartphone s mobilním Internetem, kde jsou v tu chvíli aktuální informace jak na webu ČD, tak SŽ. Takže neschopnost hledejte hlavně u sebe. Průvodčí žádné další informace stejně nemá.
Některé vlaky stály 3 hodiny v místě, kde není žádný mobilní signál, natož data. Personál vlaku je od toho, aby podával informace.
Kudy okolo, když byla trolej stržená nad všemi kolejemi a byly tam její zbytky? Vy víte, v jaké části stanice se to stalo?
V České Třebové je obrovské nádraží a jsou tam i koleje bez trolejí, dají se tahat vlaky přes odbočku Zádulka, přes depo - možností je hromada, ale to by někdo musel zorganizovat a být na ho hlavně připraven.
To v České Třebové nemají několik dieselových lokomotiv, které by vlaky i s jejich elektrickými lokomotivami přetáhly okolo poškozeného místa? Kolejí na objezd je přece v České Třebové dost? Pokud je Česká Třebová problém, proč nemají ČD pro případ problému vypracován plán, který by to řešil? Oni se nyní budou akorát alibisticky vymlouvat, jako obvykle a kecat, co vše pro cestující udělali. Skutečně by nebylo od věci rozpustit ten spolek České Dráhy a privatizovat?
Ne, ČD nemají několik dieselových lokomotiv, protože před lety se rozdělila osobní a nákladní doprava, takže všechny posunové a nákladní dieselové lokomotivy patří ČD Cargo a to je jiná firma, která prostě osobní vlaky přetahovat nepůjde a ani je to nezajímá.
ČD lžou, jak když tiskne. Dcera jela EC122 - 5,5 hodiny stáli někde u Zábřehu, personál na začátku řekl rozhlasem, že je porucha a budou mít zpoždění, jinak jim nikdo nepodal žádné informace. Za tu dobu se nikdo nezeptal, jestli nepotřebují aspoň vodu a nakonec je ještě spojili s EC140 a jejich vlak zmizel ze systému a ani ho už neuváděli na nádraží na ceduli s příjezdy - nikoho o tom neinformovali, ani nehlásili, že přijely 2 spojené vlaky. Bordel a šlendrián.
A ještě dodám, že to, že spojili EC122 a EC140 nevěděla ani výpravčí v Kolíně.
Byla tu nastolena několika chytrolíny diskuse o tom jak jezdily autobusy za komunistů. Určitě většina ještě ani nechodila tehdy do školy, nebo se ještě ani nenarodila. Tvrdím že jezdily častěji, ale ta síť nebyla tak hustá. Srovnávat tehdejší vybavenost autobusů s dnešními je stejná blbost jako srovnávat Škodu 100 se Superbem. Byla jiná doba a i jinde ve světě jezdily tehdy horší autobus než jezdí dnes.
Třeeba u nás na kolínsku jezdily autobusy za komára mnohem lépe - ze střediskové obce jezdilo několik přímých autobusů do Kolína - 12 minut... Nyní jezdí pouze jeden a staví všude - 42 minut .. a pak chtějí dostat lidi do MHD.
32
Sledujících
0
Sleduje
32
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejde jenom o to, že okruh bude existovat, ale je potřeba, aby to na něm trochu jelo. Když pojedu z letiště na D11, aby se mi opravdu vyplatilo jet po okruhu a nesjíždět na 16km na Braník a Jižní spojku.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Však od toho jsou dneska navigace, které berou v potaz aktuální dopravu - dají takovou cestu, kudy to bude rychlejší, podle toho, jak máte v navigaci nastavené preference.
3 odpovědi