Vlada je ustredni organ pro tyhle krizove situace. Kdo myslite, ze ty slozky IZS koordinuje?
Vy jste presne ten typ, co ma za to, ze manazer jenom sedi v kanclu a ho.no dela a vsechno to odmakaji lidi z provozu, co?
Jasně, vláda je ústřední orgán a proto je v každém městě i vesnici separé povodňová komise, která rozhoduje co a jak a záchranným akcím velí velitelé hasičů na místě. Vláda tak maximálně rozhoduje, jestli a kam pošle armádu a pak samozřejmě o penězích na obnovy. Snad si nemyslíte, že Rakušan rozhoduje, koho mají v Jeseníku kam poslat :-D
Vláda varovala, vláda zvládla..., nebyly to spíš hydrometeorologové a složky IZS?
Taky to nechápu co s tím má co dělat vláda. Tohle je čistě o schopnostech a předvídavosti místního zastupitelstva a konkrétních lidí a potažmo pak IZS. Že vláda řekla, poslouchejte orgány, nechoďte do lesa a k vodě, o tom snad ani nemusí mluvit.
Především je potřeba celou nehodu vyšetřit. Z vyšetřování mohou vyjít 2 zcela odlišné závěry.
1) Chybovala PČR, bezmyšlenkovitě vletěla do auta, během zásahu nepřihlédli k okolním podmínkám. Nasledovali provoz, jeli jako smyslů zbavení.
2) Chyboval kluk, který dívčinu vezl. Jestli to bylo první rande, je možné, že machroval, něco ve stylu "to stihnu", "nebudu přece uhýbat blbým policajtům", "ukážu holce jaký jsem střelec". Možná třeba koukal po slečně a vůbec se nevěnoval řízení, mohl sestřelit kohokoli.
Ale tohle ukáže až vyšetřování. Do té doby emoce stranou. Jinak primárním viníkem je ujíždějící individuum.
Tak tam hlavně bylo zcela zbytečné, aby to policie hrotila tak na krev. Já jsem to viděl osobně a šlo jen o to, že Prahou po prázdné magistrále v noci jela rychlá auta typu Ferrari a Lambo - ano, jeli rychleji 120-130km/h, ale na prázdné tříproudé silnici, kde nejsou přechody a Policie je rozhodně nemusela nahánět tak na krev, že někoho sejmula.
Podle vás, kdo nejede rychle a nebezpečně, je nemehlo? Nebo jak to máme chápat?
Kde něco takového píšu? Pokud někomu trvá kilometr, než se rozjede na zelenou na 50, tak je nemehlo. Pokud někdo schválně před semaforem, kde je zelená zpomaluje na 30, aby chytl červenou, tak je nemehlo. Pokud někdo, kde normální řidiči jedou 90 jede 70, tak je nemehlo.
To, že bylo nejvíce hlasováno a vyhrálo, že jim vadí rychlejší řidiči je jasné znamení, že na silnicích převažují nemehla, která jedou pod limit, motají se, trvá jim kilometr, než se rozjedou z křižovatky a na zelenou už radši brzdí, aby stihli červenou. Přesně tak to na silnicích vypadá, tak se není čemu divit.
Já zase nechápu, že vy to nechápete. Vždyť jízda na kole je to nejlepší pro zdraví a cestování na kole pro přírodu. Já jezdila na kole už od nejranějšího dětství. Do školy, do práce, na nákupy, na výlety - prostě pro mě je kolo geniální vynález. Ale vy jste zřejmě spíš automobilista a jezdíte všude, kam jezdím já na kole, autem.
Vy jste asi nepochopila můj příspěvek - já jsem psal, že jezdím na kole do přírody velmi často, ale že nechápu lidi, kteří jezdí na kole do města, nebo někam na hrad a pak řeší kam to kolo dát, aby jim ho nikdo neukradl a jdou v propoceném smradlavém oblečení do muzea, nebo na hrad....
Staropramen Smichov vlastni Americko Kanadske konsorcium pivovaru Coors a Molson .Vyrustal jsem vedle toho pivovaru Coors v Golden Colorado ,rodina Coors je jedna z nejbohatsich ve statu Colorado.Maji famozni reklamy ,ale oni tam do piva pouzivaji kukuricne pyre.Jake asi maji prikazy na Smichove ? Jak moc musi setrit na surovinach ,aby akcionar Coors Brewery byl spokojeny ?...otresne pseudopivo,kde se setri na cem se da.Samozrejme ,kdyby ho tocili treba v Denveru ,tam by bylo jedno z nejlepsich 🙂
No však taky Staraopramen je kyselá břečka, která se nedá vůbec pít.
Já vůbec nechápu, jak někdo může jet na kole do města. V tom spoceném oblečení, řešit kam kolo zaparkovat, jak ho zamknout a hlídat, aby ho někdo neukradl a ještě navíc se s ním na spoustu, hlavně historických a zajímavých míst, nesmí.
Jezdím na kole velmi často, ale do přírody a tohle nikdy nepochopím.
Je to dané tou převodovkou a způsobem pohonu, kdy se to převodovky současně přenáší výkon spalovacího i elektrického motoru. Elektrický motor je efektivní především v nízkých otáčkách, než mu začne stoupat zpětnovazebné napětí, a má limit, do jakých otáček je schopen pracovat. Proto je tam prakticky ve všech Toyotách s tímto pohonem omezovač na 180 km/h. Díky tomu dovedete optimálně nastavit stálý převod toho elektromotoru, aby byl optimálně využit. Stejným omezením trpí v podstatě všechny hybridy a naprostá většina z nich má podobně omezenou maximální rychlost typicky na 160 - 180km/h. Tím jak elektromotor ztrácí dech s rostoucími otáčkami, protože mu stoupá zpětnovazební napětí, tak ve vysokých rychlostech by vůz byl stejně odkázán jen na spalovací motor, který v případě slabší 1,8ky není žádný zázrak, tedy ono by to bez toho omezovače stejně nijak rychleji nejelo.
Navíc vzhledem k tomu, že kromě Německa je stejně většina Evropy omezená na rychlost kolem 130km/h, tak ono není moc kde využít v provozu rychlost nad 160 nebo dokonce 180km/h. Nehledě na to, že dost pochybuju, že by zrovna Corolla měla podvozek koncipovaný na nějaké vyšší dálniční rychlosti. Tam je těch 180 i v podstatě taková hranice bezpečnosti.
Tak to je dost zvláštní. Já mám Ford Focus, který má výkon jen 118 koní, ale jede v pohodě přes 200. V Česku je pravda, že to moc využití nemá, ale v Německu mám pořád nohu na podlaze .... To by mi u té Toyoty hodně vadilo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano obyčejným občanům by se mělo pomáhat. Když jsme mohli posílat Ukrajincům střelivo a utečencům platit kdejake ZOO tak doufám že naším občanům stát pomůže.Firmy ať si pomohou samy jsou pojištěné a majitelé mají milióny na účtech ti o Kurce nikdy nebudou.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No je vidět, že vůbec nevíte nic o fungování firem a o cash flow, protože firma, které by ležely miliony na účtech by podnikala opravdu divně. Provozní kapitál se musí točit a běžně se i provoz řeší úvěry a ne miliony na účtech, které ztrácí hodnotu.