Nikdo nejezdí autem bezdůvodně. Já, když služebně nemusím něco vézt, tak jedu klidně vlakem, i když časově je to horší a mám obvykle problém vůbec najít místo na zaparkování u nádraží. Většina lidí v autech prostě tím autem musí a strategie ubrat všude pruhy a co nejvíce komplikovat průjezd očividně nefunguje - docílili jen toho, že je všude zácpa, agresivita, mnohem více exhalací a kolony trvají delší dobu. Nikdo normální nepojede na kole někde po magistrále mezi auty, aby dýchal ty rakovinotvorné smrady a nechal se přejet. Zužování a omezování mělo přijít, až bude komplet okruh a hlavní průtahy městem pod zemí.
No je to tak - protože já najezdím ročně minimálně 70 000km a zase tolik "pirátů" silnic reálně v provozu není. Většina řidičů se příliš pomalu rozjíždí na každé křižovatce, jezdí 15km/h pod limitem, neví, že v jednosměrce se při odbočování doleva stojí vlevo, neví, že při odbočování vlevo se stojí na středové čáře, nebo na středu vozovky a ne v pravo, nedávají přednost zprava, neblikají na křižovatce, pokud hlavní silnice mění směr atd - mohl bych toho napsat hromady. Kdežto opravdu piráty, kteří předjíždí na dvojité plné, jezdí na červenou, jedou v obci 100 apod. - těch potkám tak jednoho za den, ale spíš nikoho ...
Např. Ford má zapínání vnitřního okruhu nově pouze v menu infotaimentu a pokud potká řidič třeba smrdící náklaďák, nebo asfalující silničáře a nechce tu čuchat, tak než se k tomu v menu prokliká, tak ten zdroj smradu dávno mine a má toho plnou kabinu. Navíc se přitom nesoustředí na řízení. A ještě navíc to konkrétní menu nemá tlačítko zpět, takže vám zmizí navigace z displaye a vrátí se až za 5 sekund.
Nějak mnoho zbytečně mrtvých silničářů.
To moc dobře nechápu, co vlastně řidiči dělají za volantem když je z dálky vidět blikající šipka. Když ji vidím já ,tak ji musí vidět každý kdo se věnuje provozu na silnicích a ubere kolem nich rychlost. Mobil mě za jízdy nezajímá, když dojedu tak se potom mohu podívat kdo volal. Takže jsem přesvědčen ,že se ,,řidič" dodávky nevěnoval řádně řízení. a zbytečně zemřel člověk.
Čuměl do mobilu. Zrovna včera přede mnou po dálnici jela nějaká Kia velice divným způsobem a když jsem ji pak předjížděl, tak jsem viděl, jak řidič něco píše na telefonu jednou rukou a vůbec se nedíval na cestu :-(
Každý se musí prosadit sám. Samozřejmě, když je někdo mladší, tak k němu má společnost větší nedůvěru, která však není pověrou, ale bohužel zkušeností jak je to s úspěšnosti takových managerů. Ale pokud se ukáže jako člověk na svém místě, tak jí většina lidí bude brát stejně, jako bere jiného managera. Ani starší člověk nesnědl tzv. Šalamounovo lejno a z toho je patrno, že nic nebrání tomu, aby ho vedl mladší člověk, ale ten člověk na to musí mít a nejen si myslet, že na to má. A vzdělání je samozřejmě předpokladem, ale samo o sobě ještě neznamená, že dotyčná osoba bude dobrým managerem. A student environmentálních studií a k tomu je založena i katedra. To bude zase lidí, kteří těžko budou shánět uplatnění. Takže se založí nová neziskově zisková organizace, aby se někde uplatnili, když nebudou chtít jít někam na linku.
Ta nedůvěra je pochopitelná, protože mladé generaci chybí hlavně zručnost na běžné věci a selský rozum.
Četl jsem,že po skončení České aorolinky budou místo ní lítat Ukrajinská letadla..personál mluví anglicky a ukrajinsky.🙄
Jakože najednou UA aerolinky nakoupí hromadu nových letadel a začnou létat pro SmartWings? Vzhledem k tomu, že na UA je hrstka leteckých společností, které všechny mají asi tak 6 letadel a s tím létají stávající linky. Kdybyste chvíli hledal, tak zjistíte, že SmartWings si na sezónu pronajímají různá volná letadla z celého světa i s personálem.Nejčastěji třeba Sunwing, nebo Air Transat.
Už aby to bylo to rušení a propouštění. Veřejnoprávní televize placená z poplatků má být jen ČT24 a Radiožurnál v případě rozhlasu - vše ostatní ať je plně komerční stanice, která se uživí, když o to bude zájem. Nechápu, proč by měla veřejnoprávní televize natáčet pohádky, StarDance a podobné čistě komerční věci.
Třeba nájezd na D7 směr Praha u Kněževsi nemá vůbec žádný připojovací pruh. Zastavit tam je nutnost. Kdyby slušní řidiči na dálnici nepřejeli do levého pruhu, tak na ni dlouho nenajedete. Navíc si člověk může vykroutit krk, aby auta přijíždějící zleva po dálnici viděl. Hodně nebezpečné.
V článku se píše o připojovacím pruhu, nikoli o nájezdu bez něj. A navíc, pokud tam připojovací pruh není, tak tam je značka STOP, takže je dokonce povinnost zastavit.
Naprosto souhlasím s panem starostou. Je to moderní nešvar, zajíždět a parkovat auta na chodníku, v parku, apod. pod zástěrkou čehokoliv, např. podnikání.
Jasně a všichni budou kvůli vám ve 21. století nosit těžké věci a nářadí v holých rukou. Bych vám přál, až se vám něco doma rozbije, abyste si to donesl od auta stovky metrů sám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Metro kolabuje? Co je to za blbost? mozna auta maji problem, ale temi se dopravuje mensina lidi.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je reálná informace - pokud něco nemusím vézt služebně, tak jedu do Prahy vlakem - nikdy si nesednu, takže 40 minut stojím a na hlavním nádraží se pak běžně nevejdu do metra - čekám na další a někdy i na dvě. Největší chyba je, že všude zúžili silnice a zkomplikovali dopravu, když není dokončený okruh a nutí lidi do MHD, která je na hranici kapacity.
1 odpověď