Tohle (divert z jakéhkoliv důvodu, včetně počasí) se stane tak na dvou letech z tisíce, takže to nemá na nic vliv.
Ze zeleného pohledu je spíš otázka, zda je vůbec nutné, aby se létalo z Německa kvůli tak "důležité" věci, jako se vykoupat v moři (a linka Berlín-Alicante o ničem jiném není).
Když vlak do Itálie udělá stejnou práci s mnohem nižší spotřebou energie i uhlíkovou stopou. Takový noční lůžkový vlak z Berlína může klidně v šest večer vyjet a ráno jste na pláži v Rimini. Ovšem žádný nejezdí (jen Mnichov-Benátky/Janov/Řím/Rijeka), protože podpora železniční dopravy je v EU stále spíš jen rétorická.
Divert z duvodu pocasi je blby ale nutny. Tam se ekoligicka stopa musi prezit. Ale divert z umele vyrobeneho duvodu je zverstvo.
Přidám ještě jiný pohled: v hospodách se mnohde pohybují poměrně divní lidi. Velká fluktuace je dost typická. Proto v neznámých hospodách raději platím hotovostí. Stejně jako v neznámých eshopech si radši připlatím za dobírku. Je to bezpečnější a není to zase tak moc otravné.
Druhá věc je zásadní potřeba hotovosti. Při platbách kartou má stát potenciální nástroj absolutní orwellovské kontroly. Zatím máme poměrně slušnou demokracii, a nic podobného tedy nehrozí. Ale příklad Slovenska nebo Maďarska ukazuje, že se to může snadno zvrhnout skoro ze dne na den.
A vas nejak tizi ze stat zjisti ze jste ai dal 2 piva a gulas v Hospode na Ruzku?
U krajní nouze se alespoň v roce 2010, kdy jsem to řešil, vycházelo z hodnoty napadeného a útočícího zvířete. Pokud by byla vyšší hodnota útočícího zvířete, nebylo to možno posoudit jako krajní nouzi (proporcionalita následku). Nutná obrana proti útoku zvířete obecně přípustná není, resp. v té době nebyla (nutná obrana směřuje proti "útoku" a ten byl v trestním právu tehdy chápán jen jako úmyslné protiprávní jednání, tedy jednání člověka - jedině že by zvíře bylo úmyslně poštváno majitelem, pak by nutná obrana přípustná byla). Přestože s tímto výkladem nesouhlasím, v dané době takový byl. Nesledoval jsem, zda v tomto ohledu došlo k nějakému vývoji.
To je hloupost. Nutna obrana je veci okamziku, nemate cas pocitat ktere zvire je drazsi. Pokud by psa strelil ve chvili kdy bezi na zivou slepici tak je to ucebnicova nutna ochrana majetku. Hodnota zvirat nema vliv, navic dnes uz zakon i pocita s tim ze napriklad mazlicek ma pro majiteli vyssi hodnotu nez je trzni hodnota zvirete.
Za tolik nehod fakt D1 nemůže, ale koncentrace blbů nejen za volantem... Ve 130 km/h jsi schopen zareagovat minimalne na 50-100 metrů, pokud nekoukal do mobilu, nebo není mlha.. Ten v protisměru byl asi v blbý čas na blbem miste
Jel jste někdy v ranní špičce po D1ce před Prahou, tam fakt před sebou nemáte 100 metrů rohledu volné cesty.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A proč se čeká na novou škodovku skoro rok??
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To uz davno neplati. To bylo v dobe covidu.