Povidejte, čemu vadí například o jeden mm jiné ET ?
Je to kampaňovité. Dříve se vrhali na mlhovky, jestli nesvítí s dálkovými světly, pak jsme si prošli érou lékárniček, potom zálisů kola. On vždycky někdo v ústředí něco vymyslí.
že dnes svítí dálková světla s mlhovkami už nevadí, že si auto přisvicuje do zatáčky mlhovkou také nevadí. Pozoruhodná je soutěž výrobců aut, kdo udělá tan blinkr vzadu menší a čím hůře je vidět, tím lepší.
Na bezpečnost provozu to většinou vliv nemá, ale může se za to vyhazovat a tím naplnit kvótu aut co neprošla...
To ministerstvo dopravy je snad zakleté. Vymýšlí se tam nové zbytečné značky, aby jsme dohnali svět, přitvrzuje bodový systém a to, že je většina okresních cest je spíše tankodrom než cesta nikomu nevadí.
Ještě bych doplnil, že každá obec se třemi obyvateli má svůj radar, úplně zbytečný. Je naplácáno spousta značek s omezením, které nikde není ukončeno. Pravidlo nejbližší křižovatky je blbost. Když někdo něco omezí musí to také ukončit včas a ne zdržovat provoz. Ten kus plechu na značku se snad ještě najde.
Mě přijde jako důležitější jestli má svářeč příslušnou kvalifikaci a umí svařovat, než jestli zná formáty dokumentů.
Asi musí firma moc dobře platit, když se tam hrne tolik lidí....
Ale sehnat dnes soustružníka nebo dokonce horizontkáře asi bude tvrdý oříšek.
Přeji onomu zázračnému pracovníkovi hodně úspěchů a dovolil bych si podotknout, že dokument ve Wordu lze otevřít a uložit v PDF formátu, je to otázka několika kliků na myš. Tak daleko se ale onen zázračný personalista nikdy nedostal.
Ono to není o tom, kolik do toho čínská vláda pumpuje. Ono je to o tom, kolik na tom některé značky doslova rýžují. Mluví se o nákladech, ale že některé automobilky věci prodají věc prakticky 4x pod různým kabátem se nemluví.
Kdysi se říkalo, kolik je výrobní cena a kolik je prodejní cena. Dnes se to nikde nedozvíme, slyšíme jen nářek těch, co díky nenažranosti výrobu do Číny dali, aby krátkodobě nezměrně zbohatli, všechno Číňany naučili a dnes už je nepotřebují. Co věděl před několika lety Číňan o elektronice, o autě, o rychlovlaku. Dosadit si lze cokoliv.
Tohoto člověka nelze než obdivovat. Jeho encyklopedické znalosti jsou obdivuhodné. Měli bychom být rádi, že u nás takoví lidé jsou a ne je hanět. Vyrukujete na něj s jednou chybičkou, ale kdyby těm, co to psali z Letohradu, dal někdo otázku na jiné město v ČR, tak by nevěděli nic.
Na rozdíl od lidí, kteří jsou nám prezentováni ve veřejných sdělovacích prostředcích jako experti, kteří žádnými experty většinou nejsou, jsou všichni lovci na velmi dobré úrovni znalostí a kdyby nebyli, už by je dávno vyměnili, protože by televize zaplatila majlant.
Jsem zvědavý jak se za pár let budou tvářit čtenáři, až budou číst jak byla ukončena Fábia kombi a Fábia jako celá řada díky rozhodnutí odněkud jinud než z Čech.
Když jsem na Libavě viděl, kudy projede T-64, kudy UAZ, myslím, že řada leštěnek různých super automobilek by to zabalila. Rozhodující je nenáročnost, opravitelnost a provozní spolehlivost. To, že má auto papírově horší data, má zastaralou koncepci mnohdy není rozhodující. Před pár lety byla Toyota všem pro smích, v čem dne s jezdí polovina Afriky?
Bylo by dobré u těchto informací vždy uvést pořizovací cenu vozu a potom procento závad. Ono trochu totiž hraje roli i následný servis a svolávací akce, kde u aut za velkou pořizovací cenu výrobce řeší následně své hříchy. Pokud jsou informace z Německa, myslím, že kategorie 10-11 let starých aut je úplně mimo mísu, protože to už se většina Němců zbavuje i prémiových značek ne tak nějakého levného auta jako je Dácie. U těch Dácií je také jasné, že si je mnozí pořizují jako levné auto a podle toho s ním zachází (auto pro zedníky a zemědělce).
Já osobně Dácii nemám, ale nebál bych si ji pořídit. K do s ní zachází jako člověk, dlouho mu bude sloužit.
Fabia na Forda nejen stačí,ale strčí ho do kufru.takoviu trošku si vybere jen mladý,nebo mezmětel,platí to ovšech fordech,citronech ,pezotech,fiatech,hnujdejich a podobných
Jen si to dál mysli, určitě jsi ty všechny značky měl a hodně s nimi najel. Alespoń ceny těchto značek v ojetém stavu zůstanou přijatelné. Kup si další Škodovku nebo raději zrovna pro jistotu dvě. Co kdyby došly?
Strana 6 z manuálu Tigerfiebel k tanku Tiger I od generála Guderiana:
jde pravděpodobně o jiný Tiger I:
"Tento Tiger utržil během šesti hodin boje 227 zásahů z protitankové pušky, 14 zásahů z kanonu ráže 52 mm a 11 zásahů z kanonu ráže 76,2 mm... žádná střela neprošla pancířem. Mimo to tank najel na tři miny a přesto byl stále schopen dojet po vlastní ose ještě 60 km. Povzbudivý fakt pro budoucí posádku tohoto stroje."
Citováno z Odkaz
Tigry I asi vydržely hodně, ale bylo jich málo a měly také své problémy (malý výkon motoru vzhledem k váze, benzinový motor.....)
Nejsem zaměstnancem Auto Kubrt, ale pokud bych uvažoval o nákupu auta z Německa, určitě bych se na někoho podobného obrátil, přesto, že se v Německu domluvím. Pro mě je to ojedinělá koupě a nemůžu mít zkušenosti lidí, kteří se v tom denně pohybují. Podobnou činnost provádí i Matěj Horňák nebo firma Moravacars. Mimo ně existuje spousta firem, rozdíl je jen v tom, že se neprezentují YouTube.
Je možná namístě si položit otázku, proč je o ojetá auta z Německa takový zájem, není to náhodou našimi třetinovými platy?
Nelze, každý ventilek má svůj kód. Když mi v servisu dělali sadu zimních kol, kopírovali kˇody z ventilků letních, podle toho kam byla kola namontována. Bohužel. Je to nákladná věc, která ale nic nepřináší. Věřím, že jak se vedla u STK kampaň k lékárničkám, potom na zálisy kol, přijde čas, kdy se povede kampaň na kontrolu ventilků (pochopitelně u aut, která jsou jimi vybavena).
Tady se s nějakým šetřením na pneumatikách vůbec neuvažuje. Každý je tak bohatý, že co čtyři roky koupí nové. To je ta filozofie zkázy.
Pokud mi poklesne tlak o 10 procent nic se neděje, pokud dojde na dálnici k náhlému úniku na předním kole, nebude mít řidič stejně čas sledovat nějakou kontrolku, bude mít jiné starosti.
To by nesměla být nová auta vybavena ventilky s elektronikou na sledování tlaku v pneumatikách. navíc podložených baterkou, která se nedá vyměnit - dobrý kšeft. U těchto aut by to znamenalo: ne prohodit kolo, ale vyzout pneumatiku a obout na jiný disk s příslušným ventilkem. Ať se škytá aspoň dvě hodinu tomu chytrému, kdo to nařídil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Němci budou jezdit v elektromobilech, Češi budou chodit pěšky.
1 odpověď