Naprosto klasický "hon na čarodejnice" a závist.
Lidi co nenávidí elektromobily si vymyslí cokoli jen aby si do elektromobilů kopli.
Proč nikdo z nich nekřičí zakažte např. Mercedes G?
Ten často jezdí vepředu s ocelovým rámem. Váží 2,5 tuny.
Když srazí cyklistu, nebo chodce dopadne to úplně stejně jako srážka se Cybertruckem a je úplně jedno jak ty auta vypadají, jestli je ten rám z kulatých trubek, nebo má ostřejší hranu.
Bohužel nevíme jak to přesně bylo. Jestli byl dům v záplavové oblasti nebo ne, jestli ano proč jim to pojišťovna pojistila? To je blbost, že, takže asi v záplavové oblasti nebyl.
V tom případě kdybych v novinách četl že bude hodně pršet tak bych taky co nejdřív řešil pojistku. To není žádný podvod.
A protože pojišťovna neměla nic proti I když měla ty samé informace tedy že bude hodně pršet tak to opět neukazuje na podvod. Ale na normální zabezpečení proti hrozícímu nebezpečí.
Pojišťovna když by měla podezření jako že mohla, pojistku neuzavírat.
To že to neudělala naznačuje opět to že nešlo o podvod.
A teď když došlo na věc tak za 1. pojištěný určitě věděl že podle smlouvy se to dá až za 10 dní.
Na druhou stranu jestli pojišťovna řekla to co je v článku, že nemůže vyplácet, že to “nejde” tak arogantně vyloženě LŽE!
A to mě na tom asi vadí nejvíc. Ta arogance pojišťoven.
Samozřejmě že kdyby chtěli tak smlouvu mohou změnit a peníze vyplatit. Smlouva je dohoda mezi 2 stranami a stoprocentně vím že by druhá strana neměla nic proti kdyby pojišťovna konkrétní smlouvu upravili a peníze vyplatili.
Je to pouze o lidech.
Ale jak jsem psal my vlastně nic nevíme. Nevíme jestli tam nebylo ještě něco co by ukazovalo na podvod. Ale podle mě to pojišťovna moc dobře ví.
A jestli o podvod nešlo mohli klidně peníze vyplatit A ne že to nejde.
Ach jo zase clickbait jako prase. Jak v tichosti?
To si ten novinář jako myslí že mu každá soukromá firma bude dávat dopředu oznámení že zavírá nějaký krámy? Fakt ti novináři už nevědí z čeho všeho by udělali senzaci.
Tohle bylo jasný už od ty doby co Allegro koupili CZC. Tak nevím čemu se kdo divý.
A co je na tom? Proč z toho novináři dělají takový haló?
Každý věděl že to není na trvalo a jednou to skončí.
Jen novináři a dezole z kuličky dělají velblouda.
Každý kdo si elektromobil koupil věděl že je to jen nás krátkou dobu. Jo a co? Tak budou zase platit. Vůbec nic se nestane.
Svůj účel to splnilo pár lidí si pořídili elektromobil, zjistili žere je to pohodlný ježdění a nechají si ho. No a pak se najde i někdo kdo hop prodá a koupí si zase spalovák. No a co?
Fakty nechápu tu paniku. Resp. Tu paniku vytvářejí jen ti co si jo nekoupili....
Proboha co je to zase za blbý kecy? Melony jsem měl celkem rád ale tohle je naprosto hloupý.
Vyhodnocení jestli zákaz bude v tom roce 2035 je přímo v tom usnesení každý 2 roky!
To mi chcete říct že to nečetla?
On to asi nikdo nečetl natož novináři.
Ten zákaz není nijak natvrdo daný, po 2 letech se vyhodnotí jestli to půjde nebo ne a když ne tak se prodlouží nebo zruší.
Všichni z toho tady dělají velký haló, ale ono se vůbec nic vůbec nic nestane.
Populisti dělají z prdu kuličku....
Je neskutečný jak lže a vytváří dojem že on je lidumil za nic nemůže.
Jeho firma na výrobu hnojiv v R. 2023 měla zisk 1200%!
Jr to jeer z důvodu proč jsme měli tak velkou inflaci. Díky obrovským cenám hnojiv zdražily zemědělci což byla jedna část proč se roztočila inflace.
Za inflaci nemůže vláda ale firmy který zneužily zvýšených cen energií a zdražily mnohonásobně víc než museli. Což je ukázka monopolu Lovochemie.
Pokrytecký lhář.
Stále nedokážu pochopit proč ho tolik lidí volí.
Proč mám pocit, že tamkde ve volbách vyhrál babišovo monopol, tak tamní politici za anofert zvedli koeficient víc na minimálně 2,5 až někde dokonce 3x !
Zatímco většina obcí nechali koeficient na 2x, nebo méně.
A navíc to házení na vládu je taky porkytecký, protože daň z nemovitosti mohou obce silně ovlivnit tím, že koeficient mohou snížít až na 0,5x !!! Proč to tedy to ANO, které křičí jaká je to zlodějina pro svoje ovčany neudělá? A místo toho jím napálí daň 2,5 až 3x ?
Kde že to vládne ano? Zlín, Česká Lípa, ...
Vzkaz pro autorku paní Mgr. Zuzana Malou. Opravdu vám stojí za to psát takovéhle titulky? Je to klasický klickbait.
Určený je pro přitáhnutí pozornosti. Jak to souvisí s obsahem článku? Kromě toho že tam je slovo vrut?
Ten titulek je lživý a promiňte jen pomáhá rozšiřovat myšlení mýty a lži o tom jak nám zlá EU škodí. Přesně takto myslí dezoláti a vsaďte se, že tento titulek hned použijí ve svých prohlášeních a jen se díky vám a vašim titulkům utvrzují v tom, že EU je fuj a zlá, že nám zakazuje rum a pomazánkové máslo.
Přitom obsah článku jasně říká něco úplně jiného a s problémem rumu a pomazánkového másla to nijak nesouvisí, je to naprosto odlišná věc.
Tohle je naopak prospěšná záležitost. Po revoluci se stát vykašlal na nějaké normy, takže úprava norem, tak aby se u nás neprodávaly zmetky a odpad a lidi v obchodech nemohli koupit šunty, které nerozeznají od těch kvalitních a kvůli kterým se jim pak rozsype garáž, nebod ům, je naopak velmi dobrá věc.
A bylo to potřeba to udělat už dávno.
Článek je vlastně jen informace o tom, že mají výrobci dodržovat normy.
A spotřebitelé aby si dávali pozor co kupují, že nejsou vruty jako vruty.
A vy to na začátku hodíte na EUC jako že nám něco nařizuje? Proč?
Co tím chcete dokázat?
Aaaa další dezinfo od prokopa z autofora. A jak je vidět z komentářů jeho ovce chrochtají jak jim někdo napíše něco co se jim hodí do krámu, už fakt neví co by vymyslel jen aby si kopnul do elektromobilů. By mne zajímalo co mu ty elektromobily udělali?
Přitom se sám přiznává ke lži, stačí se podívat na grafy v článku. A na tu studii na kterou se odkazuje. Ta totiž nic neříká o totálním zničení baterie po 10, nebo 20 letech. Ale jen a pouze, že není pravda, že rychlonabíjení ničí baterii víc než pomalé. To je vše. Prokopec pak na základě toho vymyslí naprosto zcestnou pohádku.
Z grafů v článku jasně vyplývá, že po 5 letech mají baterie degradaci pouze 11%
A dále se rychlost degradace snižuje, jasně z toho vyplývá, že největší je v prvních 3 letech, což každý kdo něco ví o elektromobilech ví, není to žádná novinka, pak klesá a pak to jde pod 1% za rok a méně. Tedy když je po 5 letech 11% po 10 letech bude cca 13% a po 20 letech cca 20%.
A co z toho vyplývá? To co prokopec nechápe? Že auto které má dojezd 500 km (Tesla, Ioniq, Mercedes, BMV, Kia, ...) bude mít po 5 letech dojezd o 11% méně, tedy o 55 km méně a po 20 letech o 100 km méně, tj. po 5 letech ujede 450 a po 20 letech 400 km! Takže žádný konec se nekoná.
Ale jasně pro lidi co se tu ohání fyzikou je to nemožné, protože jejich spalovák po 20 letech stále ujede 20 tisíc kilometrů a jezdí s ním do Chorvatska (kde teda ty starý 20 letý škodovky v tom Chorvatsku jsou? Protože já tam vidím samý nový bouráky maximálně 2 roky starý....)
Co se týká dotace na pasivní dům. Je to paradox, ale byl jsem na tom podobně abych splnil podmínky pasivního domu na dotací musel jsem přidat topení pomocí krbu!
Mysleli jsem si že budu topit jen v krbu a tím ušetřim.
Ve výsledku to dopadlo úplně jinak.
Krb jsem nakonec ani nepostavil.
Dům má tak malou tepelnou ztrátu že si vystačím s elektrickými přímotopy ve třech obytných místnostech. V obýváku 2kw v dětských pokojích 700W. A v koupelnách a v předsíni el. rohože.
V domě mám všechno na elektřinu,
A celkově platím 25 až 30 za elektřinu.
Nebýt toho zloděje ČEZ který navýšil nesmyslné cenu na státní strop.
Moje zkušenosti za bydlení po 5 letech v osobním domě.
Krb, komín - zbytečnost, rekuperace - super hlavně v zimě, ale i v létě když je vedro si do baráku nepouštím teplo díky předchlazeni přiváděného vzduchu přes zemní registr. Na jaře a na podzim normálně otevřená okna.
Žaluzie na všech oknech - nutnost, respektive stínění musí být.
Vytápění pouze elektřinou! Žádné složité trubky pod podlahou,
Tepelné čerpadlo-zbytečnost, drahá sranda.
FVE - určitě a chtějí to víc.
Rekuperace - chtělo to výkonnější.
Jinak je úplně jedno z jakého materiálu samotný dům je (já mám konstrukcí beton) jestli z cihel, dřevo, železo nebo beton.
Hrubá stavba může být z jakého koli materiálu na celkové ceně to tolik nedělá.
Největší rozdíl ceny je to všechno ostatní. Tedy to jakou si kdo zvolí např. dlažbu. Ta může stát klidně 3x víc než u sousedů, kuchyň se dá postavit za 50 tis. Ale taky za půl mega, koupelny jak by smet.
Podle mne je lež, že díky dřevostavbě ušetřili 1,5 mil.
Čím dál tím víc vylhanych článku buď o nemožnosti platby kartou, nebo o drahém Chorvatsku. V Chorvatsku byla spousta lidí co znám žádný mi nějak že by tam bylo nějak dráž než u nás.
A tenhle článek? 900,- Kč za oběd pro jednoho? To si dělá srandu. To nestojí ani oběd v Praze v Kobe!
To by musela být restaurace minimálně se stovkou michelinskych hvězd.
A jestli lidi mají na to aby chodili do tak drahé restaurace tak jak to že nemají po kapsách pár drobných?
babiš nosí 5000-ky a vysmívá se ostatním že on menší nemá
Ptám se - stálo to opravdu za to?
Motorkáři?
Opravdu to stojí za to?
Právě tady to stálo jeden lidský život kluka, který mohl žít!
Nebýt arogance, zla, pokrytectví, alibismu, co lidi když sednou za řídítka, nebo volant najednou mají.
Ano motorkář neporušil žádný zákon, ale opravdu to stojí za to?
To byl takový problém zpomalit nebo až zastavit když je evidentní, že ty lidi a děti ten motorkář viděl? Opravdu stojí za to zabít člověka?
Jen aby projel daným místě o sekundu dřív a nemusel brzdit!
Proč myslíte, že kolem škol a školek se dává omezení na 30 km/h? Proto, že i 50-ka je hrozně velká rychlost!
Motorkář viděl dopředu že tam přechází lidi, j ejedno že tam byli i děti, ale projet vedle lidí v 80-ce je sobectví, arogance nejvyššího zrna.
A přesně to je to o čem mluvím.
Motorkář má smrtící stroj na kterém jede a měl by být především on ten kdo má mozek a vědět, že kolem lidí nemůže projíždět tak rychle a že je minimálně slušnost zpomalit aleposň na tu 50-ku, nebo i zastavit kdyby tam byl anpř. problém. Klidně se mohlo stát, že by někdo z těch lidí uklouzl při přecházení, nebo cokoli jiného.
Lide když sednou zavolant, nebo na motorku si myslí, že jim patří silnice a všichni jim musí uskakovat když zrovna oni jedou.
Zajímavé je, když ti samí lidé pak jedou na kole, nebojdou pěšky, jsou přesně v opačné situaci kdy potkají jiného bezmozka, který okolo nich projede klidne 0,5 metrů 80-kou, to je takový hukot, že se pak rozčilují taky, ale když pak sednou za volant nebo na motorku tak se zase přepnou do modu sobec jedu já ostatní uskakujte.
Chybí tolerance.
A co taky čekat od největšího lživého dezinformačního webu jsi je autoforum!
Příklad za všechny jejich výmysly.
Stačí si nasadit článek jak elektromobily doplatily na plastové pedály.
Článek založený na textu "jedna paní povídala" , že se asi možná popravčí stalo že jedné Tesle praskl pedál.
Ale titulek od tohle soudruha Prokopa a dalších hlásil hned že se to děje u všech elektromobilů.
A ovečky v diskuzi si hned měli na co stěžovat.
Ale článek o spalovačům autě Aston Martin který měl svolávací akci několika tisíc aut právě kvůli prasklých pedálům už na autoforum nenajdete!
Proč asi?
Stačí se podívat do statistik, nebo do hlášení kolik aut na prasklé pedály. Spousta spalovacích aut. Kde jsou články o nich?
Spousta spalovacích aut má svolávací akce kvůli hrozbě požáru, protože se to už stalo. Kde jsou články o těchto událostech?
Odpovím sám nikde protože tzv. redaktoři autofora mají pro mne z neznámého důvodu neskutečnou averzi k elektromobilum. Proč ne ale nechápu proč musí stále lhát a vymyslet si. To mi vadí nejvíc.
Ono totiž kdyby psali pravdu tak by neměli o čem psát a nebo by to bylo plné spalováku a jejich problémů.
Tak to je síla, utoforum zase perlí. Z ukázky pár cm vidí že celý auto je špatně udělaný.
A lidi bez mozku jim na to naskakují.
No naštěstí čísla nelžou a prodeje Tesel rostou.
Tesla model Y je nejprodávanější auto v prvním čtvrtletí 2023.
Prodalo se jich 267 tisíc.
Přeskočila Toyotu Corolla té se prodalo o 10 tis. méně.
Ale pro místní bezmozky co věří všemu co napíšou na autoforu je to samozřejmě nejhorší auto co nikdo nechce 😄😀😁
zeman říkal, že se máme od číňanů učit tu "ekonomiku", tak bych radil českým firmám toho využít a začít také krást a kopírovat cizí technologie. Mohou začít například od firmy BYD a okopírovat tento autobus:
Je to kársná náhrada za 4x dražší a 2x dražší na provoz toho vodíkovýho autobusu.
uveze 90 lidí, ujede 450 km, tedy i v zimě s přehledem těch zmiňovaných 300 km na této lince za den, tedy by nemusel ani jednou nabíjet na trase.
A je podle mne určitě i levnější je i trochu nižší takže by se ani nemusel upravovat jizdní profil
No prostě vodík dnes nedává moc smysl. Ale třeba třeba vědí, něco co já jako hloupej pepík z internetu nevím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže to hlavní proč to bylo hrozný se nezměnilo a teď je to stále hrozný jen v lesklým kabátku.
Sorry ale když už jsem čekal změny tak to co lidem vadilo nejvíc. Kapacita baterie a rychlost dobíjení. Ta je tady za ty peníze neskutečně malá.
Kdyby to stálo 250 tis. tak ani nepípnu.
Ale za půl mega tohle? Se někdo vykakal po jahodách.