Zrovna v tomhle případě si ale tu podmínku kladla Evropa. Tak jen upozornili, že do toho kšeftu prostě nepůjdou.
No a v čem je problém?
Tomu se říká trh.
Já jako zákazník si můžu vybrat od koho budu nakupovat. Když vím že jeden výrobce využívá novodobé otroctví a nebo vypouští jedy do vzduchu který dýcháme a znečišťuje vodu kterou pijeme tak si od nej taky nebudu chtít nic kupovat.
Zrovna tak ten výrobce má jasnou volbu. Buď změní svoji výrobu tak abych byl ochoten si to od ne koupit a on to prodal, nebo bude hledat někoho jiného komu ty svoje výrobky prodá s komu nevadí jak je vyrábí.
Co je na tom divného a co je na tom špatně?
Za mě je to dobře že Evropa něco takového zavedla.
A není nic jednoduššího nějakou takovou směrnicí přehodnotit nebo zrušit když se ukáže že to nejde.
Děkuji, beru to jako kompliment i když se s tímhle přirovnáním setkávám, když se jedná k něžné pohlaví. 😉
Spíš bych tedy uvítal diskuzi věčnou o tématu EV. Nezkusite to? 😉
Myslím že se držíte dobře. Tihle lidé v diskuzích jsou jen obyčejní trolove. Nemá cenu se s nimi bavit nějak delší dobu. Oni nevěří ničemu z toho co vy tu prezentujete vaše zkušenosti za 4 roky provozu.
Nikdy v elektromobilů neměli ale slyšeli na auto foru a jiných dezinformacnich webech že je to zlo tak je jejich povinností to psát kamkoli na web.
Já vám fandím jste borec že jste to v Táboře prosadil.
Jen tak dál.
Evidentně ten váš je spíš hloupý než vtipný.
Majitel tady píše že elektromobil používají už 4 roky na nonstop lince tedy v nepřetržitém provozu a říká že je to lepší než spalovací.
Vy jste evidentně v elektromobilu nikdy ani neseděl ale na sto % víte že to nejde použít.
Váš komentář je čistý hejt a lež proti elektromobilům.
Na Seznam Zprávách najdete článek o tom, jak se žilo za totality.
Nebylo to zlé. Byly jistoty, které dnes nejsou.
No jasně jistoty jako např. že pro 4 dětí dostanete v krámě po 2 hodinové fronte jen 3 banány protože je daný počet na jednu rodinu.
Ty vaše představy jsou zkreslené a vycucané z prstu. Já v tu době žil a to co tu říkáte je bohapustá lež.
Nic víc.
V té době nebyly žádné jistoty, žádná svoboda, žádné výrobky.
Jen ať střílí..O.K. Ale problém je jinde.Proč nestřílí za své,proč své bojovníky nestáhne z Evropy na UA..proč se snaží všechny zatáhnout do své války?Rusa i Ukrajince mám u p....e,ať si Putin s Alzíkem poměřuje pindíky...
To je fakt těžký pochopit že?
Co třeba velikost russka proti Ukrajině? Stále nic?
Každý kdo je napadený větším nepřítelem volá a křičí onn na pomoc. Co na tom nechápete?
Když tě napadnou silnější 3 chlapy na ulici tak se předpokládám zachováš jak píšeš a budeš mlčet a necháš se mlátít do bezvědomí ze?
To se zase Hřib bije do prsou, ale že to bylo dvakrát tak drahé a otevření mělo tři měsíce zpoždění vůbec nevadí. Takhle se dělají výběrová řízení. Dá se to firmě s nejnižší nabídkou a nejkratším termínem a nakonec je to dvakrát dražší, než by to bylo od jiného s reálnou nabídkou.
Evidentně si nikdy nic starého 50 let nerekonstruoval.
A navíc nečetl ani článek.
Na straně 50 let staré se skoro na 100% vždycky najdou věci kryté nejsou vidět z venku ani po průzkumu. Ale objeví se až když do toho člověk kopne.
Ale tohle jako absolvent komunistické školy života nikdy nepochopíte.
Mám pocit jako bych četl reklamy tak 10 starého spalováku.
Malá baterie, přední náhon a o rychlosti nabíjení ani slovo.
Kde je informace jestli to má tepelné čerpadlo. Vyhřívání sedaček volantu. Jsou to má spotřebu,
Prostě nic.
Přední náhon bude jen hrabat a hrabat.
Začali jako poslední ale vůbec se nepodívali na ostatní kde dělají chyby a jen zkopírují to samý.
Led je 800V architektura? Kde je 48V malá baterie pro základní systémy (místo 12V), kde je minimálně 64 kWh baterie co měla Už Kona před 5 lety, kde je tepelné čerpadlo, thermomanagement, řízení jedním pedálem, zadní náhon, atd atd.
Nic?
Tak co jste tam v té Suzuki 15 let dělali?
Automobilka nezveřejnila dojezd.To je to hlavní co každého zajímá
Dojezd je zhruba daný kapacitou baterie a odhadem spotřeby.
Tohle má mít buď 49, nebo 61 kWh.
Minus nějaký procenta na využitelnou část kapacity baterie tu cca 45 a 55.
Kdyby to mělo spotřebu jako třeba ioniq 1 tak to ujede po městě zhruba 300 po dálnici sotva 200 km ya slabší verze. Ta s větší baterii plus cca 370 a 240 km.
Nic moc.
Takže to hlavní proč to bylo hrozný se nezměnilo a teď je to stále hrozný jen v lesklým kabátku.
Sorry ale když už jsem čekal změny tak to co lidem vadilo nejvíc. Kapacita baterie a rychlost dobíjení. Ta je tady za ty peníze neskutečně malá.
Kdyby to stálo 250 tis. tak ani nepípnu.
Ale za půl mega tohle? Se někdo vykakal po jahodách.
oni ti výrobci nepochopily že ty auta zákazník nekupuje právě že jsou drahá né že není poptávka po e-autě ale stále je výhodnější si koupit auto na benzín nebo naftu
a taky pokud nemám přístup k zásuvce parkuji na sídlišti tak na co bych kupoval e-auto nikde jsem ještě nečetl žádnou studii nebo statistiku kolik lidí bydlí v rodinném domě a muže mít teoreticky e-auto a kolik lidí žije v bytech na sídlištích a je pro ně výhodnější mít benzináka
Jakou studii? Na to stačí se podívat do statistiky.
Je to skoro přesně na chlup polovina.
Polovina lidí bydlí v rodinných domech a druhá půlka v bytech.
To znamená že minimálně 50% lidí může mít ve klidu elektromobil a nabíjet ho doma ze zásuvky. Na to není ani potřeba žádný wallbox stačí 230V zásuvka.
A pak další 1/4 lidí co bydlí v bytech má možnost nabíjet buď v práci nebo na nabíječce blízko domu nebo v Obchodních centrech kam jezdí na nákupy, za sportem apod.
To znamená že minimálně 75% lidí v ČR by mohli mít elektromobil kdyby chtěli až kdyby nebyl drahý a stál stejně jako spalovák.
Ale VW a Škoda řekla “NE” my vám budeme prodávat jen předražený krabice.
"Pan ekonom" se hluboce mýlí. Pokud nebude nalezen efektivnější zdroj elektřiny s vyšší energetickou hustotou, EV rozhodně levnější nebudou. Za vysokou cenu EV může především baterka, a protože 80 % ceny baterky tvoří pomalu nedostatkový materiál, tak baterka rozhodně nezlevní.
Lžete. Cena baterie klesla za posledních 5 let minimálně o 50-80 %
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jejich země, jejich zákony. Nebo chcete "šířit demokracii" alá USA? Se podívejte jak díky tomu rozvalili země, kde se o to pokusili a jak nakonec dopadli.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdo tady říká že chce šířit demokracii?
Jejich zákony ať si nechají.
To že my si vybíráme od koho budeme kupovat plyn není nic proti ničemu je to naše volba.
Stejně jako oni mají volbu nám neprodávat.
Za mne naprostý souhlas s touto směrnicí.
Kdyby nebyla vy a podobní by zase křičeli že je EU pokrytecký protože jí nevadí nový otroci a úmrtí pracovníků.
Tak co vlastně chcete?
1 odpověď