Ani se nedivím, já tělocvik taky nesnášel ve většině případů. Pamatuju si základku když se chodilo do smradlavej sokolovny. Nechápu k proč, nebo k čemu sem měl šaškovat na kruzích skákat přes kozu atp. Fajn to bylo jen když se hrála vybíjená, florball, pinec a nebo se šlo do posilky . Pak přišla střední kde byl učitel tělocviku bejvalej pošahanej lampasák. Jsem sice pro tělocvik ale každej by na něm měl dělat co ho baví.
Tak tak. Děti si sami řeknou, a učitel je bude muset poslouchat .. Ředitel samozřejmě také. Ne jak za Marie Terezie.
Myslím, že by se mělo spíše řešit, co se ve třídě děje. Nikdy nezapomenu, když syn ve třetí třídě přišel domů a ptal se, co je pedagogická fakulta. Tak jsem mu to vysvětlila a ptala se, jak ho to najednou napadlo. Prý mu paní učitelka řekla, že s ním nebude komunikovat dokud nebude mít pedagogickou fakultu. Šikana, ponižování ze strany učitelky, ne jednou. Důkazy nejsou, děti lžou. Je pravda, že děti mají bujnou fantazii, ale toto nevymyslí. Kontrola, zpětná vazba učitelů neexistuje. Hospitaci přežijí, dvakrát se vypnou k výkonu a úsměvu. Pokud by paní učitelka byla moudrá, empatická a snažila se děti motivovat, tak by horší známky nevadily. Aspoň za mne.
Ale takové věci si musí řešit rodiče. Kdo jiný to měl řešit? Nejdříve zajdete za učitelkou. To vyřeší 95 procent, protože jak píšešte, děti si vymýšlejí a manipulují. Když to nepomůže řešíte s třídním, když to nepomůže, což pochybuji, jdete za vedením školy..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Vzpomeňte, jak Fiala hledal "celoevropské řešení" ..
1 odpověď