Nic teď nově nevzniklo, kde pořád berete ty nesmysly?
Smartwings by musely přeregistrovat svá letadla do jiné země, aby z nich zmizelo OK.
OK by ale zůstalo na všech ostatních letadlech, registrovaných v ČR...
Takže (nejen) SeznamZprávy uvádí nesmysly? Viz Odkaz 1
Pokud vím,u nás v aeroklubu se nechystá hromadné přemalovávání imatrikulací na létajících aparátech a OK zůstává.A nejde jen o ,,papíráky" ale veškerou létající techniku registrovanou v ČR. Co zmizí je OK v označení konkrétní linky dopravce a zmizí toto logo z reklamních předmětů. Doby kdy logo aerolinky reprezentovalo byly nádherné ale jsou nenávratně pryč.Nízkonákladové společnosti na jednu stranu umožnily cenou létat doslova každému a do segmentu přinesly opravdu punc běžné a dostupné dopravy.Na stranu druhou servis na palubě je nulový a pohodlí se moc mluvit nedá(čím víc sedaček tím líp pro aerolinku) A cestujícím je šumák komu vzdušný koráb patří. Jo,takové Emirates na dálkovkách je jiná káva. A fanoušci eroplánů si v šedi typů(převážně Boeingy či Airbusy) všímají konrétní imatrikulace letadla.A tam bude OK i nadále.
Zánik ČSA u mne vyvolává jistou nostalgii jako odchod starého známého.Kterého před mnoha lety hltal vykuleným zrakem malý kluk na terase letiště Ruzyně a pomohl zažehnout celoživotní lásku k prostředí mezi nebem a zemí.
Tomu rozumím. Spojením ČSA a Smartwings však vznikl, jak média informují, nový holding, (zřejmě) nový právní subjekt, a je otázkou, zda a na základě čeho může jako takový používat značku OK i na letadlech.
Hmm, zkuste třeba ještě tohle: Odkaz 1
OK 😉, to mě přijde obsahově i autorsky velmi relevantní - díky za to. Spojením ČSA a Smartwings vznikl nový právní subjekt (nový holding) a informace o Smartwings na Wiki odpovídají stavu před jeho vznikem a ten článek z Info.cz tomu do jisté míry odpovídá také. Proto (si) tak (raději) počkám, zda (a jak) bude ono "OK" na letadlech Smartwings teď uváděno ... .
No, vám není pomoci...
Letadla Smartwings by nejen mohla nést, ale nesou označení (imatrikulaci) OK: OK-SWW, OK-SWT, OK-SWA, OK-SWB, OK-SWC, OK-SWD, OK-SWE, OK-SWF, OK-SWM, OK-SWH, OK-SWJ, OK-SWI, OK-TSI, OK-TSM...
Informace na Wiki a pod mnou uvedeným odkazem se v dané věci různí, jedna z nich je zřejmě nesprávná. Jak jsem už uvedl, blízká budoucnost ukáže, která to je.
Nesmíte věřit všemu, zkuste i jiné zdroje, např: Odkaz - docela dole...
Díky za odkaz. Nevím, podle mne z toho ale neplyne, že by letadla Smartwings teď mohla nést označení OK. A právě označení OK (a ČSA) na letadlech je (nejenom) podle mne pro (všeobecné) vnímání té značky to nejdůležitější a nejcennější. Mohu se ale samozřejmě mýlit, blízká budoucnost ukáže ... .
„letadla ČSA v neděli přejdou pod kód QS, který používají Smartwings“ - nepřejdou, pod kód QS přejdou lety, všechna letadla registrovaná v ČR budou mít nadále imatrikulaci OK...
Jenže v tom článku pod uvedeným odkazem je uvedeno, cituji: "Ve 21:55 má přistát na Letišti Václava Havla poslední let ČSA z Paříže. Jako samostatná značka pak zanikne, letadla ČSA v neděli přejdou pod kód QS, který používají Smartwings.".
Ano máte pravdu, všechny lety letadel dříve patřících ČSA už nelítaji pod kódem OK ale QS a já se Vám tu snažím říct jako lidi výše,že nezmizí imatrikulace OK a kód letu ok. Imatrikulace je v podstatě něco jako zjednodušeně SPZ letadla .(možná mě tu někdo v letectví vzdělanější opraví)
Diskuse se ovšem vede o značce OK, nikoli o imatrikulaci.
To je kravina. Česká letadla budou mít nadále registrace začínající OK. To nemá s koncem ČSA vůbec nic společného.
Kravina? Vycházel jsem z přiloženého a již i zde v diskusi několikrát uvedeného odkazu, kde je psáno, jak uvádím výše: Odkaz 1
Ne, lety (volací znak) budou nově QS (volací znak Smart Wings)..Všechna letadla registrované v ČR ať letadla bývalé ČSA,tak věřte tomu nebo,tak i všechna letadla smarwigs a nebo i malá vrtulová letadla v aeroklubech budou mít nadále IMATRIKULACE OK.. U smartwigs namátkou jedna ze dvou b 737-900 je OK-TSI
Pod přiloženým odkazem je uvedeno něco jiného: Odkaz 1
Pěkný článek, jen je smutné, že si pan Čermák ani není schopen ověřit, že není OK jako OK. Zmizelo pouze OK coby označení letů ČSA, a to už před časem. OK coby imatrikulace letadel provozovaných v Česku dál (což je přesně to, co nám závidí celý svět a co jsme před nějakými sto lety dostali jako "náhradu" za CS) zůstává v českých rukou dál, na tom konec ČSA nic nezměnil.
No, nevím - viz pod odkazem níže z ZPRAVY.AKTAULNE.CZ ... .
Lety se budou jmenovat QS, ale registrace letadel bude nadale OK. Letadla Smartwings maji take registrace OK- neco. Treba OK-TWY apod. Vsechna letadla registrovana v CR maji OK. Cislo letu bude QS.
Vycházel jsem z uvedeného odkazu ZPRAVY.AKTUALNE.CZ, kde je uvedeno, že samostatná značka OK zanikne a bude nahrazena QS, což je značka Smartwings. A na letenkách, jak tu v diskusi uvedeno, je také jen QS, nikoli OK-WS. OK-TWY je nesmysl.
Není potřeba vzdychat. Pro značku ČSA se teď nic nezměnilo. Dál bude fungovat jako součást společnosti SmartWings stejně jako doposud. Jediné, co se změnilo je to, že teď budete mít např. na letence Praha - Paříž místo OK767 napsáno QS1034.
Značka OK zmizí nikoli jen z letenek, ale i ze všech dalších atributů, kde dosud byla, včetně letadel. Nahradí ji právě ono QS .
Podle mě....toto nemohl napsat svéprávný člověk. Za koncem ČSA stojí Tvrdík, který je pohřbil a asi na čí žádost...kde teď šéfuje?? Kdo vlastní Smartwings?? Dovoluji si tvrdit, že Tvrdík ČSA zavraždil.
A jak to vše bylo/je ve skutečnosti: Odkaz 1
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Na tom Mediu vychází články,že jeden neví,zda se má smát či brečet!
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A právě o tom celé Medium je ... .