Nejlepší by bylo kdyby si Chorvati pozvali na odbornou přednášku našeho všeználka Václava Klause,který by jim vysvětlil,že "žádné klimatické změny neexistují,protože naše planeta je modrá a nikoliv zelená!" 🤣🤣🤣
V.Klaus neříkal, že nejsou, ale že je mi lidé neovlivnime tak, aby jsme je zvrátili, spíše musíme investovat do přizpůsobení se jim. Důkaz je všude v historii. Kolik vyspělých civilizaci zaniklo, protože se změnili klimatické podmínky. A určitě je tehdy lidé neovlivnili...
Tady se přesně ukazuje, že je nesmysl, když školské odbory žádají zvýšení platů učitelům plošně.
Mělo by to být hlavně v pravomoci ředitelů, kteří by mohli ohodnotit každého kantora podle opravdových schopností, snahy, výsledků...
Znám spoustu kvalitních učitelů, ti ať mají třeba 50 000,- , ale bohužel i takové, pro které je i minimální mzda hodně...
Asi pravda, ale co ti ředitelé, kteří hodnotí podle jiných kritérií? Je to bohužel mnohem složitější a nejde to lehce posoudit, natož rozsoudit...
Ne všechny argumenty si zaslouží takovou generalizaci...
Určitě je rozdíl, jestli parkujete venku před panelákem (a nabíjíte na komerčních nabíječkách), nebo jestli máte doma garáž a na střeše nějaké fotovoltaické panely + dobrý tarif.
Pokud zároveň nemáte velký nájezd (tzn. většinu dní nenajedete více, než na co Vám stačí baterie) a pak dobíjíte doma, tak se bod 5 úplně otočí - najednou to není, že čekáte na dlouhé nabití elektroauta, ale musíte jet někam na čerpací stanici a tam strávit nějaký čas, místo toho, že máte každé ráno "plnou".
S tou ekologičností to taky není tak jednoduché. Asi nepopiratelné je, že auto nesmrdí ve městě - to je určitě plus. Myslím, že většina lidí je i schopná se shodnout, že je efektivnější filtrovat jeden komín elektrárny, než pár tisíc výfuků.
Ekologičnost hodně závisí na tom, kde to auto provozujete (energetický mix dané země) a případně, jestli náhodou nenabíjíte i domácím solárem.
Otázka je, jak jsme na tom aktuálně s recyklací, ale mám pocit, že hodně firem začíná tvrdit, že umí baterie recyklovat velice efektivně. To by tu největší eko zátěž spojenou s elektromobily mohlo výrazně zmírnit...
Nicméně, byť to tak nemusí vypadat, tak s Vámi v mnohém souhlasím a jsem přesvědčen, že elektromobily ve stávající podobě mají daleko k univerzálnímu řešení pro každého. Ale zároveň si umím velice dobře představit spoustu případů, kde elektromobil má své místo a opodstatnění.
Vám fungují fotovoltaické panely v noci? Takže další baterie a nevěřte tomu, že to fotovoltaika nabije, ani náhodou. A ze zásuvky to taky nedobijete za noc. Pokud jezdíte málo převážně ve městě, proč pořizovat tak velkou krávu? Celá tato elektrománie je bohužel až moc tlačena politicky a technologicky to prostě nestíhá.
Geomagnetická bouře my ruší mobil, nemohu si přečíst váš příspěvek do konce...pomóóc.
Nepůjde nic na el. neboť to zničí výrobu a distribuci el. energie. Z toho plyne, v zimě umrznete. Když ne, tak umřete žízní, málo studní už má ruční pumpu, no ve městech jsem něco takového ani neviděl. Pokud zajistíte vodu, umřete hlady, nic si totiž nekoupíte. Pokud ani to ne, tak se začne rabovat a pak se všichni z města vrhnou na vesnice a začne boj o chovy a pole. Nu hezké vyhlídky... a když se k tomu připojí, že celou tu dobu nejsem on-line...
No jo, ale co když žádná jiná alternativa není. Co když potřebuji velké MPV, ať mám kam dát děti a kočárky - tudíž ani přestavba na LPG nepřichází v úvahu, do práce to mám nějakých 22km převážně poskakování po městě a nějaký dvoulitrový benzín by mě sežral zaživa. No a teď mudruj...
to chce rozdělit na dvě auta.
Pane Hampl jste klasický vychovávač . To znamená že pokud pojedete na dálnici v levém pruhu tak nikoho nepustíte před sebe protože jede rychleji než je povolený limit .
A to je problém na našich silnicích .
Tož ale nezlobte se na mne, ale já kvůli tomu, aby někdo mohl jet 150 nebudu snižovat rychlost na 80 a schovávat se za kamion, aby on mohl předjet. Rychleji může jet, jen pokud je cesta volná.
Možná máte s tou povinností pravdu. Nicméně polygon je polygon a reálný překvapivý smyk je reálný překvapivý smyk. Srovnávat překvapivý smyk na úzké vozovce a na polygonu kde si smyk úmyslně vyvolám je rozdíl. Jediné k čemu by to mohlo napomoci je nacvičení správných reakcí při různém pohonu vozidla a zapomenutí na brzdy. I když. Jsou situace, kde ruční brzda při smyku také není k zahození.
to máte pravdu, ale tady jde o to, aby si člověk navykl reagovat a pak, když se to stane, zareaguje podvědomě, což je daleko rychlejší. Cvičit, cvičit, cvičit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když bude recyklovaný výrobek tak neúměrně drahý, tak ho nikdo nekoupí. Přemýšlel jsem o plotu z recyklovaných plastů, ale kovaný mě vyjde téměř stejně draho a asi vydrží déle.