Když se konečně objeví naděje na levnější nová auta a elektroauta, která by si třeba už mohl dovolit i běžný smrtelník, tak se hned slavná rudá EU hystericky splaší a zavede na tato auta cla, aby dál nenažraná prasata s bachory z jednoho nejmenovaného koncernu mohla v klidu žrát, mlaskat a okrádat zákazníky. Aha, už mi to dává smysl 🙂
No, před rokem si vedla ČT za ředitele Dvořáka přímo skvěle. Měla miliardu navíc a vyplácela mimořádné odměny. A po roce se dozvím, že je všechno jinak? Je to jen hysterický pláč nového ředitele nebo svojí neschopností přivedl ČT do roka a do dne na buben? Mimochodem, průměrná mzda v ČT mi nyní vychází na cca 76 800 Kč měsíčně. Slovy klasika ze seriálu Volha, no kdo to má?
Pokud zruší u EO naftu bez biosložky, tak už na to hážu bobek, koupím si IBC kontejner do stodoly a budu si navážet LTO. Furt lepší obarvená nafta než sajrajt s olejem do friťáku. Před časem jsem řešil vibrace motoru na volnoběh. Výměna uložení motoru, kontrola nastavení čerpadla, předvstřiku, nic nepomohlo. Než jsem se odhodlal k radikálnímu řezu, tak jsem z čuriny natankoval prémiovku u EO a po první vyjeté nádrži rozdíl o 50%. Jezdím už tankovat jen tam a po více než roce si motor na volnoběh krásně ševelí, aniž bych šahal do vstřiků nebo čištění palivového systému. A včil do mně, ekoteroristi. Chvíli tu vaši pohádku vydržím poslouchat, než vás pošlu do zadele.
U mé naftové dodávky v TDI z roku 1998 natankuji 650 kWh energie za cca 3 minuty včetně zaplacení na pokladně a popřání hezkého dne paní pokladní. A dva týdny mám pokoj. A teď mi řekněte, co je neekologického na autě, které jezdí v udržovaném stavu 26 let a nemám potřebu vypouštět další CO2 výrobou nového vehiklu, který je po 5 - 6 letech na odpis kvůli snížené kapacitě baterie, která cenou pevyšuje zůstatkovou hodnotu auta?
Dělám skoro 30 let v řemesle a mohu potvrdit, že tak dobře jako dnes jsem se nikdy v životě ještě neměl. Takže děkuji porevolučním vládám za to, co tu provedly s učňovským školstvím. Jenže za 10, 15 let konci generace husakovych děti. a co pak? No, až ti v noci vyfajruje elektrika, tak zvedneš telefon, zavoláš do neziskovky a tam tě vyslechne psychoterapeut 🤣
A pořád dokola, když pominu to, že to je shitkovej tureckej Ford, tak v kočáru s cenovkou začínající na 1,5 mega opět dozadu narvou trojlavici, která spolehlivě zabije potenciál a variabilitu takového auta. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem pár let zpět šestkovou plečku už nekoupil a koupil jiné u konkurence, kde druhá i třetí řada je v podélných posuvech s členěním 2+1. A dokud toto soudruzi u VW nepochopí a nestojí o zpětnou vazbu, tak ať třeba zhynou.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Německý plat si v ČR vydělám už dávno, ale neděkuji za to ani Babišovi, ani Fialovi. Prostě to chce jen zvednout zadnici a místo skuhrání jít makat. Ano, dělat rukama a ještě něco mít v hlavě. A jde to jak po másle.