A pořád dokola, když pominu to, že to je shitkovej tureckej Ford, tak v kočáru s cenovkou začínající na 1,5 mega opět dozadu narvou trojlavici, která spolehlivě zabije potenciál a variabilitu takového auta. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem pár let zpět šestkovou plečku už nekoupil a koupil jiné u konkurence, kde druhá i třetí řada je v podélných posuvech s členěním 2+1. A dokud toto soudruzi u VW nepochopí a nestojí o zpětnou vazbu, tak ať třeba zhynou.
Nebuďte prase, já také nejsem. 😉 Cena produktu není vůbec vypovídající o jeho kvalitě...např.u samotné výchozí suroviny mléka: myslíte, že pan Teplý z Madety dojí mléko z nějakých vyjímečných krav žijících ve vyjímečně luxusních podmínkách?! Ani náhodou! Je to klasický podnikatel - co nejlevněji a nejjednodušeji pořídit a co nejlépe a nejdráže prodat! Takže mléko z Madety 25 Kč, konkurence 19 Kč. Jinak moje mlsná tlamička nezaznamenala výrazný rozdíl mezi máslem z Madety a ostatních výrobců... 😉 Naopak, některé jogurty a krémy honosící se pojmem "smetanový" vidělo smetanu leda tak z rychlíku.
Z vašich příspěvků je cítit spíš msta zhrzené milenky vůči panu Teplému než objektivní psouzení kvality másla. A pokud nepoznáte vzhledový a chuťový rozdíl mezi máslem z Madety a rozmraženým máslem z Polska z nějaké kompostárny typu Lídl, Penny atd. za 39, tak se mi dva nemáme dál o čem bavit. A to neberte jako nějakou aroganci, nýbrž jistou úroveň gastrosexuality 😉
Značkové máslo...bude i značková voda nebo značkový vzduch?! Budeme jednou kupovat značkové rohlíky a chodit po značkových chodnících?! Co se týče "značkových" mléčných výrobků, mám je vždy ve spojení s firmou Madeta. Tyto produkty cíleně ignoruji neboť náhodnými koupěmi a konzumaci, se jejich "značková kvalita" nepotvrdila. Značkové jsou pouze ceny.
Autor článku nazval máslo značkovým, protože je čerstvé a nejedná se o zmrazený recyklovaný žluklý žlutý hnus přeprodaný přes Poláky za 39. A víte co, spotřebuji tak 2 - 3 másla do měsíce, tak proč bych si nekoupil kvalitní, neboli značkové? Má mně snad položit neušetřených 60 Kč za měsíc? Nejsem prase, abych žral polský recyklát.
Ano 👍
A ještě bych doplnil - vyprdli se na desetiletí budovanou a skutečně špičkovou ergonomii a (na mainstream) velmi kvalitní interiéry.
A totálně zbastlený infotaiment.
Stačí srovnat Golf VI a VII s VIII.
stačí srovnat zpracování a kvalitu palubní desky u T4 do roku 2003 a u T5 od roku 2003. To je k zblití.
Posledních 20 let chyběla VW seberflexe, nestáli o zpětnou vazbu zákazníků, kvalita šla do háje, ceny naopak stále vzhůru. Na to nemusím být raketový inženýr abych pochopil, že to dlouhodobě fungovat nebude. Blbé je, že vrcholní manažeři přes své bachory neviděli, co se děje v podhradí. Dobře jim tak.
Problémů je zde několik. Nikdo dodnes neřekl na plnou hubu, že stát tu není od toho, aby někomu utíral zadek a staral se o jeho potřeby, to za prvé. Za druhé, dostali jsme se do ekonomiky pobíračů dávek, bez snahy, bez práce. Dnešní junioři si ani ve snu neumějí představit, že pro pořízení vlastního bydlení musejí udělat víc než vykázat přítomnost po dobu 8 hodin denně v humanitární neziskovce. A za třetí, dokud bude občanský zákoník šikanovat majitele bytů bez možnosti udělení výpovědi z bytu nájemníkovi třeba i bez udání důvodu a to v řádu několika málo měsíců, s veškerou související legislativní podporou, tak se na trhu s pronájmy nic nezmění. Pokud mi nájemník neplatí např. za energie, tak ho nesmím odpojit. Ale pokud nezaplatím já distributorovi, tak se mně nikdo ptát nebude, třeba. Prostě to je na palici postavené. A mimochodem, je zvláštní, že si kde kdo umí zbouchnout třeby čtyři potěry, ale už se neumí o ně postarat a zajisatit jim bydlení. A stát ještě závazky za takoví individuum přebere a z mých daní bude platit výživné. No kde to jsme?
A myslíte, že Brno ty silnice už 30 let nechce? Nebo konšelé, že je nechtějí? Čípak je to asi tak vina, že nejsou?
Tak vím o jednom konšeli (takový zakrslý, plešatý, ramena jak sešlapaný rýč, bezpáteřní, slizký), který dvě funkční období žral za krajské peníze chlebíčky ve funkci hejtmana. Největší sranda je, že ve volebním programu se bil v prsa, jak se postará o dostavbu dálnice na Mikulov, aby na koncí svého druhého funkčního období prohlásil, že Brno tuto dálnici nepotřebuje. Tak jestli myslíte tyto konšele, tak pak ano.
Nechci tu polemizovat o finančním přínosu takové akce, který je nezpochybnitelný. Ale jenom mně zaráží skutečnost, jak má Brno ambice se stát světovou metropolí v Moto GP, ale i se stavbou arény, kde by snad mohlo hostit i hokejové MS. Ale kudy sem chce ty návštěvníky převést? Po silnici 43 od Svitav, nebo po tankodromu se skoro peší zónou u Pasohlávek od Mikulova, nebo snad přes parkoviště po D1? To konšelé nemyslí vážně, že ne?
Tak jsem se v článku dočetl, že zprostředkovatelé odmítli poskytnout data, ale stát už ví, o kolik přišel na daních. Tak když je stát takový jasnovidec, tak na co bude další regulace, zákon, nařízení? Nebylo by lepší, aby jako jasnovidec zástupce státu přišel ve správný čas na správné místo a zazvonil na zvonek?
Chcete čistší vzduch? Lidem musí zůstávat v kapsách víc peněz! Pak budou mít třeba na lepší auto. Ekologie nejde nařídit, na tu musíte mít!!!
Myslím, že se pletete. Loni jsem řešil nové auto, protože to 22 let staré sežrala koroze, motoricky nemělo žádný problém, mělo najeto cca půl milionu km se základní údržbou (olej, filtry, rozvody). Nechal jsem si udělat nabídky na nová auta a udělal předváděcí jízdy. Žádná z těch nových plechovek mi nenabídla takový prostor za volantem jako ta stará, o buzeraci všemožných asistentů se raději nebavím. Skončilo to tak, že jsem našel na inzerát to samé se zdravou kastlí a koupil to samé, opět 23 let staré. A o penězích to fakt nebylo. Myslím, že už spolu vydržíme, dokud nás smrt nerozdělí.
Tak jo, bezesporu to dopravě pomůže, o tom není pochyb. Na straně druhé, je to docela trapná šaškárna to PR, co kolem toho ŘSD a spřátelení pisálci dělají. Jednak se zatím nikdo veřejně nezabýval kvalitou staveb, v jaké se dnes běžně dopravní stavby předávají, rovný asfalt už asi nikdo v ČR neumí udělat, stejně tak usadit kanál nebo mostní uzávěr. Stačí se zajet podívat na Bayerovu, jak tam vypadá fungl nový okruh ani ne po roce provozu, tam snad není jediný kanál, co by nebyl propadlý. Nebo předloni rekonstruovaná ulice Hradecká, to je prostě nový díl Pat a Mat jedou na finišeru a někdo z ŘSD to podepsal a převzal. A když jsem viděl detaily na zmiňované estakádě, ani zde to po roce o moc lepší nebude. Co mně ale rozpálilo do běla bylo zjištění, že po cca měsíci a půl, co byl uzavřený Husovický tunel, nikoho nenapadlo opravit už roky propadlé kanály u jeho vjezdu, stejně tak provést čištění. Takže vítejte v realitě, až ty snězené chlebíčky vytrávíte a opadne opojení z páteční lunaparkové show, zase bude Husovický tunel uzavřen kvůli jeho údržbě. Prostě Kocourkov. A když otočíme list, tak tu ovce tleskají sotva zprovozněné polovině druhého městského okruhu v době, kdy už se měl dávno stavět třetí městský okruh, který odvede tranzit za humny města. Ale to je už zase jiná písnička, na tu je potřeba vidět dál jak za jeden roh.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Bagrista si skočil na oběd a mezitím mu přivezli Cabernet 😄 😄