Je to zajímavý paradox.
Zákazníci elektromobily nechtějí, automobilky to vědí, ale přesto je vyrábějí. EU zakázala prodej spalovacích motorů.
Ale EU volí lidé, kteří jsou zákazníci automobilek, ne?
Podle všeho to vypadá, že jsme došli do tak progresivního bodu, kdy člověk nechce elektroauto, ale ve volbách pro toto auto hlasuje.
případně progresivisté, kteří chtějí omezeit a postupně zakázat svobodu pohybu zákazem spalovacích aut válcují ve zmíněných volbách všechny ostatní.
Pokud máte někdo lepší vysvětlení, sem s ním.
Členství v radách a podobně je za odměnu a je součástí politických dohod. Takže "odchody" těch, kteří nejsou ve vládě jsou naproto legitimní.
Každý z těchto lidí, podobně jako političtí náměstci na ministerstvech budou tvrdit, že pracovali dobře a nad rámec, ale chybí jim ta základní sebereflexe, že ono místo mají na základě politické dohody. Tady nechápu, že Richterová zůstala i nadále jako místopředsedkymě PS, když mají tři poslance. její post by měl být bez náhrady zrušen, stejne jako zrušili ministerstvo Šalamounovi, které bylo také zbytečně vytvořeno jen pro koryta. A tady se krásně ukazuje Pirátský přístup. Chceme koryta, abychom bojovali proti korytářům. Ostatně stačí s epodívat na jejich neslučitelnost funkcí, která byla tehdejším jejich předsedou porušena, protože by přišli o ono korýtko v PS.
Tohle je nádhera.
Lidí dobrovolně recyklují, vracejí plasty a ty se vyhazují. Teď Hladík přišel s tím, že budeme zálohovat. A není to zbyzečné, když se stejně vrácené plasty budou "recyklovat" ve spalovnách?
A argument, že stejně musíme do EU platit v článku je vtip dne. Tohle by snad neřekl ani žák první třídy obecní školy.
Fandím Ferrari a jsem spokojen s tím, že vyhráli.
Co se zmíněného incidentu týká, tak si myslím, že to komisaři vyřešili šalamounsky. Verstappen vyjel z dráhy, takže porušil traťové limity, což se ale při jednotlivých prohřešcích netrestá. Norris vyjel z trati, ale při tom předjel Verstappena, takže to je prohřešek, který se trestá. Z tohoto pohledu je to podle mě v pořádku a trest měl přijít. Druhá věc je start závodu, kde podle mě Max vytlačil Landa ven, ale tohle se netrestalo.
Chybí mi konzistentnost. Nerozumím tomu, proč se něco trestá a něco nikoli.
Podle statistik máme policistů dostatek. Problém bude v jejich složení.
Když čtu článek, tak si myslím, že ti v kancelářích si to odsedí a dostanou rentu, ti kluci, kteří jezdí výjezd si to odedřou.
Je třeba změnit strukturu tak, aby těch v kancelářích bylo méně a ti potřební vyrazili do terénu, ale to by v prvé řadě museli konat ti odpovědní, ředitel, ministr, kteří žijí ve svých vzdušných zámcích, kde je všechno zalité sluncem.
Automobilky si nejdříve pod sebou samy podřežou větev a pak jdou plakat na nesprávný hrob.
Jinými slovy zákazníci mohou za to, že oni neprodávají své výrobky. Já jsem si celou dobu myslel, že zákazník se může sám rozhodnout, co si bude kupovat a ne, že mu to bude někdo tlačit téměř pod pohrůžkou násilí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je mi trošku líto, že byl pozván jako náhradník Postava z Komety, ale když se Kořenář omluvil, tak se povolal Málek. Ale i tak je to pro Postavu obrovská zkušenost.