Nějak jste přehlídl to GRAND
Délka 4480, rozvor 2600, výška 1646, objem 720 l
Rozdíl protažení auta jde jen do kufru, nikoli do vnitřního prosotu. Krásně to uvidíte u rozvoru a velikosti kufru.
Rozvor mají obě Tivoli stejný 2600, kufr má grand 720 vs 395.
Takže vnitřní rozměry odpovídají zmíněnému Kamiqu.
Tivoli pak má jen větší kufr, což pro spoustu lidí není argument. V podstatě se jedná o Tivoli kombi.
Pořád se jedná o malé SUV.
A co jsem se díval, tak je k dispozici pouze jeden motor a ještě není možné mít pohon čtyř kol. Ale to už se vzdalujeme od původní myšlenky. Nicméně zase jsme u toho. Pro mě třeba nemá SUV bez AWD žádný smysl.
Jsem tád, že jste s vozem spokojen a přeji vám to, ale pořád to není rozdíl půl milionu oproti srovnatelné škodovce.
My jsme si koupili SSangYong Tivoli Grand. Funglovka v plný výbavě (víc do toho narvat nejde) 1,5 benzín se 6st. automatem. Sečteno, podtrženo něco málo pře půl mega. Škoda s touhle výbavou by stála přes mega, VW ještě o půl mega víc.
Tivoli není konkurence Kodiaku.
Hned první parametr délka 4 225 mm vs. 4 697 rozdíl 40 cm v délce auta je propastný.
S Tivoli je Kamiq, který je i tak o chlup delší 4 241.
A cena od Tivoli je za 479 900 Kamiq za 469 900. Srovnatelná výbava dle ceníku je 590 vs 620 takže rozdíl 30 tisíc. Obě auta automatická převodovka, srovnatelně výkonné motory, automatická klimatizace a LED světlomety. Tady ale Tivoli pokulhává, nemá matrix.
Nějak mi tam chybí onen půl milion.
A věřte nebo ne, o autech něco vím a vím, co srovnávám.
Navíc, a to považuji za velmi důležité, je nesrovnatelná servisní síť.
Takže ne, není rozdíl půl milionu.
Je to zajímavý paradox.
Zákazníci elektromobily nechtějí, automobilky to vědí, ale přesto je vyrábějí. EU zakázala prodej spalovacích motorů.
Ale EU volí lidé, kteří jsou zákazníci automobilek, ne?
Podle všeho to vypadá, že jsme došli do tak progresivního bodu, kdy člověk nechce elektroauto, ale ve volbách pro toto auto hlasuje.
případně progresivisté, kteří chtějí omezeit a postupně zakázat svobodu pohybu zákazem spalovacích aut válcují ve zmíněných volbách všechny ostatní.
Pokud máte někdo lepší vysvětlení, sem s ním.
Když my ty koryta potřebujeme pro svoje lidi, to je chytré. Já nejsem volič pirátů ale je to zvolená parlamentní strana. Jediný kdo je váš pirát je ten slizák Lipavský ten bude s každým kdo mu to koryto dá.
A vytvořené ministerstvo pro Šalamouna bylo co? Po odchodu pirátů z vlády bylo bez náhrady zrušeno. To není koryto?
Členství v radách a podobně je za odměnu a je součástí politických dohod. Takže "odchody" těch, kteří nejsou ve vládě jsou naproto legitimní.
Každý z těchto lidí, podobně jako političtí náměstci na ministerstvech budou tvrdit, že pracovali dobře a nad rámec, ale chybí jim ta základní sebereflexe, že ono místo mají na základě politické dohody. Tady nechápu, že Richterová zůstala i nadále jako místopředsedkymě PS, když mají tři poslance. její post by měl být bez náhrady zrušen, stejne jako zrušili ministerstvo Šalamounovi, které bylo také zbytečně vytvořeno jen pro koryta. A tady se krásně ukazuje Pirátský přístup. Chceme koryta, abychom bojovali proti korytářům. Ostatně stačí s epodívat na jejich neslučitelnost funkcí, která byla tehdejším jejich předsedou porušena, protože by přišli o ono korýtko v PS.
Dlouhodobě je policie málo nápomocná a hodně buzerující. V zahraničí policisté daleko častěji zastaví s nabídkou pomoci, třeba i jen s pozastavením dopravy, radou cesty, nebo čímkoliv. U nás to jsou stále ti samí esenbáci, před kterými se mnoho lidí v duchu legitimuje, jen vidí stejnokroj, natož abychom si troufli je požádat o nějakou jednoduchou pomoc.
Všechno je o lidech.
Já dostal v Rakousku pokutu, že jsem jel 130 v úseku, kde je rychlost omezena na 110 v časovém intervalu 22:00-6:00. Jel jsem tam někdy ve 22:15 a omezení rychlosti v závislosti na čase jsem si neuvědomil. Dostal jsem pokutu 50 EUR. Ano jel jsem rychleji, ale myslím, že s ohledem na okolnosti jsem mohl být napomenut a mohlo to být řešeno jinak. Nebyl to přestřel, jen jsem jel jako ve dne. Značku jsem tam nikde neviděl a bohužel.
U nás se mi několikrát stalo, že policie pomohla, takže je to jen a jen o lidech kteří tam dělají. Ale je fakt, že mnohdy policista říkal, že musí vybírat pokuty, protože to mají nařízeno. Nicméně i u nás se mi stalo, že jsem jel po dálnici lehce nad limit a dojel policajty v pravém, takže jsem zpomalil. Kousek jsme jeli vedle sebe, když řidič ukázal, že mám jet. Evidentně jsem "brzdil" provoz a oni v neoznačeném autě nebyli schopni plnit kvóty. Leč jsem na něj kývnul a pomalu zrychlil, abych odjel, což se také stalo.
Hm... dráhy dostanou pokutu a výsledkem bude, že zdraží jízdenky. Takže pokutu zaplatí zákazníci...
Proč se pokutuje firma? Proč se nepokutují konkrétní lidé, kteří kartel dohodli? 😉
Vždycky se pokutuje firma, protože to jde za majitelem.
Tady je majitel stát, takže by měl stát potažmo vláda najít onu odpovědnou osobu a ta by měla nahradit škodu. A předpokládám, že teď se do toho pustí ještě Jančura a bude chtít nahradit škodu.
Jenže od dob, kdy se zavedly žluté popelnice, nikdo s reálně ekonomickým řešením nepřišel. Na tohle se dobře nadává, ale fakt nikdo netušil, že se takovou dobu nenajde rentabilní způsob, jak drť zpracovávat (jeden čas se vozila do Asie dokonce, což je naprosto absurdní řešení). Vím, že u nás se tím zabývala nějaká firma kdesi .. teď už nevím kde.. ale záhy s tím přestala, protože no bueno. Jak tu někdo napsal, dávalo by to smysl, kdyby se tyhle prachy použily na subvence do zpracování plastů. NEBO by se třeba daly použít na dotaci takového odvětví, které nahradí co největší část plastových nonPET obalů. Firem, které dělají obaly z lisovaného papíru je dost (mám jednu sto metrů od baráku), ale po pravdě - to je zlomkový kšeft proti plastům a styrenům. Zatímco ta firma tady za 24h provoz vyprodukuje nvm od oka padesát palet foukaného papíru za den, tak Serioplast v Levicích tohle množství naprosto nerecyklovatelného plastu vyrobí za HODINU v jediném svém závodě (a to dodávají jen pro Henkel) - zajímavostí je, že se používá refabrikát, ovšem většinou jen z vlastní výroby (nikdo nekupuje refabrikát externě, proč by to kdo dělal, když z vlastního má víc než může technologicky použít) - a i to v jednotkách procent.
Píšete přesně to, co jsem říkal já.
Řeší se tady "pitomosti" ale na věci, které mohou být užitečné se kašle.
No počítá se s tím, že lidi ty flašky budou vracet, nebo je budou vybírat z popelnic fetky a bezďáci - tak jako tak, budou se vracet do recyklace. Což smysl dává. Smysl dává i ono víčko na flašce - protože víčka se taky dobře recyklují. Co bohužel nedává smysl - všechno ostatní, což je stále většina plastů.
Mě to smysl nedává.
V prvé řadě bych se snažil recyklovat to co mám, takže to, z čeho platím pokuty, jak je uvedeno v článku. Chápu to tak, že to nerecyklujeme, protože na to nemáme kapacity. Takže bych v prvé řadě řešil tohle než nějaké relativně zanedbatelné pet lahve, které se nevrací. přiznávám, že když vidím ty žluté kontejnery, většinou jsou plné.
Prostě nesaht do toho, co funguje a snažit se řešit to, co nefunguje.
Lidi nic nerecyklují, pouze třídí. Vrácené zálohované plasty (petky) jsou to jediné, co se skutečně recykluje, zálohování je snaha o to, aby se jich k recyklaci vracelo co nejvíc.
Ok, neberte mě, prosím, za slovo.
Každopádně pokud se budou zálohovat a vyhazovat, tak to snad nemůže vůbec nikomu dávat smysl. Je to zvýší náklady lidem i obchodníkům a co z toho?
Tohle je nádhera.
Lidí dobrovolně recyklují, vracejí plasty a ty se vyhazují. Teď Hladík přišel s tím, že budeme zálohovat. A není to zbyzečné, když se stejně vrácené plasty budou "recyklovat" ve spalovnách?
A argument, že stejně musíme do EU platit v článku je vtip dne. Tohle by snad neřekl ani žák první třídy obecní školy.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Proč povolává Málka když už nominoval Postavu jako kometaka mě to trochu štve
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Postava nebyl nominován. Byl "jen" třetí brankář, kdyby náhodou.
Ale je fakt, že pro něj, jako mladého kluka, který letos poprvé chytá extraligu dostal šanci alespoň čuchnout k repre a má ještě čas i přípežitost se tam dostat.