Můj otec byl ekonom a velice slušný člověk a vždy říkal, na člověka se stačí dobře podívat a vidím, jaký to je člověk. I když už nežije, věřím, že by totéž řekl o panu Dědkovi, neboť na něho se opravdu stačí podívat a vidíte slušnost a vznešenost na první dobrou. A když se toto spojí s uměním vést firmu k zisku, je to parádní počin, jak je vidět.
Jak píší další, malé děti by měly zvládout spoustu jiných věcí, než se začnou učit cizí jazyk. I když se začíná velice pozvolna a je to spíše seznamování se s jazykem pomocí základních slov, barvy, předměty a teprve od třetí třídy se učí i písemnou podobu jazyka, je to pro děti, které mají ve škole potíže se zvládnutím rodného jazyka, další přítěž zbytečně brzy. Určitě nad rámec osnov pro děti nadané v rámci nepovinných předmětů a hodin navíc, ale s jazykem jako dalším povinným předmětem není potřeba spěchat. Díky tomu se také navyšují dětem hodiny týdně celkově odučené v nižších ročnících a pro takové třeťáky je pět hodin každý den už docela hodně. Udržet pozornost těchto dětí od osmi do půl jedné není vůbec jednoduché. I na toto je potřeba brát zřetel a zvážit, co je pro sedmileté až desetileté děti únosné.
Stačí si vzít dva vydavatele, třeba Taktik a Prodos a projít si, jak je učivo u jednotlivých vydavatelů probíráno do hloubky - úrovně obtížnosti jednotlivýc úloh. Samozřejmě, je potřeba si říci, jestli dítě na prvním stupni musí probírat dějiny od pravěku až po současnost letem světem a na druhém stupni znovu a do hloubky. Z čtyřicet let praxe bych řekla, základ z češtiny a matematiky stejný, z vlastivědy a přírodovědy méně, je zbytečně obsáhlý třeba na prvním stupni a i když neučím na druhém stupni, tak třeba učivo druhy vět, větné členy a další učivo druhého stupně je za mě pro děti, které to nebudou ve svém životě nikdy potřebovat, ani používat, zbytečné. Tudíž lze učivo z češtiny z prvního stupně čádtečně převést na druhý stupeň a ten zredukovat. Toto by měli vytvářet učitelé se čtyřicetiletou praxí a dát hlavy dohromady a ne ministerští pracovníci, kteří nikdy nezažili, jak které učivo jsou schopné děti malé pobrat. Viz, učit párové souhlásky ve druhé třídě, kdy dítě teprve získává znalosti čtení, psaní a rozvíjí slovní zásobu, prostě brzy. Dítě ve věku sedmi let není schopné si ještě uvědomit, proč je včela a ne fčela. Toto vnímají ti, kteří to celý život učí. To je na dlouhé povídání.
Za svůj život jsem naučila asi třináct vietnamských dětí česky a nikdy by mě nenapadlo, když jsem začínala, že to zvládnou a mnozí výborně. Jsou neskutečně učenliví a pracovití a jejich rodiny si zakládaly na tom, aby uměli náš jazyk. Tak, jak zde mnozí píšou, jsou to neskutečně pracovití lidé, k životu jim stačí málo, ale znají vše, co potřebují k tomu, aby byli zdraví a umí spoustu věcí z východního léčitelství. Z toho, co zde vydělají mnohdy podporují rodiny ve své vlasti a co jsem považovala za top a nej, pro ně je rodina a rodiče to nejvíc. Mají v sobě řád a úctu.
Pan Dušek bude pochopen a význam všeho, co dělá až v dalších generacích. Je ve vědění tam, kam svět znovu teprve dospěje. A není zdaleka sám. Jen jeho laskavý a nevtíravý přístup je tak odlišný, že to mnozí nejsou schopni pobrat. Z historie známe hodně lidí, kteří nemohli být ve své době pochopeni, protože ji předběhli ve všem. On se vrací ke kořenům, které tu dávno byli, jen už se na ně zapomnělo.
Udržet cukr pod kontrolou neznamená vypustit bílé maso a ryby, ale omezit sacharidy a jíst pouze trikrát denně, z pečiva jen žitné a z příloh hlavně pohanku, .... Z ovoce jahody a bobuloviny a vždy s bílkovinou - tvaroh, jogurt. Toto jsou hlavní zásady stravování při cukrovce a ne vypustit maso. To je jen mýtus. Najděte si na youtube video margit Slimákové a Jakuba Heglase, jak dostat cukrovku do remise. Tam se dozvíte vše a videa Mudr. Hany Krejčí - diabelogožky z Motola. Léčba cukrovky dietou. Cukrovka II. typu je hlavně o dietě a pohybu a ne o vynechání masa.
Lidé, kteří měli špatnou pojistku na dům - pojistka na katastrofické události nezahrnuje povodně apod., nedostanou tudíž od pojišťoven nic, mají poničený dům v záplavové zóně, kde stát nebude podporovat obnovu domů, měli by dostat pozemky na jiném místě - starosta České Vsi se v jednom pořadu před pár dny nechal slyšet, že pozemky, které nabízí stát jako náhradní jsou nevyužitelné, tak si asi všichni uvědomujeme, do jaké situace se tito lidé dostali. Bez využitelného náhradního pozemku pro výstavbu, v promáčených a poničených domech, mnohdy bez nároku na pojistku a bez podpory státu v této zóně na obnovu svého domu, se ocitli za mě v naprosto patové a zoufalé situaci. Sama tu žiju, mám byt po povodni v pořádku a každý den slyším tyto rozhovory lidí v obchodech o naprosto zoufalé situaci. Ono se hezky řekne, dostanou pojistku, dostanou náhradní pozemek, ..... Realita je úplně jiná a tito lidé, mnohdy staří lidé, jsou v bezvýchodné situaci. Toto je potřeba si uvědomit a jednat úplně jinak. A hlavně rychle.
Pokud se budou opakovat letní vlny veder a Středozemní moře bude mít jako letos o 3 až 5 °C vyšší teplotu, tudíž se bude odpařovat více vody do ovzduší, bude je otázka, kde to spadne za rok, dva, tři. Nic to neovlivní. Ničím se to nedá zvrátit a pouze jedna cesta je funkční. vysázet lesy, obnovit lužní lesy a lužní louky a pokud možno prohloubit významně koryta řek. Nic jiného nás nezachrání a doufat, že se to nebude opakovat je bláhové.
Clověk, který se zajímal o lékařskou psychologii a šel cestou - mozek - strava - střeva, byl někdo, kdo tu mě být i nadále. Kéž by jeho odkaz někdo zušlechťoval dále. Strava je totální základ všeho a biochemické procesy v těle jsou to, co ovlivňuje zdraví fyzické i duševní. Kéž by si toto uvědomovali lidé už od mlada. Sama na to přicházím, když už vidím ty důsledky toho všeho špatného. Škoda takových lidí. Tento rozhovor by se měl vyučovat na všech typech škol. Je to návod na život. Na zdravý život.
Nádherná rekonstrukce. Byt zvětšuje focení do prostoru, které vše natahuje a zvětšuje. Je to škoda. Podle natažených židlí apod. člověk vnímá zvětšení způsobem focení. Pro správnou představu o prostoru by bylo dobré vše fotit bez zbytečného natahování. Jinak skvěle řešené jak zařízením, tak barevně a jednoduchými a nápaditými prvky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Z obou vyzařuje to, co si všichni přejeme, aby vyzařovalo z nás. Takže neřešte barvu vlasů, ale oči, úsměv, nadšení a radost. A tam to všechno je. To je návod na lásku už z první fotky.