Osobne s recenzi nesouhlasim, bral jsem to spis jako srandovni dokument, vysmivajici se poblbnutym zpatecnikum, tvrdicim, jak vse bylo driv lepsi. Pravda je jina, smrt a hovna byly vsudepritomne. Priority lidi byly uplne nekde jinde. Napr. kravske lejna se pouzivaly jako lecivy obklad na rany, porod pro zenu byl blizke setkani se smrti a kdyz narodilo 5 deti, tak dospelosti se dozilo tak jedno max. A to muzem rict, ze tento film se odehrava uz v "pokrocilych" casech kdy uz existovala fotografie apod. A i pres vsechen pokrok slo furt jen o to prezit. Hlavne, pokud potkate ty nepravy lidi.
Vsechno je o lidech.
Nedavno se mi motal cyklista pod kola auta pritom o metr vedle neho byl siroky chodnik s vyhrazenym pruhem pro cyklisty, ale on chtel jet po silnici ... a zrovna dnes, jedu po silnici 1 tridy mezi moravskymi mesty a zpomaloval jsem nekolikrat na 30 protoze v protismeru auto za autem a v nasem smeru funici cyklista, co je rad, ze udycha maly kopecek.
proti kryptomenam vcelku nic nemam, ale pravdou je, ze je zneuzivaji kriminalnici, to co bylo vyhodou treba disidentu proti vladam, se promenilo v ohromnou vyhodu pro objednavni a placeni vrazd, zbrani, drog apod. Hotovost mizi, nektere staty prechazi ciste na elektronicke platby, ktere jsou dohledatelne a najednou tu jsou kryptomeny, pro nelegalni cinnosti optimalni prostredek na platby a presouvani penez. mafie, syndikaty apod zase muzou rozjet svuje podnikani na plno. Nehlede treba i na obycejne "odklaneni" penez pred rozvodem ci pred financakem.
Nejsem silenej fanda elektroaut, ale na pristupu Elona je mi sympaticke par veci.
Osobne mam zkusenosti s par auty z VW koncernu a po koupi noveho auta kdy si pripadam, ze me jen okradaji (napr. male primitivni doplnky s logem v radek tisicu korun) pak naseduje dalsi okradani v pravidelnych servisech apod. Auto s pocitacem absolutne ignoruji, aktualizace nekontroluji, nedelaji, asi bych si to musel objednat, predem zaplatit a pak by treba rekli, ze nova aktualizace neni.
Pristup Tesly ? Ani nevite jak a nove veci se vam objevuji v aute furt. Investuji prachy / cas do toho, aby auto zhodnocovali i po tom, co si ho koupite.
Jsem absolutne presvedceny, ze maj naformatovany baterie tak, ze minimum je na 40% baterie a maximum na 80% ... kazdy kdo to zna, vi, ze se pak baterie nenici. Jen musite "zadarmo" davat vetsi baterie, nez date k dispozici. Tesla zverejnuje data z aut, podivejte se na ne. Znicene baterie se objevuji v par kusech ze stovek tisic. Navic napr. zhodnotili, ze ty limity pro nabiti baterii jsou po letech prilis prisne a lidem odemkli vetsi kapacitu. Takze lidi treba po 3 letech najednou uvideli vyssi dojezd. A servis ? Sakra, ze mi servisak prijede domu je pro mne 1000x lepsi, nez zavest tam auto a resit cekani, nebo nahradni vuz ci MHD, navic si tam vetsinou pripadam, jako ze je otravuju. Proste mi prijde, ze u Tesly maj zakaznika na prvnim miste a rozmazluji ho i po nakupu. Jine automobilky vas ignoruji, dokud jim nervete prachy horem dolem. Takze mi nejde o elektroauta, ale o pristup Tesly. Ostatni automobilky by se mely ucit, tohle je budoucnost aut.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problem neni s metodou, i jine ucebnice maji podle mne stejny problem, nekdy neni nebo neni uplne zadani. Pokud dite nechyti v hodine, co ktera tabulka znamena, je ztraceny a rodic taky. Sam jsem dohledaval podobne ukoly, listoval zpet v ucebnici, nebot inteligenti co je vydavaji nejak povazuji popsani ukolu za zbytecne, to prece rekne ucitel a ostatni si asi maji poridit vesteckou kouli.