To auto bylo v té době to nejlepší co šlo koupit a troufnu si tvrdit, že i dnes patří stále mezi špičku. Měl jsem 2,4 manuál 2009 a poté poface 2014 a když jsem oba prodával, tak měly najeto přes 300 000km a motorově stále super a bez stopy rzi. Pouze bych zkrátil výměnu oleje na max. 15 000km, přece jen to točilo 7400 ot/min. Co se týká jízdních vlastností, absolutní špička, šlo s ním pojet výrazně sportovnější auta od našich západních sousedů, ve verzi 2,4 absolutně špičkové převodové ústrojí i zvuková kulisa. Člověk řadil a šlapal na plyn i když nemusel, jen pro potěšení. Teď mám BMW 340i, r.v. 2017 poslední manuál, zadokolka. Jede to hodně, ale zpětnou vazbou v extrému nebo kvalitou řazení si nemůže k Accordu ani čuchnout. Jediné minus u Accorda byla chybějící kontrolka stavu vody v ostřikovačích, došla vždy bez varování :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To auto bylo v té době to nejlepší co šlo koupit a troufnu si tvrdit, že i dnes patří stále mezi špičku. Měl jsem 2,4 manuál 2009 a poté poface 2014 a když jsem oba prodával, tak měly najeto přes 300 000km a motorově stále super a bez stopy rzi. Pouze bych zkrátil výměnu oleje na max. 15 000km, přece jen to točilo 7400 ot/min. Co se týká jízdních vlastností, absolutní špička, šlo s ním pojet výrazně sportovnější auta od našich západních sousedů, ve verzi 2,4 absolutně špičkové převodové ústrojí i zvuková kulisa. Člověk řadil a šlapal na plyn i když nemusel, jen pro potěšení. Teď mám BMW 340i, r.v. 2017 poslední manuál, zadokolka. Jede to hodně, ale zpětnou vazbou v extrému nebo kvalitou řazení si nemůže k Accordu ani čuchnout. Jediné minus u Accorda byla chybějící kontrolka stavu vody v ostřikovačích, došla vždy bez varování :-)
1 odpověď