Krtonožku máme na zahradě mnoho let a je víc jedinců. Když jsem ji viděla poprvé, vzpomněla jsem si na knížku Ferda mravenec, tam byla a usoudila, že je to ona. V mokré části zahrady máme malé dírky, jsou vidět, když se poseká tráva. Daří se jí v kompostu. Bohužel je výborný plavec, takže hod do řeky nepomůže.
To je hovadina, za mě, když jsem chodila do školy, tolik obézních dětí nebylo, protože jsme běhali venku a to i v Praze, neseděli jsme u počítače, mobilu atd. To žádná změna jídelníčků nenapraví. Luštěniny proč ne, ale rozumně, ne každý je snáší, nemyslím tím, že mu nechutnají. Rozhodně je lepší maso než nadměrná příloha. Proč omezovat mléko? U nás dělají 1x za 3 týdny mlékovou polévku, je vynikající. A pokud ta jídla děti neznají z domova, protože se tam nevaří, tak to jíst nebudou. U nás vaří výborně, nepřesolují, já se díky škole naučila i míň solit. Takže za tím bude zase nějaká lobby umělého masa a bůhví čeho ještě.
Mně je to jedno. Dřív bylo vše ve vratném skle a nepo....i jsme se z toho. Plasty nemusím, lidi jsou čuňata a válí se to všude. Piju čaj, co si uvařím, limonády tak 10 do roka. Spíš si myslím, že klesne spotřeba těch nápojů. A kdo není chudý, petku vrátit nepoběží, tomu nevěřím. A když někam jedu, tak čaj v termosce nebo vodu v koupené lahvi použitelné do zničení.
Jako asi skoro každému mi vzýšení dálniční známky vadí. Ale myslím, že by vybrali mnohem víc peněz, kdyby pro kamiony zpoplatnili veškeré silnice, protože v mnoha případech mýtné brány objíždějí, jezdí po silnicích 2. třídy, někdy i 3. Tyto silnice nejsou stavěné na takovou zátěž. A ještě bych tyto silnice zpoplatnila více než samotné dálnice. Ono je bezva, když kamiony objíždí dálnici přes vesnice. Proč se dálnice staví? Asi aby se ulevilo obcím a městům, přes které vedl průtah. A dopravci si to příště rozmyslí.
Ono je to s tou Želivkou asi tak. Všechny přehrady, i ty na severní Moravě, co jsou zásobárnami pitné vody, upouštěly, dokud to šlo, aby se zmírnily následky. Jen ta Želivka prostě ne, ať si s tím poradí obce. Přece Praha nemůže mít kalnou vodu, ta jim do přehrady stejně natéká. Je to jediná přehrada na přítoku Sázavy a ta sebestřednost a bezohlednost vůči ostatním je opravdu zarážející. Co na tom, že v těch obcích a městech kolem Sázavy žijí a bydlí lidé. Další hrozba je Blanice od Vlašimi, dokáže udělat pěknou paseku. Ale Želivka to je vzor sobeckosti vůči ostatním.
Diskuze se zcela zvrhla. Článek je o Jinřichu Plachtovi a ne o tom, kdo byl a nebyl v KSČ. Byl to vynikající herec, zahrál vše a člověk mu to věřil. A to, co jsem si přečetla, mě ještě více utvrdilo v tom, že to byl poctivý a čestný člověk. Filmy s ním patří k tomu hodně dobrému z naší kinematografie.
Tak pokud někdo tvrdí, že nevznikly dopravní komplikace, tak tam asi nebyl. Kolono začala už na D10, všichni řidiči mysleli, že je nehoda a udělali záchranářskou uličku. Objízdná trasa těch 4 km trvala jízdou 1,5 hodiny, alespoň tak dlouho jsem popojížděla v koloně na Prahu. Nechápu, proč ráno nebyla nějaká cedule na D10, co se bude dít. Opět se potvrdilo, že Správa je Skáza železnic a tentokrát i silnic a dopravy vůbec. Brandýs byl ucpaný, to měli obyvatelé asi radost. Takže příště si prosím odpusťte lži o situaci.
Výrobky Mondeles je to nejhnusnější, co se prodává. Čokoláda pálí v krku a v puse zanechává divnou pachuť, stejně tak oplatky s divným tukem, který tlačí v žaludku. Piškoty jsou nepoživatelné. Jejich výrobky nekupuji, mně způsobují zažívací potíže, je zajímavé, že od jiných, co kupuji, ten problém nemám. A rýpání, proč že se malí nevypracovali, je ubohé. Mají menší odběr surovin, tím pádem vyšší nákupní ceny a nemohou mít tak široký sortiment. Nadnárodní moloch může a když někde cenu podhodnotí, aby zničil toho malého, tak si to vynahradí jinde.
Za mé školní docházky žádné kurzy, aby si žáci a studenti na sebe zvykli, nebyly, prostě jsme se spřátelili postupně a jak kdo chtěl. Nebyli asistanti, rodiče se nevymlouvali na různá dys....., když jsme zlobili, byla poznámka a hotovo. Jenže my jsme chodili ven spolu v partě, nežili jsme opečovávaní jako skleníkové květinky. Měli jsme povinnosti i doma v rámci svých možností a schopností. Dnes spousta (nepaušalizuji) rodičů své děti chrání málem do 30 let a ty pak nic nevydrží. Někdo se jen hůř podívá a už mají trauma. Tak si říkám, že v něčem ta doba dřív byla lepší. Prosím nepletu sem politiku, ta s mým názorem nemá nic společného. Ale i když se spolužáci mezi sebou pohádali, chvíli spolu někteří nemluvili, i to bylo dobré pro otužení jedince. Prostě dnes nevydrží nic.
Tak v RS1 jsem se podívala na sedačky, sedla a děs. Ještě horší než v Ešusu. Regiopanter je autobus, sice na jízdu ujde, ale postavení sedadel děsné. No lepší než německý šrot. Klimatizace je zlo, v sobotu byla zima a někdo rozhodl, že je teplo a v Ešusech se za úděsného randálu linul z klimatizace smrad a skoro studený vzduch, který nejde usměrnit. Jediný vlak, kde se topilo, nebyl smrad, byl legendární Pantograf a byl také plný lidí. Byla v něm pohoda, žádné ruchy, co působí dost hrozně na uši. Je škoda, že se nevyvíjely dál, na střídavé napětí a v podobném duchu. U spousty novějších jednotek mi velmi chybí zavírání oddílu, když je zima, tak prostě táhne.
Nevím, proč by města měla být na tom hůř, ono když má člověk svůj do mek, na který si našetřil nebo musel vzít hypotéku, tak nemá náklady? Má, ale nejde si říct o příspěvek, asi by mu to stud nedovolil. A svoje bydlení musí také udržovat, opravovat a myslíte, že netopí, nevaří, nesvítí? Ano, spousta lidí je na tom špatně, pracují a nevyjdou. A pak tu je druhá skupina, co jen natahuje ruku. Tak kde to jsme?
Kdyby ty kamiony, co jedou na Brno, jely po železnici a tam by se zase rozdělily podle směrů, nemusela by být zde ta hádka. Také mně to vadí, když jsou nasáčkovaní pěkně vedle sebe ve všech pruzích a jedou rozdílem 3 km/hod, ani jeden toho druhého nepustí a pak vznikají kolony a bouračky. Je fakt, že řidiči kamionů nemohou za to, že existuje kamionová přeprava, ale ty tranzitní by měly najet na vlak a hned by bylo místo. Ve středu to byla hrůza, 90 km jsem jela 3 hodiny a naštěstí v Berouně vyjela a jela po staré Plzeňské, protože to bych na D5 byla asi ještě v noci, takových kamionů. Další hrůza byla jízda ze Suchdola na 29. km D1. Nejlépe sjízdné to bylo po opravovaném Barrandovském mostě, sice pomaleji, ale jelo se. Prostě Praha narvaná osobáky. Potřebovala jsem k lékaři specialistovi, jinak se Praze vyhýbám, mám jedny nervy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Velké díky za orla. Hlavně, aby ho pak nějaký jiný b...rd neotrávil. Nádherný pták.