A opět článek na učitele. Už po svém komentáři na ten předchozí jsem se rozhodla, že nebudu psát více. Je mi Vás líto, máte asi dost nenaplněný život a těmito články si jej vylepšujete. Znovu říkám, vážím si všech profesí, nikdo to v dnešní době nemá a nebude mít lehké. Proč se nezaměříte na to, jak dotlačit ty, co to zhoršení jen dále zvyšují, ke změně? Bylo by to jako bojovat s větrnými mlýny, ale učitelé jsou velmi vděčné téma pro všechny a Vy se aspoň pobavíte a zvýšíte si sledovanost.
Učím už řadu let na 1.stupni a svou práci miluji a pro děti se snažím dělat maximum. Je mi líto všech, kteří musí zůstat doma a nemohou do školy, a rodičů také. Vím, že v některých školách to funguje tak, jak popisujete, ale neházejte nás do stejného pytle. U nás probíhala online výuka denně podle běžného rozvrhu, jen výchovy ne (kdo by cvičil nebo maloval u PC?). Nyní často učíme "hybridně" - to je dílo. Část třídy ve škole a zároveň online připojení do výuky všichni doma. Zkuste si to učit tímto způsobem, aby se Vám děti zapojovaly, nenudily se, vše pochopily a nebyly pozadu. Děláte přípravy pro výuku ve škole, pro online prostředí a ještě musíte stíhat přípravu na různé kroužky, které vedeme. K tomu týdně doučování, abychom dohnali vše, co jsme nestihli dokonale procvičit. Když myslíte, že si jen užíváme volna a bereme nehorázné peníze, proč nejdete mezi nás? Asi byste to dlouho nevydržel. Můj muž by Vám řekl, jaký má život s učitelkou a kolik času mi v této době na něj zbývá. Vážím si všech profesí a žádnou bych si nedovolila hanět, ani tu Vaši. Tak zkuste mít trochu více respektu k naší velmi náročné práci. Vůbec netušíte, v jakém stavu jsou dnes děti (některé rodiny to mají opravdu těžké) a jakou nám to dá práci jejich křehké dušičky trošku potěšit a mnohdy suplovat nefungující rodiny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Milá paní, učím 30 let na 1.stupni a jediné období, kdy nám skutečně přidali, bylo za vlády p.Babiše. Když se ohlédnu za svou dlouhou praxí, učím úplně jinak. Kromě využívání didaktické techniky, vytváření zajímavých procvičování v různých aplikacích a zábavných tzv.běhacích her, ve kterých děti ani netuší, že se vlastně učí a zdokonalují, jsem začala vytvářet čtenářské lekce s využitím metod kritického myšlení. Věřte, že to není žádná legrace a příprava mi zabírá spoustu mého volného času, ale nelituji. Odměnou jsou mi mí žáci, kteří si to užívají a posunují se dál. Vím, že nejsem jediná, která takto funguje, ale jako v každé jiné profesi jsou mezi námi i méně aktivní kolegové. A těch 130 % jsem ještě neměla ani jednou jako měsíční příjem, pouze s odměnou za organizaci akcí a aktivit navíc. Příště si to nejdříve ověřte, že ne vše, co se napíše o přidávání platu učitelům, je pravda.