Tak to opravdu nevím, to si opravdu nepamatuji a už se nemám ani koho zeptat. Jinak pro vaší informaci nejsem žádná aktivistka. Ostatně to že mě tady titulujete všemi možnými názvy a snažíte se mě urazit, nebo naštvat svědčí o vaší omezenosti. Pokud jste si všiml, tak já se k vám chovám slušně a protože vás neznám, tak se vás ani nepokouším urážet, nebo jakkoliv škatulkovat. To, že si vážím zvířat, mám je ráda a nesouhlasím s jejich zotročováním pro lidskou zábavu , nebo výdělek ještě neznamená, že jsem aktivistka. Vážím si nejen zvířat, ale také přírody a snažím se žít tak, abych nepřispívala k té devastaci a víte proč? Nejsem náročná a nepotřebuji ke štěstí spoustu věcí, které jsou zbytečné a protože mám vnoučata a záleží mi na tom v čem budou vyrůstat jak oni, tak i jejich děti.
Souhlasím s Vámi v rozsahu "zbytečně obtížných" překážek, které jsou nebezpečné pro koně i jezdce, ale ne závodů jako celku. Myslím, že třeba tahání vozů bylo víc vyčerpávající. Koně jsou chovaní, stejně jako jiná domestikovaná zvířata, za určitým účelem, který nějakým způsobem navazuje na jejich přirozené instinkty. Pokud nebudeme koně a jeho vlastnosti využívat, nebudeme je chovat. Pro většinu to tak znamená smrt - někteří skončí na jatkách. A nevěřte, že divocí koně mají život pohodlnější. A argument o "ale svobodě" neberu, je to domestikovaný druh celá tisíciletí. Dnešní mustangové jsou zdivočelí domácí koně. Původní divočáci jsou už snad jen převalští (taky asi ne 100°/•).
Tak u nás to policie řeší a se školou opravdu spolupracuje. Zhruba před měsícem se byli ve škole informovat na problematické žáky. Vloni odebrali přídavky rodině, jejíž dítě mělo neomluvené hodiny.
Snad se nakazí i jiné kraje. Bylo by to zapotřebí, ty děti nejsou vždy neperspektivní "od přírody", ale spíš "od rodičů".
Vysoký počet zmeškaných neomluvených hodin stejně řeší policie, ne sociální pedagog.
Bohužel neřeší. Zákon tu sice máme, ale není vyžadováno jeho plnění - tedy je, ale pouze po učitelích. Ti musí dokladovat, co vše udělali, kolikrát volali, psali, zvali.... ale tím to končí. Rodiče postiženi nejsou, nebo pokutou, tu nezaplatí, je promlčeno.... a učiteli, kolikrát jsi volal, psal, zval?????
Zastánci teorie často tvrdí, že existuje rozsáhlé spiknutí mezi vládami, vědci a organizacemi, jako je například NASA. Podle nich je cílem udržet veřejnost v nevědomosti o „pravém“ tvaru Země, což by mělo mít ekonomické nebo mocenské důsledky.
Marně přemýšlím, proč by někdo vynakládal tak obrovské úsilí na skrývání "pravdy o plochosti" v 21. století, kdy jsou na obloze tisíce satelitů a kolem planety létají tisíce letadel. Jaké mocenské a ekonomické výhody by to mohlo přinášet?
A je podle plochozemců placatý i Měsíc? A všechny planety ve vesmíru?
Myslím, že žádný Měsíc a Slunce neexistují, je tam Et, svítí baterkama a volá domů, domů....
Ano, ale mě by spíš zajímalo, proč se tedy Zelenský tak brání demokratickým svobodným vobám ve své zemí, já ho nepřirovnal k Hitterovi, srovnal jsem pouze jejich identická trvrzení, že za války nemohou být volby, v tom se oba shodují, ty volby by určitě nebyl problém udělat, proč zelenský nechce, na to asi přijdete sama.
Co se konání voleb týká, nejsem si jistá, že je v této situaci možné je řádně zorganizovat, zajistit možnost volby všem zájemcům a zajistit, aby se při svážení volebních listů, například z frontové oblasti, dalo zaručit, že nedojde k manipulaci s nimi. Volby na okupovaných územích jsou pak prakticky vyloučené. Stojím si za svým názorem, že příčina tohoto není dána osobností Zelenského, ale válkou rozpoutanou Ruskem. Tím nevylučuji, že za normálních okolností by Ukrajinci ve volbách Zelenského vyměnili, ale normální okolnosti, z viny Ruska, nejsou.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Oni vazalové jsou, jinak by nemohli přijímat a podporovat takové bludy, které jim Putin předkládá, už dávno by nebyl u válu. My jsme se vazalství v jejich stínu zbavili v roce 89, to je to, co chtějí obnovit. Ne ukončit vazalství své, ale obnovit povinné vazalství poloviny států Evropy. Že nechtějí, to je jedno, oni to chtějí. Pokud ty nechceš, jsi fašista, loutka prohnilého západu či něco podobného. To je jejich postoj. Německo dostalo ve II. světové řádně přes hubu a pomohlo mu to. Rusákům se tohoto dobrodiní ještě nedostalo a bohužel patří mezi národy, kteří jinak nechápou (na rozdíl od kdysi rozpínavých Britů, Španělů...). Někdo to zvládne pochopit, někdo holt potřebuje přes tu h..u.
Z těch komentářů je vidět, že Cz je jedinou zení ve Evropě, svýjimkou LUX, která absolutně zrušila vojenskou službu i v neutrálním CH chodí chlapi na cvičení, pak tady lidé. kteří s 90% nebyli na vojně píšou bludy typu, jemi jedno, co říká Rusko, NATO musí vtrhnout na Ukrajinu apod., žijí totiž v bludu PC her, já, když mi umře pes, jsem zoufalý a víte, co je to pro ty maminky a Ukrajince, když jim umírají kluci ve válcena ukrajině už měly být dávno svobdné volby nebo referendum o válce, pan Zelenský je tam v současnosti jako diktátor, nezdá se vám logické, že předevěím Ukrajinci musí rozhodnout, co chtějí a ne, aby za ně rozhodovala EU, to není demokracie a nepiště , že Zelenský tam není jako diktátor, je to přesná situace jako v NS režimu, Hitler byl zvolen v demokratických volbách a pak byla válka a volby už v Německu nebyly, abslolutně identická situace
Prosím přečtěte si, co jste napsal. Ano, jsou zoufalí ze svých padlých, ale viníkem není Zelenskyj, viníkem je Rusko, Putin. Ti napadli, naprosto bez důvodu, sousední zemi. Ze strany Ukrajiny nebyli nijak ohroženi. Rusáci drancují svou zemi a protože rozvoj ne a nepřichází, chtěli další bohatou část - Donbas se surovinovými zdroji + oblasti s neúrodnější půdou Evropy + všechno další, co se povede urvat. Když prošel Krym, očekávali, že projde Ukrajina. Kdo by následoval? Velikášství Putina a, obávám se, značné části ruské veřejnosti, je nenasytné. Když někoho přirovnávat k Hitlerovi, musíte z Ukrajiny dál na východ, koneckonců, smlouvu o rozdělení vlivu, měl s Hitlerem Stalin za Sovětský svaz. To je to, po čem Putin baží.
Nestresujme dětí známkami, nestresujme dětí prací, nestresujme děti ve sportu atd....společnost sama si říká, aby mládež byla taková, jaká dnes je.. kdyby jste v tom školství raději řešili něco, co dává smysl...
Prosím, to ne my ve školství. To je inovace poslanců. My, ve školství, si to "jen" vyžerem - od dětí, od rodičů, různých chytrolínů ze zištných neziskovek atd.
Okupant není schopen zajistit bezpečnost na území které obsadil?
Nebo spíš nechce?
Možná by to chtělo se trochu dovzdělat. Gaza není okupované území, to je území Palestinců. Izrael se pouze snaží chránit své území před palestinskými radikály. Izrael a Gaza jsou dvě sousedící místa. Židé v těchto oblastech žijí stejně dlouho jako Arabové. Na rozdíl od Arabů se však nesnaží své sousedy aktivně vyhubit. Aby však stále "nastavovali tvář" po nich nikdo rozumný nemůže chtít. A tak se brání. Já jim v tom přeji hodně úspěchů. A Arabům přeji, aby se do jejich vedení dostali lidé nefanatičtí, rozumní, soudní. Koneckonců, v Izraeli také žijí Arabové a zasedají i v Knesetu, takže spolupráce je možná. Ne však s někým, kdo vykřikuje "od řeky k moři" a rád by si přivlastnil výdobytky pracovité společnosti (to se ostatně ukazuje i v Evropě, že).
Za to samozrejme muze system. Protoze rozumny prostup y system pouziva prijimaci zkousky na stredni jako kontrolu minimalnich znalosti a dovednosti peo to, aby clovek dokoncil skolu o kterou ma zajem. Ne k tomu, aby se na prestizni skolu mohlo dostat par procent vyvolenych po zaplaceni hromady priprav a zbytek aby se musel spokojit s tim, co na ne vyjde.
Pokud je dite realne schopno skolu dokoncit a pracovat uspesne v oboru, ktery ho bavi, je limitovat ho na to, co delat nechce, ale zbude na nej, kontraproduktivni.
Každá škola (místo) má nějakou kapacitu. Z tohoto úhlu pohledu jsou podmínky dané pro všechny stejně. V čem s Vámi souhlasím je, že přijímačky by měly odrážet to, co je obsahem učiva ZŠ. Pokud se tam objevuje něco navíc, je to špatně. To, že si někdo učivo ZŠ procvičuje víc je jeho právo, že ho k tomu vedou rodiče je zodpovědnost - učí své dítě, že bez píle to nejde. To, že na to jiný rodič kašle, není chyba systému, ledaže byste chtěla prosazovat zbavování rodičovských práv takové rodiče. Bohužel by to v některých případech opravdu mohlo těm dětem pomoci, ale to je jiná kapitola. Každopádně bychom měli přestat házet vinu na systém a raději začít vyžadovat plnění povinností a zákona od těchto lidí. Zatím se spíš omlouvají a jejich vina se alibisticky hází na "systém".
Neni nic spatneho na tom podporovat sve dite a investovat svij cas a prostredky do jeho rozvoje.
Nicmene to, o co u nas je problem, je v podstate hazeni klacku pod nohy stejne nadanym detem, ovsem s horsim zazemim, pri pristupu k lepsimu vzdelavani a tedy i praci. Abych byla v necem konkretni, uvedu priklad neceho, co mi vadi. Podle me proste neni spravne, kdyz Roman, kteremu se rodice nevenuji, si organizuje svou domaci praci sam, tedy ma v ukolech chyby a obcas je proste nema, ma z tohoto duvodu horsi znamku nez Karel, kteremu rodice ukoly kontroluji a chyby mu opravi, a to i presto, ze v testech dosahuji podobnych vysledku, jelikoz Roman to casem dopiloval, kdezto Karel je bez rodicu tak trosku ztraceny. Coz v konecnem systemu vede k nizsimu prumeru a tomu, ze Karel se dostane na stredni s maturitou, kdezto stejne nadany Romam jen na ucnak. Podporme to penezi vynalozenymi na pripravu k prijimackam a mame tu razem dve deti, ktere jsou podobne nadane, sikovne a mohli by vystudovat stejny obor, pokud je zajima, a byt v nem podobne uspesni, ale v praxi mame kluka na ucnaku (nic proti pokud tam chtel, ale rekneme ze nechtel) a kluka na vysnenem lyceu. Nepropustnost vzdelavaciho systemu je problem.
Máte pravdu, že Romana je škoda, viníka však hledáte na špatné straně. Karel, díky zapojení rodičů, zvládl víc, než se čekalo. Romana v tom rodina nechala a to žádné úpravy vzdělání, ať už to budou jednotné osnovy, nebo ŠVP vyplývající z RVP nenapraví. Škola dělala evidentně, co mohla, aby Romanovi jeho hendikep vyplývající z rodinného prostředí pomohla odstranit. Díky tomu a Romanově práci (bez jeho zájmu to NEJDE), Roman nekončí bez vzdělání na "pracáku", ale pokračuje na učiliště, možná si tu maturitu a víc dodělá. Jeho děti už budou mít větší šanci, protože jejich rodinné zázemí bude lepší. Systém není nepropustný, nic nebrání se hlásit, kam chcete, přijímačky jsou shodné pro všechny. Otázka je, jestli rodič Romana podepíše přihlášku (!), jestli dá klukovi peníze na dojíždění, pobyt v internátu, obědy...(!). I kdyby se našel někdo, kdo by byl ochoten finanční zátěž převzít, rodič rozhoduje. Pokud rodič nechce, nebo jen neráčí včas podepsat přihlášku, aby mohla být v termínu doručena........ za to nemůže škola, systém, Marťani, osnovy.... ale líný rodič.
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No, ze zákona nemá škola možnost vymáhat plnění domácích úkolů. Jsou striktně nepovinné, bez ohledu na to, co paní učitelka řekne.
Což vlastně i značí, že celá "akce pero" byla úplně zbytečná, pokud šlo jen o domácí úkoly.
Problém je tak nějak všude. Učitelky toho musí učit příliš, je to přepnuté a místo vyhazování zbytečností z výuky, to stále přibývá ale počet hodin je stejný a po novu bude dokonce klesat.
Takže se to nestihne pořádně probrat a procvičit ve škole, což přesunuje zátěž "na doma".
A ano, pokud k tomu mají děti i hromadu kroužků, je situace dlouhodobě až přiliš napjatá.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Teď se to zlepší, podle nových programů, které mají platit od 9/2025, se děti konečně začnou učit, co je to welbeing (já se to ještě neučila, a tak se šťouralům rovnou omlouvám, pokud jsem to napsala pravopisně blbě) a jak ho prožívat - jistě dostatečně free. A k mé závorce, nejsem si jista, zda kromě prožívání se budou učit i pravopis tohoto slova. To už by nemuselo být dost well nebo by to narušovalo "being".