Tak super. Já bych doporučil vydání zatykače na Busche ml. a Obamu za Irák a Afgánistán. Obamu za okamžité neukončení. Samozřejmě ironie, ale co to soudcům v Haagu nadhodit... Těším se jak si pro ně někdo do USA pojede... Vlastně Donald by to zvládl sám, za pár měsíců už bude mít i federální policii pod palcem, takže ... no problemos:)))
Ukazuje se, že celý systém Evropské unie je šejdrem. A čím déle tento stav potrvá, tím hůře pro celou Evropu. A ve svém důsledku to (jak všichni nezaslepení už vidí) to vede k destrukci hospodářství celé Evropy. A kde pak asi bude politika EU, až nebude kde brát na provoz? Spirála se již točí, bohužel…. Chtělo by to Velkého učitele, aby vypodložil nahnutý CML😊
Svět nebude bipolární, ale multipolární (což je ostatně deklarovaným cílem Putinovy války na Ukrajině - ačkoliv výsledek se nebude líbit ani Putinovi). Multipolární svět znamená ne dva velcí hráči, ale více velkých hráčů, z nichž každý hájí vlastní zájmy.
Kupříkladu: Až se Rusko válkou vyčerpá, tak si je Čína namaže na chleba. Už teď Čína i Indie Rusko bere na hůl. Ta pomoc Číny Rusku není nezištná.
BRISC totiž není monolitický blok, každý tam hraje za sebe.
Možná, že jste tím myslel to "Ale mnohem složitěji než v 70. a 80. letech za USAxSSSR. Samozřejmě zjednodušuji ..."?
Myslím si, že to vidíme podobně….
Ne přikazovat, ale zakazovat, jestli vaše blahorodí neráčilo všimnout.
A to proto, aby investice a znalosti využitelné ve vojenství netekly k vojenskému protivníkovi. A tím Čína pro Spojené státy je, podle toho, jak se chová především v Tichomoří.
Ano. Rozšiřuje se Studená válka. Mezi USA. Čínou. Kdo bude na čí straně? Blíží se konec hegemonie USA. A opět bude svět bipolární. Ale mnohem složitěji než v 70. a 80. letech za USAxSSSR. Samozřejmě zjednodušuji a doufám že se VELMI pletu
Ne, neodrazí, Takový člověk si vybere mnohem smysluplněji. uplatní se ve vědě, na středních, vyšších a vysokých školách, mnozí šéfují významným státním i nestátním ústavům, institucím, firmám, mnozí jsou autory knih, knižní redaktoři, novináři, překladatelé, autoři nejrůznějších důležitých strategií a tak mohu pokračovat. Uvádím jen několik příkladů ze svého nejbližšího okolí.
Super. Takže Vám tito ředitelé také postaví dům, vyrobí auto a myčku, postel a ušijí oblečení. A to tak, že zorganizují dovoz z Indie a domeček postaví Ukrajinci. Tedy pokud si na to ještě najmete 3 inženýry a 2 tlumočníky. A na opravu prasklého umyvadla se pan ředitel asi přeškolí na MBA institutu…. Chytrá myšlenka, asi jako s imigranty v Německu. Jenže se bavíme o budoucnosti této společnosti. Myslete v souvislostech. To by Vám mělo jít, při vašem vzdělání….
Celé to pořádně předělat...jen papouškujete slova z médií a nemáte tušení, co to v praxi znamená.
Pán je asi ajťák… bez znalosti problematiky vymyslet systém co nikdy nemůže fungovat a nedá se normálně užívat. Ono to není stejné jako hrát tanky. Bohužel má pan Němeček pravdu, a totèž tvrdily i odborné profesní organizace (ne ajťácké) ministerstvu už dříve. Jenže holt ministerstvo tomu velí… a je to v pr….
Super rozsudek. Shrnu: jel na elektrokoloběžce na chodníku, už za to by měl dostat flastr. Srazil chodce a těžce ho zranil. Druhý flastr. Součet je půl roku??? A kdyby trefil dítě a zabil ho? Další půlrok? Asi budou muset chodci na chodnících začít srážet cyklisty a koloběžkáře k zemi, aby policie a soudci pochopili k čemu jsou určeny chodníky…
Tak to ví každé pětileté dítě, že první tady byl elektromobil. Ale musíme se zeptat na základní otázky. Byly výchozí podmínky stejné? Jinými slovy byly tady Lithium iontové baterie, které jsou schopné udržet poměrně velké množství elektrické energie a zároveň poměrně velké množství elektrické energie poskytnout? A zadruhé, skutečně se obě dvě technologie vyvíjely naprosto stejnou měrou? Tzn. že se do obou technologii investovali bilióny dolarů a dotací a přesto zvítězila jedna z nich férově? Reálně jsou tady elektrická auta 15 let a to ještě přeháním. Já jsem si před 10 lety půjčil elektrické auto a dojel jsem s ním do Turnova z Prahy. Ze 100% jsem měl 41 v cíli Pak jsem marně hledal nabíječku v Mladé Boleslavi, abych to auto vítězoslavně nabyl na 100% za hodinu a třicet min
S velkou úlevou jsem tehdy auto vrátil a objednal si BMW M3, s tím, že mi elektrické auto nesmí do domu. Naprosto nepoužitelná technologie. A to se psal rok 2015. Dneska, o 9 let později jsme v situaci, že elektrickým autem dojedu z Prahy do Ostravy a mám stále ještě 35% na baterii. Takže dojezdově ještě stále 200 kilometrů.
A to se bavíme o dodržování dálničních 130 km/h. Dokážete si představit situaci za dalších 10 let? Elektrická auta se do roku 2035 určitě neprosadí. Ne kvůli svým vlastnostem. Ale kvůli tomu, že jsou prostě nad průměrnými cenami běžných nových i ojetých aut.
Takže pokud v České republice máme obměnu vozového parku asi 150000 aut ročně, tak celý proces by stejně trval skoro 50 let a to by všichni lidé museli mít na kontě poměrně velkou částku, aby si koupili nové auto.
Dobrý den. Myslím si, že technicky máme podobný pohled na věc samou. Ale reálně je plná elektromobilita uskutečnitelná se změnou způsobu dopravy jako takové. To je na dlouho. Mějte se fajn
To nepočítám. Obě moje EV jsou vždy nabitá aspoň na 70%. Takže mohu jezdit nebo naopak zásobovat domácnost v případě blackoutu.
70% u jednoho z nich stačí na cestu z Prahy do Ostravy podle maximální povolené rychlosti.
To je super. Proto už od roku 1886 může Albatros létat též na elektrický pohon, a to mnohem efektivněji než dnešní EV. I první automobily byli zamýšleny pro elektrický pohon. Spalovací motory byli od počátku nouzové řešení… podle vašich odpovědí nejste hlupák. Tak proč tu skvělou EV budoucnost už 130 let nemáme za samozřejmost….
Já už bych do spalováku nesedl ani náhodou. Odporný zážitek. Teď budu muset natočit něco k jednomu dvanáctiválci. Oddaluju to jak to jde. Nechce se mi sedat do něčeho tupého bez okamžitého výkonu.
Asi nežijete v Horní Dolní a ani nepočítáte s nedostatkem elektřiny (porucha, nedostatečný příkon sítě apod). Tak doufejme ze Vás nic nepěkného nepotká. Risk je to ale větší než u spalováku
Vážený autore. Ani sám sobě jste, kromě frází a pár údajů vytržených z kontextu, nezdůvodnil onu výhodnost. O dostupnosti zdrojů pro masovou výrobu a cenách surovin nemluvě. Shrnu to, co jste napsal: provoz je levný (pouze na palivo, dodávám). Výroba a servis v životním cyklu? O tom netřeba mluvit, neboť to je málo růžové… Já se ptám: jste hloupý, navedený anebo zaplacený? Kdyby to totiž byl takový hit, kupuje elektromobily každý (jako telefony, například), vyrábí a prodàvà POUZE je každá automobilka a není potřeba tento super výrobek jakkoliv dotovat či zvýhodňovat. Tady je Vaše argumentace ne vágní, ale nulová.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Copak provedli Bush a Obama v Iráku a Afghánistánu?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
650 tisíc mrtvých civilistů v Iráku, mimo jiné. Ale asi jste můj komentář nepochopil… byl totiž o rozhodnutí soudu v Haagu