Podle Vás pane redaktore měl kamioňák udělat co? Zacouvat zpátky do křižovatky? Nebo nadzvihnout návěs a posunout? Nadjel si tak moc, jak jen to bylo možné. Možná by stálo se někdy mrknout, kam všude jsou kamioňáci nuceni zajet. I tu zadní posuvnou nápravu má co nejvíce v předu, aby měl v rámci možností co nejmenší poloměr otáčení. Vše proběhlo v klidu a bez nervů.
Jak by vypadal psychopat? Dálniční tahač (nikoli krátký městský jako tento), nápravu na návěsu posunutou do zadu a chudáka kameramana by orval.
To je dobrý humáč. Pokud člověk neumí rozdělat oheň, tak mu vaše "zázračná" sovětská pasta nepomůže. Nemluvě o tom, že ne všude můžete oheň rozdělat. Věřte, že pokud někdo ví jak a kde oheň rozdělat, tak si rozhodně poradí lépe než s tímto sajrajtem. A kdo jej rozdělat neumí, tak tomu tento "přípravek" i tak nepomůže.
Brambora je zajímavý / zábavný tip, ale ještě méně použitelný. Opět, pokud neumíte rozdělat oheň, tak vám cca dvě vteřiny hoření vaty opravdu nepomůžou. A už vidím, jak sebou nesu tyto "ingredience".
Základ je správná příprava podkladu pro hoření. Ten najdete i v mokrém lese, jen vědět, kde jej najít a jak připravit a tom vůbec nepíšte. Poté už stačí sebou nést podstatně jednoduší podpalovač a tím je obyčejný zapalovač, který mimo jiné potřebujete pro podpal i zmíněné zázračné pasty. Fajšmekři si poradí s jednou sirkou, křesadlem nebo si nesou bow drill či jiné vychytávky.
Jinak řečeno, Vám se ohromě líbil tento skvělý nápad a článek je na světě.
Toto je krásná část "a ti pomalejší šoféři zase kouknout do svědomí a položit si otázku, jestli jejich počínání za volantem ještě je, nebo už není společensky bezpečné"
Bohužel mám pocit, že tito lidé nečtou váš a další podobné weby. Tito lidé si v žádném případě neuvědomují, že dělají něco špatně. Budou si stát za svou pravdou. Pokud jedu ve městě na hlavní silnici za člověkem, který jede 25-30 km/h, tak je to průšvih. Nedávno jsem jel za někým, kdo na přehledné rovné silnici mimo obec, kde je bohužel zákaz předjíždění jel 40 km v hodině v běžném autě. Tohle přeci není normální. Nebyl to důchodce a hendikepovaný možná byl pouze "velikostí" jeho IQ.
Vezměte si jízdu v protisměru na víceproudé silnici. To, že je naprosto nepřípustné, aby se tam dostali, tak tito lidé si to leckdy uvědomí a jedou na pravé straně svého pruhu. Oni nechápou, že vlastně jedou v rychlém pruhu na tom nejnebezpečnějším možném místě.
Titulek zavádějící. U lidí, co jsou trochu v obraze až směšný. Ani slovo o zážitcích z jízdy, co se týká naloženého běžného nákladu anebo lehké porovnání např. 500k motorizací. Nejsilnější ze šestiválců, ale to je asi tak to jediné zajímavé. Žádná zmínka o osmiválcích, když už píšete o supertahači.
Prostě povídání o ničem.
Nádherný článek o historii této slavné značky. Škoda, že nebylo zmíněno, že Kenworth spolupracuje s českou firmou SCS Software a že každý kdo má chuť se může svést ikonickým W900 v edici 100th anniversary edition. Viz: Odkaz
"zvedat těžší váhy s méně opakováními, nebo raději vsadit na posilování vlastní vahou"
No nevím. Dřep na jedné noze, klik na jedné ruce a jedné noze – troufnu si tvrdit (z vlastní zkušenosti), že to je hodně brutální silová záležitost. Kdo nechce blbnout s činkami a jiným náčiním a chce budovat sílu, tak doporučuji knihu Nahý bojovník.
"Schránky jsou umístěné tak, aby se lidé nemuseli bát, že je při odkládání dítěte někdo překvapí."
Jo, tak zrovna v Jablonci asi 20 metrů před hlavním vchodem! Ti, co miminko odložili, se museli hodně snažit, aby je nikdo neviděl. Na fotce v odkazu je to krásně vidět: Odkaz
Bohužel se setkávám častěji právě se zbytečně pomalu jedoucími řidiči. A nemyslím ty, kteří z technických důvodů nemůžou jet rychleji (traktory, Avie, ...), ale právě osobáky. Zároveň, jak bylo popisováno v diskusi, mají ten nešvar, že zrychlí právě tam, kde je můžete předjet. Na okresce jedou 60 v zatáčce brzdí na 30. Za takovým "řidičem" to nejde vydržet déle jak 10 minut. Další nešvar obecně u osobáků je neplynulost. Střídání rychlostí v rozmezí +-20 km/h to je taky tragédie. Jestli mám jet mezi osobáky přes republiku v sobotu o prázdninách nebo v týdnu, kdy jsou na cestě kamiony, tak raději v týdnu. Doprava je díky kamionům podstatně plynulejší. Tedy občas také ne, a to v případě že kamion, je brzděn právě zmíněným "řidičem".
Náklaďák: Blinkr tam byl. Prostřední pruh je prasárna dle našich pravidel, tam je to možná normální. Ať tak či tak, skutečně skůtristu nemohl vidět. Celou dobu jej měl ve slepém úhlu. Viz např: Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže váš "psychopat" měl raději tvrdě dupnout na brzdy a změnilo by se pouze to, že by byl pravděpodobně neovladatelný a semlel by všechno okolo. Nemusel by to být smrťák pouze pro soby. Na co myslíte, že naprostá většina nákladních vozů v Norsku, Austrálii a dalších zemích, kde hrozí riziko srážky se zvěří mají na předku ocelové rámy? Na parádu to opravdu není.
3 odpovědi