Nemá smysl oponovat, přesto tak činíte. Nejde jen o možnou srážku se zvěří. Tímto stylem jízdy se vrahem může stát v mžiku. Vidíte ty podmínky? Náledí, špatná viditelnost. Pořád málo? Tak doufám, že také jezdíte jen po ruských silnicích, kde si neváží života žádného živého tvora, protože podobné ignoranty potkávat na českých silnicích nechci.
Nejsem řidič kamionu. Ale vy se zkuste podívat např na toto video: Odkaz
Pak možná pochopíte, že se dá jet velmi bezpečně, a přitom relativně rychle na sněhu. Toto je pro norské řidiče denní chleba. A znovu opakuji, pokud by dupnul na brzdy, mohl zabít nejenom sebe, ale i ty lidi, co to natočili. Ale máte pravdu, možná by přitom nezabil soba.
Takže váš "psychopat" měl raději tvrdě dupnout na brzdy a změnilo by se pouze to, že by byl pravděpodobně neovladatelný a semlel by všechno okolo. Nemusel by to být smrťák pouze pro soby. Na co myslíte, že naprostá většina nákladních vozů v Norsku, Austrálii a dalších zemích, kde hrozí riziko srážky se zvěří mají na předku ocelové rámy? Na parádu to opravdu není.
Nejsem řidič náklaďáku, ale odpovím snad dobře. Kamery / displeje místo zrcátek výrazně snižují slepé úhly, mají např. "noční vidění", atd. Ukažte mi kde není koncern? Bez koncernu by Tatra už neexistovala. Tatra těží ze spolupráce s DAF a naopak, viz: Odkaz
DAF získal objednávku, dodá Tatra Force. Co víc si přát.
To je ovšem pořád problém toho řidiče kamionu. Případně toho, kdo takové vozidlo schválí do provozu. Nikoliv ostatních účastníků silničního provozu.
Ano, vím že to technicky bohužel bude vina řidiče kamionu. Ale ostatní by si měli uvědomit to co jsem napsal. Kolik už se stalo nehod, že se někdo pohyboval v mrtvém úhlu. Jestli řídíte, tak jste sám musel zažít, že i v osobáku se vám za sloupek schovalo celé auto. Jelikož aspoň trochu chápu, kde má nákladní auto mrtvé úhly tak se do těch míst prostě necpu. Jednoduché pravidlo. Vidíte řidiče v jeho zrcátku? Pokud ano, on vidí vás. Kolik bylo nehod, kdy si řidič osobáku "vynutil přednost" a vrazil čumák pod pravý přední roh nákladního auta. Bum a platil řidič osobáku.
Nesledování zrcátka, když někam odbočuji, navíc přes cyklopruh a přechod!
A co tu čtu o nesmyslných cyklopruzích, je vrchol netolerance. Uvědomte si, že když odbočujete v pravo, nebo vlevo musíte dát přednost všem vozidlům a chodcům kam odbočuji a to tam cyklostezska, nebo přechod nemusejí být. Ten cyklopruh alespoň upozorňuje.
.
Mnoho lidí se díky nesledování zrcátek, střetne při odbočování v levo s předjíždějícím vozidlem a mnoho dalších při odbočování v pravo s jednostopím vozidlem a chodcem...
Vy asi absolutně nemáte tušení, co vše řidič kamionu vidí nebo ne. Koukněte aspoň na tento článek: Odkaz
Argumentace množstvím souhlasících obvykle značí nedostatek skutečných argumentů a zavádějící představou, že "mám pravdu, protože říkám to, co většina".
A že vám někdo oponuje není "bohužel". Naopak je to bohudíky známkou normální zdravé společnosti, kde na problém existují různé názory, z nichž teprve může vyzrát postoj optimální pro většinu podobných situací.
Jestli tuto situaci považujete za "naprosto normální", pak nevím, co, v jaké zemi a jakým způsobem řídíte, ale osobní auto v ČR to určitě nebude.
"Naprosto normální" pro běžné řidiče nejsou žádné zapnuté mlhovky, ale blbé předjíždění, špatné zařazování, nedodržování bezpečné vzdálenosti, resp. lepení na zadek, nezipování, nedávání přednosti, projíždění "tmavě oranžové", troubení po vteřinové prodlevě v reakci apod.
Váš výčet "přestupků" spíš ukazuje na neurvalého řidiče. Úplně slyším to vaše troubení.
Asi jsme si nerozumněli. Psal jsem to co mi na silnicích vadí, stejně jako Vám. Najezdím pouhých 12 tis. km ročně. Jediná pokuta za projetí zákazu vjezdu v roce 1998. Jediná "nehoda", když jsem s otevřenými pátými dveřmi zacouval do garáže. I to mě poučilo, že nekdy je člověk tak blbý a zapomene na takovou kravinu, jako zavřít kufr u auta. Občas někoho vytroubím, to máte pravdu, ale je to za prasárnu typu že se připojí ve třiceti na dálnici, apod. Pak si stejně řeknu, že to je zbytečné, protože podle toho člověka to je naprosto v pořádku. Proč jsem napsal první příspěvek? Protože 6 let pravidelně hraji ATS a ETS2 a vím, že občas prostě ten návěs nejde lépe do křižovatky zlomit. Vím jak dlouho trvá roztáhnout nebo zabrzdit 40t a jak nutná je plynulost. Vím, kde má kamion slepé úhly a v reálu se těmto úhlům vyhíbám, prostě tak aby o mě kaioňák věděl. Lidi nadávají na kamioňáky, ale nikdo z nich tu práci dělat nechce. Na druhou stranu, všichni rozumní vědí, že bez nich to nejde. A nehájím všechny, někdy to jsou fakt prasata. Zde v tomto příkladu mi nepřišlo prostě nic psychopatického, naopak to podle mě patřilo do kliďase, protože oba jak řidič osobáku, tak kamionu, vyřešili celou situaci naprosto elegantně. A kdyby byla situace jiná (více místa pro kamion, aby si mohl lépe nadjet, méně místa pro osobák, kdyby nemohl couvnout), rozhodně by jí řešili jinak.
Nikoliv. Každý normální řidič zpomalí na krok, aby se ujistil, že nikomu nezničí auto a když mu někdo takhle uhne a uvolní cestu a zabrání tak maléru, tak minimálně jako poděkování blikne.
Mimochodem - "auta stálA"...
Mrkněte na reakce v mém prvním příspěvku, většina se mnou souhlasí. To, že vždy bude někdo oponovat je bohužel naprosto normální. Mlhovkář si zdůvodní neoprávněně zapnuté mlhovky. Středopruhař si obhájí, proč stále drží střední nebo levý pruh. Borec ve 110 zadupne na dálnici na šedesát, aby pustil auto v připojováku, který taky prohlásí, že je to správně. Neblikač šetří páčky, atd, atd.
K vaší poznámce. Měl jet tedy ještě pomaleji, aby celý manévr a blokování trvalo jednou, dvakrát déle? Aby celá křižovatka čekala, až krokem provede manévr, který znova opakuji, proběhl z obou stran naprosto v klidu. Upřímně toto je naprosto normální situace, kterou normální člověk ani neukládá a nešíří po internetu.
Podle Vás pane redaktore měl kamioňák udělat co? Zacouvat zpátky do křižovatky? Nebo nadzvihnout návěs a posunout? Nadjel si tak moc, jak jen to bylo možné. Možná by stálo se někdy mrknout, kam všude jsou kamioňáci nuceni zajet. I tu zadní posuvnou nápravu má co nejvíce v předu, aby měl v rámci možností co nejmenší poloměr otáčení. Vše proběhlo v klidu a bez nervů.
Jak by vypadal psychopat? Dálniční tahač (nikoli krátký městský jako tento), nápravu na návěsu posunutou do zadu a chudáka kameramana by orval.
Jen tak mimochodem, jak asi vypadá psychopat máte zde: Odkaz 1
A to je jako v pořádku, že si klidně jede dál a někdo jiný mu musí uhýbat, když nechce mít zničený auto??? Co kdyby tam nestal sám, ale bylo za ním víc aut??? Kam by mohl uhnout???
Kdyby... Kdyby za nim stáli auta, tak by situaci určitě nějak řešili. Nebo jinak, navrhněte, co měl dělat. Řeči typu, měl jet jinudy rovnou nechte plavat. Kdyby tam nemusel, tak tam nejel. Vy jste asi nikdy nikomu neuhnul že?
Ono to většinou je tak, že si ten kamioňák nevybírá cílovou adresu. Jo a nemám oprávnění C+E, živím se něčím jiným. To jen pro pořádek.
To je dobrý humáč. Pokud člověk neumí rozdělat oheň, tak mu vaše "zázračná" sovětská pasta nepomůže. Nemluvě o tom, že ne všude můžete oheň rozdělat. Věřte, že pokud někdo ví jak a kde oheň rozdělat, tak si rozhodně poradí lépe než s tímto sajrajtem. A kdo jej rozdělat neumí, tak tomu tento "přípravek" i tak nepomůže.
Brambora je zajímavý / zábavný tip, ale ještě méně použitelný. Opět, pokud neumíte rozdělat oheň, tak vám cca dvě vteřiny hoření vaty opravdu nepomůžou. A už vidím, jak sebou nesu tyto "ingredience".
Základ je správná příprava podkladu pro hoření. Ten najdete i v mokrém lese, jen vědět, kde jej najít a jak připravit a tom vůbec nepíšte. Poté už stačí sebou nést podstatně jednoduší podpalovač a tím je obyčejný zapalovač, který mimo jiné potřebujete pro podpal i zmíněné zázračné pasty. Fajšmekři si poradí s jednou sirkou, křesadlem nebo si nesou bow drill či jiné vychytávky.
Jinak řečeno, Vám se ohromě líbil tento skvělý nápad a článek je na světě.
Nejvíc mě pobavila věta o přehledné rovné silnici se zákazem předjíždění. To snad ti umísťovači značek dělají naschvál.
Abychom silničářům nekřivdili, tak je to tento úsek (ve směru pohledu): Odkaz
Od tohoto místa se nastřádala šňůra cca 15 aut, než bylo možné předjet.
68
Sledujících
0
Sleduje
68
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemá smysl oponovat, přesto tak činíte. Nejde jen o možnou srážku se zvěří. Tímto stylem jízdy se vrahem může stát v mžiku. Vidíte ty podmínky? Náledí, špatná viditelnost. Pořád málo? Tak doufám, že také jezdíte jen po ruských silnicích, kde si neváží života žádného živého tvora, protože podobné ignoranty potkávat na českých silnicích nechci.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
P.S. ve 21:29 6 kladných ohlasů na můj první příspěvek, 2 negativní, jeden neutrální + souhlasy u @Martin Javurek. Hlasování a většinové názory poměrně jasné. Váš názor naopak není poctěn mnoha pozivními. Takže asi tak