A k čemu to, je když autor bere jen účinnost motoru ale co palivo ? Nafta je +/- stejná je-li + nebo -20 stupňů /neřeším, zda je zimní nebo letní nafta/ ale co baterie - té už jedno není jestli je -20 nebo +20 stupňů. proč si ti zastánci elektra vymýšlejí anebo vybírají jen to co se jim hodí? Tím ale nezpochybńuji účinnost samotného elektromotoru, která je vysoká a vyšší než spalovací motor ale automobil je obojí dohromady, takže prosím dělat testy komplexně a férově, jinak raději nepletě lidem hlavu.
Odpočinete si přes zimu, na jaře vyrazíte dál, to je jasný. Už se těším na další povídaní a zajímavé fotky, třeba Smutný muž je krásná fotka, určitě vhodná třeba do turistického kalendáře - no vidíte, udělejte kalendář s vašimi fotografiemi Stezky Českem. Takže přeji do jara nabrání dalších sil pro budoucí turistické kilometry.
A on se pán diví... když šponují a šponují tak hold jednou guma praskne. Až na pár vyjímek nehodlám hotely podporovat a raději u soukromníka a než ubytování u nás, tak raději na polské straně Krkonoš nebo Tater v privátu, kde je to stále za rozumné ceny a z a poslední roky jsem ani jednou nenatrefil na nějaký problém nebo přemrštěnou cenu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už jsem to psal, dát do toho spalovák třeba i hybrid z Yarise a šup do prodej - odhaduji, že by to bylo slušné prodejné a rozhodně víc a užitečnější než čistá e-plechovka.