No je vidět, že tomu prd rozumíš, samozřejmě ůe se ředí olej palivem a to ne na straně vstřiků ale dole, kdy stírací kroužky setřou vrstvu paliva na válci do oleje. Paliva je tam v tu chvíli, tj. po startu nebo při regeneraci moc a nespálí se vše.
To víš, že tomu vůbec nerozumím, dělám motory teprve 25let 😄
Já se bavím o zahřívání motoru na volnoběh, ne o regeneraci nebo neustálém startování (start stop a pod. Nehledě na to, že i v tomto případě, je podíl paliva tak zanedbatelný, že bych o tom vůbec nemluvil.
Přijeď ke mně tady soused nechá nastartování 45 minut. Má dodávku nového typu a myslí si že motor výdrží déle. Nevydrží spíš odejde jelikož olej se nedostane tam kam by měl a ještě budí lidí po ránu jelikož to dělá i v létě.
To je ale kravina, že se olej nedostane tam kam by měl.....
Samozřejmě, že se dostane všude, od toho je to olejvé čerpadlo dimenzováno.
To, že vás tím soused budí, je sice blbé, ale jinak je jeho úvaha dobrá. Tyhle články teoretiků, co nikdy neviděli motor uvnitř, mě vždy rozesmějí. Konstrukce motorů, je téměř stejná (s vyjímkou Wankelů), liší se systemem paliva a ten nemá vliv na to, zda auto stojí nebo jede. Benzín ani nafta olej neředí, pokud je vše v pořádku a střiky nepropouští přes gumičky, což se ovšem děje převážně u vstřikování Pumpedüse 😉
Takže jediné co je v neprospěch, je to, že pokud to váš soused dělá denně, tak jeho olej stárne a on to neví, protože automobily nepočítají motohodiny ale ujeté kilometry. Což znamená, že každé zahřátí kdy auto jede hodinu na volnoběh, se rovná cca 30km ujeté vzdálenosti degradace oleje ;-)
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To je zase ekokeců....
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ekokeců?
A že nutí lidi vyměňovat fungující kotle v domech, chtějí zakázat prodej spalovacích motorů, to je v pořádku...?!
Ale kvůli posr.a.nýmu mistrovství, je najednou vše v pohodě!