Pan Charvát bude jeden ze zelených eko terorista kterému chybí technické vzdělání. Tento typ lidí rád mluví do věcí kterým nerozumí a ještě větší oblibou je nařízovani. Nechápu proč jim dáváte prostor. Jednoho dne se dočkáme efektivní elektromobility. Jen musíme dát vědcům čas 30-50let pak věřím že už bude mít smysl.
Opravdu myslí pan redaktor vážně tento článek. Už několikrát jsem se setkal zde na garáži že články jsou psané na míru zadavateli ať jako reklama na produkt tak recenze na vozy. V čem se zlepšili co změnili. Méně kvalitní materiály ošizene konstrukční řešení a mohl bych psát dál a dál. Vždyť VW udělal z legendy sr.č..u aby Vám mohl tlačit ještě větší sr.č. u v podobě ID3. Vždyť Golf bylo nejzábavnější "malé " auto . A co je teď . Další blábol z produkce redaktorů garáže!!!!
Mohu poprosit o vysvětlení některého z těch aktivistů. Proč komplikuje a omezuje život obyčejným lidem kteří nemají možnost a pravomoc to ovlivnit. Proč svůj protest necílite na politiky jim zablokuje odjezd z práce je donutte k činům. Vidím v tom z vaší strany to že víte že obyčejní lidé vám nemohou nic udělat ale u politiků by jste narazili mohli by na vás najít nějakou špínu nebo Vám zavařit po právní stránce. Není to tedy od Vás sobecké. A 30 ničemu nepomůže to už je dokázány z pokusů jiných států. Tak si prosím vyndejte hlavu z e zadku a běžte dělat něco užitečného
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Měl jsem možnost se svézt s 1.5 . A jediné co mohu říct naprostá tragédie. Motor líný od 80km se bojíte předjíždět aby Vám předjížděné auto nepřidalo. Při obsazené posádce 4 dospělí výkon 0 spotřeba 8-10l. Dálnice úplně marná a se zapojeným vlekem budete muset auto tlačit aby se pohnula. Předchozí 3 ve verzi 2.0 jede dle očekávání. Tyto motory patří do scala, fabie. Objem nenahradis. A co mě ještě nemile překvapilo lecinost materiálu o přístrojovém panelu radši nepsat. Na to že superb podražil mezigeneracne tak fakt velká bída. Jsem z toho smutný jako velký fanda Škody.
4 odpovědi