Simulant z Hostivic, všichni tu víme, že si šašek dále provozuje podnikatelskou činnost, jezdí na dovolené, ale u soudu koktá a vypadá jako největší kripl, co se bojí vycházet z baráku. Za znásilňování a týrání dětí tu padají podmínky, za bitku v hospodě, která byla o třech ranách, byste nejraději dotyčné poslali sedět...Mimochodem, ten pan "poškozený", je bývalý mistr Česká v K1, myslím, že v kariéře už dostal větší nálož a byl v pohodě. 🙂))
Zajímala by mě Vaše reakce kdy by jste byl ve stejné pozici a situaci jako poškozený.
Opravdu myslí pan redaktor vážně tento článek. Už několikrát jsem se setkal zde na garáži že články jsou psané na míru zadavateli ať jako reklama na produkt tak recenze na vozy. V čem se zlepšili co změnili. Méně kvalitní materiály ošizene konstrukční řešení a mohl bych psát dál a dál. Vždyť VW udělal z legendy sr.č..u aby Vám mohl tlačit ještě větší sr.č. u v podobě ID3. Vždyť Golf bylo nejzábavnější "malé " auto . A co je teď . Další blábol z produkce redaktorů garáže!!!!
Zavřete se do garáže s nastartovaným euro5 /euro6 autem. A další den si možná popovídáme o vzduchu, které to auto "vyčistilo" v garáži.
zkusím to děkji za radau. A pro zěmnu zkuste vzít rotoped a našlapat si nějakou tu energii. Jen se obávám, že při dnešních cenách budu mít tak na půl hodniny běhu motoru tak se rád podělím :)
Ne spalovací motor je nejméně efektivní způsob dopravy. Účinnost spalovacího motoru je 30-40% Účinnost elektroauta je někde kolem 80-90% Životnost u elektrického pohonu je výrazně vyšší, protože je výrazně, ale výrazně jednodušší. Hlášky o zneužívání dětí jsou vtipné v kontextu toho že se bavíme o kobaltu který zaprvé u EV je postupně nahrazován ve všech chemií, za druhé ty fotky dětí jsou takzvané černé doly, většinou spravované nějakými polovojenskými jednotkami jako Wagnerovci, Boko Haram atd. a za třetí když si koupím nyní novou Tesla model Y SR+ tak tam bude výrazně méně kobaltu než ve spalovacím autě, protože LFP baterie žádný kobalt neobsahují pouze Lithium, na tom sedíme tady v ČR, Železo, a Fosfát který se těží v Norsku. Výroba paliva je takové svinstvo že se o tom nemá ani cenu bavit, navíc energetická náročnost toho procesu není taky úplně super. A životnost baterií je v téhle době úplně v klidu 500 000 km.
Držím palce at se Vám nové auto nerozpadne pod zadkem a dlouho Vám vydrží.Ty hodnoty jsou vytržené z celku tak aby to znělo hezky ale to dělají všichni co chtějí něco obhájit ve svůj prospěch neříkat tak uplně pravdu. Jsem človek úzce spajtý v automotive. Nezatracujme nové ani staré techologie jen musíte dát čas na vývoj. Koukněte na automobylový sport tam se vyvíjí nové technologie a jak zatím dopadla e formule? proto říkám vše má svůj čas a měli bychom být otevření novým věcem bez politické šikany vnucování. jako další alterantiva jsou syntetická paliva také velký posun. dekuji za zajímaví příspěvek k debatě.
A proč se uvádí zkreslené prodeje spalováků? Jejichž majitelé si jezdí za levno na úkor všech ostatních? Kdybyste si vy fosil fanatici měli ze vzduchu uklidit všechno, co do něj ten váš rakovinomet nasype, tak se nedoplatíte!
Ten kdo má euro5 a 6 čistí vzduch. Na rozdíl od elektrické energie z úhlu. Tak že jsem přispěl co vy rádoby eko teroristo
No výborně , nějak sem to tušil. Takže soudíte něco co jste nezkusil. Ono kdyby jste to zkusil tak mluvíte úplně jinak protože každý i ten největší odpůrce kterého sem svezl tak po jízdě říkal, to je sakra dobré. Dojezd je otázka dalších dvou let kdy přijdou s Číny baterie s pevným elektrolytem, nabíjení už dnes je otázka 15 min což už začíná být velmi limitující aby si člověk skočil na záchod. Počasí v moderních EV hraje v dnešní době přibližně stejnou roli jako u spalováku. Vlastně ve všech věcech je to dost podobné ze spalovákem, akorát si to neuvědomujete protože spalovák je extrémně neefektivní pohon takže reálná energetická účinnost a celkově potřeba elektřiny pro spalovák je asi taková že energii kterou spotřebuje spalovák na výrobu nafty na 100 km stačí EV na 300-400 km.
Spalovací motor je efektivnější než elektrický ať na výrobu životnost tak jízdu na výrobu paliva i mobilitu. Je na každém jestli je morálně smířeny s těžbou drahých kovů potřebných pro výrobu baterie ničením planety zneužívání dětí k těžbě atd. Dejte čas na vývoj vždyť i spalovací motory prošli obrovským vývojem a to samé bude u elektrický vozů. Vždyť to jasně říkají odborné publikace že potřebuji ještě 10-15 kdy budou moci začít nahrazovat konvenční vozy. Ale to by se nesmělo vracet k uhlí 🤣🤣
Český vidlák se pozná podle toho, že bude bojovat o chemicky okrášlený separát z Kostelce do roztrhání těla. Doslova.
Mám dotaz k vaše příspěvku. Působí to na mě jako nařízení a ne svobodná volba jedince společnosti. Souhlasím s tím že dotování nedává moc smysl ať masa nebo zeleniny. Je ekologické a udržitelné vozit cibuli z Egypta, brambory z Maďarska, krávy z Polska?? Začal bych tím nebýt závistivý vůči sousedům a lidem co se daří. Nakupovat u malých regionální prodejců. Jaký smysl dává salám nesalam z Kostelce co nepotkal ani maso ale kuřecí separát balit po 100g do vakuové obaly tady bych začal. Pak bych řešili co dál.
Mohu poprosit o vysvětlení některého z těch aktivistů. Proč komplikuje a omezuje život obyčejným lidem kteří nemají možnost a pravomoc to ovlivnit. Proč svůj protest necílite na politiky jim zablokuje odjezd z práce je donutte k činům. Vidím v tom z vaší strany to že víte že obyčejní lidé vám nemohou nic udělat ale u politiků by jste narazili mohli by na vás najít nějakou špínu nebo Vám zavařit po právní stránce. Není to tedy od Vás sobecké. A 30 ničemu nepomůže to už je dokázány z pokusů jiných států. Tak si prosím vyndejte hlavu z e zadku a běžte dělat něco užitečného
Prosím. Nejdřív mi vysvětlete, který můj příspěvek vám připomíná premiéra a pak prosím ty fakta.
Asi by bylo odvážné tvrdit že snad každý co tu píšete. Ale z těch pár 8-10 příspěvků (pouze odhaduji přesně jsem je nepočítala) tak jediný pravdivý názor je ten váš ať v použitelnosti efektivitě a ekologie a servisu. Jsou tu lidé který vidí zápory a nesmyslné vnucování ale to vy bohužel nejste ochoten akceptovat. Prostě pravda je jedna a to ta vaše. Poradím Vám nebojte nic za to nechci. Zkuste si projít nějaké dobré články nebo snad jen výpis registrovaných vozu za rok 2023 , 2022. PS: aby vás pustili třeba na loď nebo už jen do parkovacího domu 😉
Co to melete? Jaký premiér? Na co vůbec reagujete?
Všichni vědci? V některých zemích je omezení nabíjení?
Nejdřív se naučte používat fakta místo výmyslů, pak můžete diskutovat.
Chování máte stejné 😉 bohužel pro Vás. Mohu Vás zahrnout fakty. Ale má to cenu? Zajímají Vás? Nebo prostě jen chce vynucovat okolí své domněnky a omezený úhel pohledu.pokud opravdu stojí o nezávislé informace rád vám zašlu odkazy.
Pane Popelka. Vy jste jako bývalí premiér. Zeptejte se mě na co chcete a já na co chci odpovím. A hlavně nikdy jsem nelhal. Baterie má určitý počet cyklů víc z toho bohužel nynější technologie nevymačkne. Všichni vědci se schodují že je to neefektivní a neekologické. Brusel musí dát čas na vývoj a né nařizovat hlouposti. U v některých zemích EU je omezený dobíjení vozů.
Jsem rád, že tomu rozumíte víc než nejbohatší člověk světa (Musk) a než manažer největší automobilky světa (Diess). Jinak mimochodem sám pracuji v automotive vývoji, ale budiž, nebudu se s vámi přít. Z mého pohledu jak jsem psal výše, svět automotive patří elektromobilitě. Ne spalovacím motorům, ne hybridům, ne vodíku, ale přímo elektromobilitě. Hezký den 🙂
to co tu píšete jsou jen vaše sny a přání.
Musk není nebohatší muž světa a z nějakého důvodu se zabavil acií Tesly. Diess byl odvolaný a nahrazený Oliver Blume. Bývalí šéf Porsche a velý průkopník v syntetických palivech. A kydž tedy děláte ve vývoji tak určitě vite že projek Artemis by pozasatevný nová platforma SSp také pojede se stále na MEB. Sněte dál. a hlavně sněte o tom jak nabíd eletrický vůz. jelikož fůze se jen tak nedočkáte čeká Vás30let
Co říkáte na další "diktát z Bruselu"? Povede se to českým politikům zvrátit? A skutečně by prosazení normy Euro 7 znamenalo takovou katastrofu, jakou vykresluje Fialova vláda? A není to zase takové to české lpění na starém, zatímco nám nové proteče mezi prsty?
Používate stejnou rétoriku jako agent Bureš. Lhát zastrašovat a své chyby svalovat na ostatní. Jako novinář by jste si měl ověřit fakta než je vypustíte do éteru. Z vaší strany je to úmyslná mystifikace. Za jakým účelem to je otázka. Nechce se mi věřit že by jste takovou hloupost vypustil z pusy bez postraních úmyslů
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Novotný přestaňte kopat kolem sebe a brečet. Místo toho odejděte z Oktagonu vždyť kvůli vám to lidé přestávají sledovat. Jste jak zhoubný tumor
2 odpovědi