Neplodné ženy nejsou ženami a neplodní muži nejsou muži. Před pubertou a v menopauze nejde o ženy, že? A třeba Klinefelterův syndrom asi neexistuje vůbec.
Mantinely asi máte pevně nastavené jen ve své hlavě a podle toho to myšlení vypadá.
Nejde o plodnost ale o to že chlap nerodi prostě to nejde. Plodnost do toho netahejte. Tato žena má možná více testosteronu než já. Chcete popírat že zelená není zelená ale růžová?
Myslím, že jste urazil spoustu neplodných žen a mužů. Každý má právo na to, aby žil tak, jak se cítí, myslím, že to nikomu neubližuje, pokud tito lidé žijí běžným životem. Žijí mezi námi lidé, co jsou nebezpeční, mámy, co se o své děti nestarají, otcové, co mlátí své manželky a děti a to je dle vás akceptovatelné, to jsou lidé plnohodnotní lidé? Odsoudit člověka za jeho jinakost mi nepřijde fér, posuzuji lidi, dle jejich morálnich kreditů, nikoliv, co mají pod oblečením.
Špatně jste si vyložila můj názor. Já také nemám děti. A věřte že vím jaké to je když chtějí a matka příroda neumožní. O to více se cítíte hůře. Dokáže se vžít takto předělany člověk do pocitů bezmocných.?
Možná si zkuste kliknout na studii českých vědců, než začnete psát o ideologii. jde vidět, že jste to ani nečetl. Hezký den.
Pokud máte namysli studii pan Jašso tak četl. A je smutné že takových studii není více. K podstatné části informací měl velké potíže se dostat. citace článku
Poté, co e-mailová komunikace se zainteresovanými stranami k ničemu nevedla, jsme se uchýlili k oficiálním údajům z jednotlivých států a Evropské unie a k recenzovaným studiím. Důkladným kritickým posouzením jednotlivých zdrojových studií a jejich porovnáním jsme pak mohli s vysokou mírou jistoty zvolit hodnoty jednotlivých emisních faktorů. V samotné studii je popsáno, jaké jsou možné odchylky těchto emisních zdrojů v různých studiích a proč jsme zvolili právě danou hodnotu.
No, já ji mám narozdíl od vás doma a opravdu žádný problém v dílenském zpracování nevidím. Narozdíl od vás jsem též před koupí zkoušel Enyaq i jiná auta a skončil u Tesly. Důvod je zřejmý. Enyaq není špatný, ale má pořád co dohánět.
měl jsem možnost se svézt v modelu 3 a modelu Y . na dílenském zpracování a
z jízdním projevu si stojím. opravdu pro mě nic příjemného ani použité materiály odhlučnění přenos vibrací do vozu atd. vnější spáry jak kdy by to bylo ze 4 auto a to u obou. Škodou Enyaq jsem nejel jen jsem seděl v předváděčce tzn nemohu posoudit. Ale jak píšete máte ji doma a ten kdo přizná že je to šrot tak ho ostatní teslisté ukamenují tohle chování mě mrzí. Na YouTube máte spousty videí jak tragické to auto je. Vím přeji mnoho št´astně dojetých kilometrů bez nehody.
Tesla není plechová ale hliníková a její cena je v případě vybavenějšího elroqa podobná. A hlavně model Y je výrazně větší než Elroq a je o něco větší i než Enyaq.
a co to mění na tom že to je šrot? dílenské zpracování jako v 50 letech. plech může být ocelový hliníkový nebo z jiného materiálu. Jaká je zůstatková cena po 3 letech když se toho dožije ? pojem Tesla není o technologické značce ale o tom komu to vnutím stalo se z toho slepé náboženství!!
Co nám přináší EU? jen zkázu omezení svobody. Samé regulace, nařízení, zelené šílenství. Jak dlouho to ještě můžeme vydržet. EU se chová stejně jako diktátoři na které poukazuje prstem. Velké podniky skomírají nebo převádí výrobu do Inde, Číny, Jižní Ameriky. Dokáže nás ochránit nebo nás položí jako tomu bylo za 2 s.v.?
Chceme být stále členy tohoto uskupení kde se dává prostor hlupákům a odborníkům se zkušenostmi se zavírá pusa ?
Nesouhlasím, můj BEV stál stejně jako ekvivalentní Škodovka. Akorát má o 200 hp více.
Přesně tyhle kecy dělají zbytečnou nenávist k EA. Proč jejich majitelé mají za potřebí neustále lhát. Dokážu si to odůvodnit jen tak že si uvědomují že jsou idioti a nechtějí v tom být sami tak i za cenu lži (jak naši politici) nám budu neustále vnucovat jejich nepravdy
Opravdu? A úplně stejně se věnujete taky těžbě ropy, ze které se v 70% vyrábí právě benzín a nafta? Věnujete se těžby kobaltu, který se používá pro Odsiřování nafty? Věnujete se těm 8 000 000 tun ropy, které uniknou každý rok do moří pouhými netěsnostmi? Já tady vidím pokrytectví úplně jinde. Vypadá to, že spalovací auta, které mimochodem používají také Kobalt a Nikl v menším množství, Které používají zlato a platinu pro katalyzátory a které musí v miliardách kusů každý rok vyměnit své olejové náplně, tak že tato auta rostou na stromech a jsou zelená.
Mimochodem ten Kobalt se ve více než polovině světové produkce baterii už vůbec nepoužívá.
Já vidím jednoznačně přínos elektromobilů ve městě, kde prostě žijí lidé a zvířata. Vidím přínos v energetické soběstačnosti, kdy si prostě můžete energii na pohon obstarat lokálně a podporovat lokální ekonomiku a lokální energetiku.
V Evropě jezdí v našich spalovacích miláčcích, na které nedáme dopustit a které jsou pro nás vzorem ekologie přes 20 t čistého zlata. Na 1 kg čistého zlata potřebujete 24 000 l vody.
A to nemluvím o elektřině, kterou spotřebují nepřímo spalovací auta. Takže spalovací auto má výfuk v uhelné elektrárně a zároveň škodí okolí. A řeči o katalyzátorech a čistém naftovým autě jsou jen pohádky. Protože aby ten katalyzátor a všechny systémy pracovali správně, musí být také optimální teplotách a optimálních otáčkách motoru. Podívejte se, kdo využívá na silnici jen optimální otáčky.
Vývoj syntetických paliv. Působíte na mě jako vzdělaný člověk co je schopen si nastudovat informace. Po dlouhé době zajímavý diskusní příspěvek. S tím co píšete v části o městech souhlasím. Tyto auta by měli používat obce, pošty, kurýrní služby a logistické parky tak aby do měst nezajizedli nákladní automobily. Co mě osobně nejvíce vadí je emisní stopa lodí. Kde je ekologie když dovážíme cibuli z Egypta? Co za svinstvo vypustí do moře . Proč místo dotaci na EA nedotujeme vývoj. Ale raději vše cpeme do Číny. Ovládají nás chamtivi lidé kterým jde primárně o zisk
Kde se berou suroviny? Víte jak se těží Litium? 80% těžby jsou povrchové doly a takzvané Odsolování. Bez fauny a bez flory.
Těžba se nějakým způsobem taky vyvíjí.
Jsou daleko přísnější certifikace.
Odpovím ve zkratce. Zbytek si nastudujte sám. Kobalt, nikl, lithium při těžbě kontaminuji půdu a vodu to je bez debat. Tak jako obrovská spotřeba vody které je rok od roku méně. Většina se těží v Kongu, Čína, Chile, Argentina. Není to pokrytectví hrát si tady na ekology když to svinstvo přesuneme na jiný kontinent? Kde je pak ta zelená ideologie ta neplatí pro celý svět? Nejsem odpůrce jen místo vývoje a snahy něco zlepšit tak tady křičí zelení ekoteroriste kterým chybí vědomosti zkušenosti a hlavně racionální myšlení.
Díky za reakci, ano v nějakých moderních spalovacích autech jsem již seděl, ale elektromobily jsou vzhledem ke klimatické změně budoucnost.
Opravdu? Kde se berou suroviny na baterie ? jakou emisní stopu nese výroba celého vozu. jakou má životnost baterie? O technologických celcích nevíte zhola nic. Jen melete zelenou ideologii která je postavena na přáních ne na faktech které jsou uskutečinitelné. Za 50let vývoje se vše však může změnit. Nyní nikdo nemá technologie. Ve směs celá EU cpe plnými hrstmi peníze Číně
A vite ze oproti nafte (jiny kroutak)musite dat u benzinu pri predjizdeni klidne 4 a vytocit ho...?? On pak jede krasne s tema 110kw.
S benzinem se totiz musi clovek naucit jezdit. A hlavne ti co se drzi furt zarputile nafty....
Dobrý den. Souhlasím s tím že s benzínem se jezdí jiným způsobem v tom máte pravdu a proto i ta spotřeba byla tak vysoká pro mé použít je bohužel tento motor nevhodný. Ale věřím že někomu službu udělá a bude vyhovovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
O plodnosti mluvíš od začátku ty. Máš v tom nějakej hokej. Teď jsi si vzpomněl na testosteron.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty si zopakuj učivo ze základní školy. Muž nemůže rodit. Když už chceš někoho poučovat