JAK VŽDY ŘÍKÁM, ZA HAVÁRIEMI LETADEL STOJÍ VŽDY LIDSKÝ FAKTOR..Rád jsem s ní létal, neznám spolehlivější a všestrannější letoun. Jak pro přepravu nákladu, chemický postřik ( akce obaleč kolem roku 1978) tak parašutismus. Za určitých podmínek, jsme s ní sedali na necelých 100 metrech Na západě je jich v soukromých rukou hodně a považují si je. Mají tam daleko lepší servis, než v rusku. mimochodem, jde o největší provozovaný dvouplošník na světě.
Všechny takové posbírat, dát pytle na hlavu a nekompromisně odvézt za hranice EU, A pokud to nebude stačit, tak znovu a znovu..Vykašlat se na kriminální živly a neposkytovat jim výhody, které namají ani rodilí němci, či kdokoliv v unii..ti co momentálně neškodí a tváří se jako asimilovaní do společnosti, jsou potencionální spící buňky teroristů. Ne všichni, ale pokud na ně zatlačí jejich Imámové, bude jim bližší košile, než kabát..
Debilnější kostru článků, jako všechny zde tímto způsobem psaných, jsem neviděl. Vymyslí si nadpis, nad kterým si každý sedne na zadek a čeká nějaké vysvětlení a místo toho, ho čeká souhrn keců o kurzu dolaru, válce a covidu..potom se doví, že tankuje za tolik co cely půlrok předtím. K vysvětlení Poutavého titulků nakonec nedojde... Novináři udělají pro peníze cokoliv. I žumpu z veřejného prostoru..
To může mít více faktorů. Rychlost byla evidentně na hranici letové obálky typu, která je cca 650 max. Krátké video, ale nevysvětluje, zda letoun vybíral zatáčku s ostrým náklonem, nebo letěl v "nožovém letu". Pokud to byla hodně přitažená zatáčka, mohlo dojít k "black outu" pilota, vlivem vysokého kladného přetížení a následnému odkrvení mozku, takže mohl "usnout", což v malých výškách bývá fatální...Pokud nešlo o tuto situaci, mohlo při aerodynamickém zatížení draku letadla dojít, ke "ztvrdnutí řízení", kdy s ním nejde běžnou silou pilota pohnout a kormidla, včetně křidélek (náklon", zůstala v poslední poloze, před zablokováním. Fouga, stejně jako náš L-29 Delfín, nebyla vybavena hydraulickými, či jinými posilovači řízení, vše se muselo odmakat rukama. Každopádně škoda pilota a krásného stroje. Podobné nehody se budou dít, dokud, se nebudou dodržovat dané postupy jak pilotů, tak mechaniků. letadla padají vždy na lidský faktor...
..Asi nastal čas, zpochybnit Gagarina...Ať někdo dokáže, že to nebyl filmový trhák...sovětský raketový program, se vždy chlubil tím, co teprve vyšlo. To, že před konkrétními úspěchy, promtně vyhlašovanými, došlo kolikrát k tragédiím, při nichž umírali lidé a to i z vědeckých kruhů, se zásadně mlčelo..Vždy bezchybné Rusko a jeho inteligentní lid. Američané napřed vyhlásí program, uvedou jej v povědomí veřejnosti a přiznávají i neuspěchy, katastrofy a nezdary v programu. Nehrají si na neomylné. Pakliže vše skončí úspěchem, je to odměna, za všechny trable před tím. viz program Space shuttle téměř 30 let, do kterého se bohužel vešly dvě tragédie. Tehdejší program Apollo, disponoval "superpočítačem", na úrovni dnešních navigačních aplikacích v mobilech, které dokáží navést na přesnost i několik metrů. to bohatě stačilo na "strefení se" na oběžnou dráhu kolem měsíce. A i kdyby byla toleranční chyba v přistáni na povrch i v řádu stovky metrů, Modul byl už stejně na sestupu a mohl ručně korigovat trajektorii sestupu, aby nesedl na nějaký balvan a nepoškodil se. Nevidím důvod, proč by měli amíci potřebu vytvářet tak kolosální blamáž..
Mě je ta kamera nějak podezřelá..záběry se třesou, je tam i zoom, jako by někdo cíleně a vědomě celou akci točil..A z Turků mám obavy, pokud členská země NATO, vydává rusákům někoho, kdo nějakým způsobem "bojuje" s naším nepřítelem, vidím v tom loialitu s Kremlem. To by Ukrajina, která třeba pošle komando na nějakého hlavouna do Ruska, měla na vyžádání Moskvy dotyčné lidi udat, nebo doma zatknout a poslat na popravu do ruska? Zvláštní...
Opět snaha Autora příspěvku vyděsit čtenáře už při čtení zavádějícího nadpisu..Asi kdyby napsal, že v Británii padly první pokuty za topení v neschválených zařízeních, byl by článek jen tu tuctovým blábolem, omilanym pořád dokola Takto si to čtenář vyloží logickou úvahou, že se nesmí topit už ani dřevem...Opravdu novinářský hyenismus, ve snaze upoutat pozornost, nezná mezí...
Mám jedinou motorku v životě,64 let starou vojenskou jawu 350.. řidičák jsem dělal v roce 80 na všechny skupiny vozidel a návěsy. Oproti těm, co mohli jezdit na Pionýrech od patnácti let, jsem nemohl posbírat zkušenosti, tak mi tehdy táta dál svou jawu a jen mi poradil, bacha, je to jedovaté...Je to asi povahou každého z nás, jak si uvědomuje, co se může stát a ne, že "mě se nic nestane" tehdy šlo o nejsilnější motocykly u nás vyráběné a k dostání, takže respekt byl na místě. Nejdůležitější je, umět myslet i za ty druhé a předvídat, co můžu udělat i za nesmyslnou věc a raději se na to preventivně připravit. Dodnes, i v autě třeba v duchu řeším, kam to nasměrovat a kdy, kdyby mi někdo náhle usnul v protisměru, s ohledem na to co je v krajnici, příkopu.. jasně, vyšlo by to třeba v pěti z deseti případů, ale i tak.Bohuzel v dnešní době si mnoho darebáků kompenzuje své komplexy agresivní a bezohlednou jízdou, nebo přenáší potřebu adrenalinu na silnice. Jezdím se vším na pohodu, ovšem umím tomu taky "vrznout", jen tam kde to jde. Není problém sportovní jízda bez porušení pravidel.Chce to si věřit a nepřeceňovat se a to vzhledem k narůstajícímu věku..ve svých 62 letech taky dovedu nadávat na sváteční příliš pohodové jezdce....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opět, jak je zvykem, zavádějící nadpis... Který má vícero smyslů k jeho pochopení a nutí, článek si přečíst , aby byl čtenář v obraze...