Který genius dal do takové krabice s velkým čelním odporem 59kWh baterii?
Ten dojezd dle tabulek sibují až 330km? To nevychází ani náhodou.
Otázka jak baterie v takovém režimu cyklování to namáhání to bude zvládat.
Spíš by měli uvádět poměr časů na 1000km doba jízdy/doba nabíjení, a pak
by každý viděl kolik času potřebuje na přepravu a nabíjení a kolik času zbývá na práci...
Jsme na špičce ve třídění odpadu v EU, jen pan Hladík z nás dělá blbce ohledně proč zálohování a to pouze u dvou položek, které mají nejvyšší hodnotu zpracování.
On asi hájí skupinu podnikatelů, kteří chtějí nakupovat nejlépe zdarma. Nelíbí se jim, že ostatní je přeplácí a jejich investice nenese co jim bylo slíbeno. Tržní ekonomika by to zvládla, ale zákazy, příkazy a kamarádičkové to zařídí. Vidím v tom i střet zájmů domluvených borců z BRNA a okolí. Zkrátka postavíme z dotací, odpad dostaneme nejlépe zdarma, zpracujeme a budeme nejlépe jedinní co budou mít, protože zákon to vše přesměruje k nám. Dělám taky výkazy na obaly a odesílám do EKOKOMU a platím za obaly jako i ostatní výrobci v tomto systému za obaly a vím jak to funguje. Firma má odběrná místa a barevné popelnice u domů a na každém rohu. U nás to funguje lépe než zálohování, protože třídíme všechny plasty a ne jen PETKY a HLINÍK.
A vím, že to funguje bez problémů. Pan Hladík taky lidem neřekl, že místo odhození do žluté u domu budou muset vrátit pouze tam, kde koupili. Je to jen boj o odpad a peníze a všichni budeme platit víc, protože jedné firmě odkloní komoditu a sníží příjmy a bude muset zvyšovat poplatky na provoz sběrných míst a druhá bude vydělávat bez povinnosti sběrných míst.
Ano sloužila a sloužili jste i minulému režimu. Máte oba dva výsluhy a nadstandartní důchod, prezidentský plat, a pořád to nestačí?
Uniformy a vše okolo jste měli a máte taky erár. Být za minulého režimu politručkou a nyní podplukovnice, tak snad víc není potřeba... Do důchodu 65+ nepůjdete, který druhým bez mrknutí oka podepíšete, státní dluhová situace Vám asi taky nevadí. A paní Pekarová nám všem ostatním sděluje, že stát tu není od toho, aby se o někoho staral... Trochu skromnosti by Vám neuškodilo, a jestli to finančně nezvládáte, nemusíte to dělat a můžete si spokojeně užívat důchodu.
Automobilky se nechali uchlácholit sliby blbců, a teď další zdražení dokoná co musí přijít. Neprodávají ani elektromobily ani spalováky v takovém množství, aby mohli platit nesmyslné navyšujicí se poplatky. V ceně je už dávno započítáno i to co s výrobou nesouvisí a dalším zdražením si myslí, že zvednou prodeje? Vše dříve bylo funkční, a teď lidé i firmy nejen že za svou práci na auto nemají, ale budou přicházet díky těmto odborníkům i o práci... Původní myšlenka spojené, vyspělé EU se postupně mění v diktát a likvidaci pomocí dotací nebo zákazů a nesmyslných požadavků. Vzniká nová šlechta chytráků, jejíž ekonomika je založena na poplatcích a ne na práci...
Tak ať si pan generál najde další práci, vzdá se výsluh, sníží příjem na maximálně průměrný plat, důchod odloží na 70 a třeba už to bude stačit. A ostatní včetně politiků, kteří s ním souhlasí ho můžou následovat. Prvně musí být funkční ekonomika, průmysl a vyrovnaný rozpočet a pak se může navyšovat přes 2%.
Tak to je výsledek, už před lety přesunutí výroby komponentů na východ, potom celých výrobních linek, zdražení spalováků a nereálně předražených e-aut, které mají zase baterie z východu. Dále pokuty, emisní povolenky, navýšování mezd, energií a tím i cen za které jsou auta neprodejné. Dotace a slíbená podpora automobilkám, když ukončí výrobu spalováků a budou donuceně pracovat jen na e-autech. Bohužel není prodej, není cash a tím se vše co se dosud vybudovalo zničí. Automobilky totálně rezignovali na střední třídu kupujících a myslí si, že je prodeje luxusních aut spasí, ale trh ukazuje kdo je opravdu držel. Kdo mohl luxusní nebo elektrické s dotací nebo bez si koupil a ostatní kteří dříve kupovali a pravidelně obměňovali teď nic. Mnoho lidí by si koupili i elektické, ale poměr ceny a příjmu nevychází, a politici z EU, kteří nic nechápou si ze svých příjmů nakoupí luxusní spalováky a jejich dementních rozhodnutí nařízení plné e-mobility položí celý automobilový průmysl.
Ideologie jsou neslučitelné s tržní ekonomikou a to se právě postupně likvidačně postupně s odstupem projevuje. Jsem pro auta elektro i spalováky, ale bez diktátu a zákazů, vše má svoje výhody pro použití a užitnou hodnotu.
Jak mi připomíná chování vedoucích lidi z minulého režimu, čím víc funkcí a titulů, tím větší zákeřný a sebejistý bl-ka - bl-ec, kteří se neštítí ničeho... A jak to dopadlo? Svoboda končí a už jsou zase tady... vlez do--delkové těm nahoře u moci, aby mohli výš a nejvýš...
Zákazy, uzavírání, likvidace řízené pomocí dotacemi.
Nejen pátý blok. Dovolí nám přistavět bloky k obou našim JE a tím ovládnou a budou regulovat všechny naše bloky. No to je další rána pro naši nezávislost. Elektřina odteče a vyhořelé palivo ať si ČEŠI v rámci ekologie nechají. Hlavně, že na výrobu mají nás a sami si všechno OFF a budou to mít levněji. Pak nám ještě zavedou povolenky na vyhořelé palivo, protože ho bude víc, než v předchozích letech. Kdo inteligentní tohle mohl vyjednat to musel být kývací genius... Mám obavy, že se toho neví mnohem víc.
EU vymýšlí a postupně navyšuje různé poplatky a povolenky a nutí tím výrobce vyrábět ten neekologický průmysl mimo EU a teď je tady bude "jako" chránit? Kde pak ty všechny finance jsou? A když pomalu vše zničí a nemají kde brát tak uvalí vysoké clo postupně na všechno, protože se tady nic přece neelogického vyrábět nebude!
Ale oni si peníze pro sebe vyberou a ostatní, kteří postupně přicházejí o práci je nezajímají. Průmysl je postupně likvidován a nahrazován dovozy a poplatky.
Myšlenka jednotné EU se postupně změnila. Jsme sice 20 let v EU ale plnohodnotně jen politici...
Vláda by se měla především zaměřit na všechny politiky, senátory, europoslance a státní tak zvané manažery, ředitele, správce, trafikanty v dozorčích radách kteří jsou nadstandartně ohodnoceni a dostávají k platu každý rok vysoké odměny. Těchto lidí je každým rokem víc a víc a odchodem do důchodu vysávají důchodový systém, a lidé kteří mají roky odpracováno a mají nárok na důstojný důchod jsou okrádáni a odchod do důchodu je prodlužován. Takto to tady ladí, svými absůrdními nápady a jsou nadstandartně placeni za rozklad systému, rozklad morálky a rozeštvávání lidí mezi sebou. Hlavně, aby oni měli a lidé, kteří mají odpracováno tak jsou jim pro arogantní opovržení nebo nepodložené nálepkování.
Dovážet brzy nebudeme vůbec nic, protože nebude za co, a na dluh se do nekonečna nedává. Ti co tady zničili vše, se nejvíce zviditelňují a hrají si na zachránce. Vymýšlejí opatření úspor, které připraví tak akorát lidi o práci a pošlou je ješťe rychleji ke dnu, ale hlavně, že jich se to nedotkne... Oni potřebují aby jeden pracující vydělával za minimum na devět chytráků, kteří vymýšlejí jak co nejvíce klacků naházet pod nohy. Až nestíhá dovezou vše od jinud včetně levné pracovní síly a jede se dál...
To je první malý otřes, lavina se pomalu začíná trhat. Nějak se ta teorie opatření, balíčků a úspor míjí s výsledky. Kdyby měli konstruktivní manažerské schopnosti, řídili by vlastní firmu a museli by mít ekonomický růst. Takto jejich příjmy a rozhodování jdou ruku v ruce, bez návaznosti na výsledky. Ve firmě dostanete hned vyhazov, v politice jedete dál nebo povýšíte... Pokud import bude dlouhodobě převyšovat export je to konečná... Práci, zisk a růst budou mít jiné státy a nám zůstanou jen dluhy a ekonomický propad...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V roce 2016 jsem kupoval 1,6Hdi v plné výbavě za 448 000. Zpracování a kvalita odpovídala výborné ceně. Ty ceny nyní s velmi karbonujícím 1,5Hdi neodpovídají hodnotě ani inflaci. Dřív to kupovali řemeslníci i lidé, kteří používali na práci i pro rodinu. Dnes propad prodejů, protože cena je velmi uměle přestřelena a ani řemeslníci na to nemají. Toto auto bylo na práci a užitkovost a teď z toho dělají LUXUS za nesmyslnou cenu.