Ta 59 kWh baterka na člověka, co si jezdí po městě a okolí bude u téhle verze ok. Není to pro člověka, co jezdí často větší dálky, ten musí jít prostě do větší baterky. Já najedu za rok 40k km, jezdím pravidelně minimálně 100 km denně, takže mi 58 kWh baterka (u aerodynamičtějšího ID vlastně stačí).
Jako jo, testy na 1000 km dojezdu se dělají, třeba Bjorn je na Youtube dělá. Ale pokud máte auto na osobní potřebu, tak to reálně nemá úplně smysl, protože většina lidí jede těch 1000 km v zátahu fakt jednou za čas. Je to spíš pro zajímavost. Ale tu tabulku si najděte, ukazuje zajímavý data. 🙂
ID je jiná skupina, já dělám servis a opravy o potřebuji dojezd cca do 250km tam a do250 zpět na nabití z FVE. potřebuji dodávku. Mám Renault Tafic 12let a dívám se za co to vyměnit. Měl jsem vypůjčenou el. dodávku na zkoušku a na jedno nabití jsem k zákazníkovy včas nedojel a pak jsem slyšel že jsem nekorektní de..l co si má koupit pořádné auto.
U dálšího zákazníka jsem ho požádal o připojení dobíjení po dobu servisu, nabíječka ukazovala i spotřebu, že se vyrovnáme. Reakce tady nic nabíjet nebudete opravte to a děkujeme. Snažím se dělat servis a opravy za normální ceny. Hledám vhodnou alternativu místo spalováku, která dosud není. Přemrštěné ceny el. dodávek malý dojezd a čas u nabíječek mi nikdo nezaplatí. Po 31letech važuji o ukončení servisu a oprav, cítím se jako nahnaný do slepé ulice. Když budu dělat servis na kratší vzdálenost, nebude jich tolik, aby to stačilo. Mnoho lidí tuto skutečnost nechápe.
Osobní EV mám, I FVE, vše bez dotací, ale dodávka za přijatelnou cenu s velkou baterií není, tak uvidíme jak dlouho bude trvat než měco přijatelného bude v nabídce.
Který genius dal do takové krabice s velkým čelním odporem 59kWh baterii?
Ten dojezd dle tabulek sibují až 330km? To nevychází ani náhodou.
Otázka jak baterie v takovém režimu cyklování to namáhání to bude zvládat.
Spíš by měli uvádět poměr časů na 1000km doba jízdy/doba nabíjení, a pak
by každý viděl kolik času potřebuje na přepravu a nabíjení a kolik času zbývá na práci...
Jsme na špičce ve třídění odpadu v EU, jen pan Hladík z nás dělá blbce ohledně proč zálohování a to pouze u dvou položek, které mají nejvyšší hodnotu zpracování.
On asi hájí skupinu podnikatelů, kteří chtějí nakupovat nejlépe zdarma. Nelíbí se jim, že ostatní je přeplácí a jejich investice nenese co jim bylo slíbeno. Tržní ekonomika by to zvládla, ale zákazy, příkazy a kamarádičkové to zařídí. Vidím v tom i střet zájmů domluvených borců z BRNA a okolí. Zkrátka postavíme z dotací, odpad dostaneme nejlépe zdarma, zpracujeme a budeme nejlépe jedinní co budou mít, protože zákon to vše přesměruje k nám. Dělám taky výkazy na obaly a odesílám do EKOKOMU a platím za obaly jako i ostatní výrobci v tomto systému za obaly a vím jak to funguje. Firma má odběrná místa a barevné popelnice u domů a na každém rohu. U nás to funguje lépe než zálohování, protože třídíme všechny plasty a ne jen PETKY a HLINÍK.
A vím, že to funguje bez problémů. Pan Hladík taky lidem neřekl, že místo odhození do žluté u domu budou muset vrátit pouze tam, kde koupili. Je to jen boj o odpad a peníze a všichni budeme platit víc, protože jedné firmě odkloní komoditu a sníží příjmy a bude muset zvyšovat poplatky na provoz sběrných míst a druhá bude vydělávat bez povinnosti sběrných míst.
Ano sloužila a sloužili jste i minulému režimu. Máte oba dva výsluhy a nadstandartní důchod, prezidentský plat, a pořád to nestačí?
Uniformy a vše okolo jste měli a máte taky erár. Být za minulého režimu politručkou a nyní podplukovnice, tak snad víc není potřeba... Do důchodu 65+ nepůjdete, který druhým bez mrknutí oka podepíšete, státní dluhová situace Vám asi taky nevadí. A paní Pekarová nám všem ostatním sděluje, že stát tu není od toho, aby se o někoho staral... Trochu skromnosti by Vám neuškodilo, a jestli to finančně nezvládáte, nemusíte to dělat a můžete si spokojeně užívat důchodu.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Tak zrovna v Chorvatsku jsem v Konzumu koupil a vracel do automatu láhve a s lístkem u pokladny mi pokladní odmítla vzít lístek, že pokud nemám účet , že jsem koupil n nich, zálohu neodečte. Láhve vzali, ale peníze nevyplatili.... Třídím veškeré odpady, nejen plasty od potravin do žluté popelnice. U Nás jsme daleko dopředu ve třídění a svozu než ostatní okolní státy. Jen pan hladík z Nás dělá blbce a chce udělat dojem, že pracuje... Takže místo žluté u domu to povezu do obchodu, kde nemám jistotu, že mi vrátí peníze, protože, nemám účet, čárkový kód je nečitelný, láhev je promáčknutá protože je tenká.... Místo už funkčních centrálních svozových míst přibudou další a dopravní obslužnost bude zase ucpanější...
Problémy jsou v příjmem penzijního systému...
Pokud tady máte 610.000 OSVČ , kteří platí minimální sociální odvody 3.800 Kč..
A zamestnanec s minimalni mzdou 5.300 Kč jen na sociálním..
Budete ní v systému vždy velké vnitřní nerovnováhy...🙂
Taky OSVČ nedostane to co zaměstnaný, každý dostane podle výše odvodů.Takto se to nedá srovnávat. Tak pokud jde o Vaši rovnováhu, tak ať jsou odvody stejné bez Vazby na výši mzdy a důchody taky stejné pro všechny, důstojné aby člověk poplatil životní náklady ve staří nic víc.
Do plateb by se promítala inflace a tím i valorizace.
Stačíla by tabulka - odpracovaných roků se rovná výsledný důchod.
Jestli byl někdo školník, dělník nebo bankéř, nebo politik s nadstandartním příjmem bylo by to jedno, důchod stejný. Ve svém produktivním životě ať si každy naspoří na nadstandart k důchodu, nebo si odvádí víc a dostane víc. Potom by to možná bylo funkční, ale to by s tím fondem museli vlády umět hospodařit a i povinně zhodnocovat. Jinak Husákovi pracující děti si na vše museli a musí vydělat a pozdější děti se je snaží pouze využít a obrat. Ale ne všechny jsou i slušní a odpovědní, ale bohužel, těch je menšina a nazachrání to.
Automobilky se nechali uchlácholit sliby blbců, a teď další zdražení dokoná co musí přijít. Neprodávají ani elektromobily ani spalováky v takovém množství, aby mohli platit nesmyslné navyšujicí se poplatky. V ceně je už dávno započítáno i to co s výrobou nesouvisí a dalším zdražením si myslí, že zvednou prodeje? Vše dříve bylo funkční, a teď lidé i firmy nejen že za svou práci na auto nemají, ale budou přicházet díky těmto odborníkům i o práci... Původní myšlenka spojené, vyspělé EU se postupně mění v diktát a likvidaci pomocí dotací nebo zákazů a nesmyslných požadavků. Vzniká nová šlechta chytráků, jejíž ekonomika je založena na poplatcích a ne na práci...
Pouze zkoušejí kolik je vlastně zákazník ochoten zaplatit. Postupně jim dochází, že opakované zdražování je cesta do pekel.
Jenže i kdyby vrátili ceny zpět, před rok 2020, tak prodeje nevrátí, protože po všech zvedání daní, poplatků a životních nákladů musí normální lidé i firmy, které nepobírají dotace, jinak hospodařit... Naopak energetické firmy a firmy, které jedou na dotacích a stálých platbách můžou utrácet, zaplatíme to všichni a ti si OPEL nekoupí.
Jenže se postupně ukazuje, kdo opravdu táhl prodeje a tím dával práci a nekonečný koloběh, vše bylo funkční, ale za normální cenu. Dřív to šlo a teď se chytračí a oblbuje jako akcemi, které v podstatě nejsou. Postupně stejně budou zavírat a bude to mega průser. Kdo to nepochopí včas, tak nepřežije. Průšvih Stelantisu je 3v 1,2 motor, kde je řemen v oleji, jede pěkně, spotřeba slušná, pak lesklý černý upatlaný interiér, jinak v by to šlo, ale za jiné ceny. Nekupovat ani v akci a počkat si klidně rok, ještě mají obrovské rezervy.
Na co se ještě čeká? To už dávno mělo být! A pro místní chcimíry, flaSStence, deZoláty, kolaboranty - jestli máte strach, protože ruSSáček vyhrožuje atomovou pěSStičkou, tak laskavě zaleZte do zemljamky a neotravujte tady
Sláva Ukrajině! 👍🇺🇦
Když bůh rozdával, tak jste chyběl. Vy máte místo mozku z ledu kostku a kolem ní nass ráno.
Mě by jenom zajímalo, jestli se doma zamykáš..
Ten závazek 2 procenta HDP je víceméně směšný. Socialistické Československo vydávalo na obranu 14 procent HDP.
A jen tak pro srovnání. Ekonomická výkonnost České republiky je už 14x větší, než byla výkonnost ČSSR v roce 1988..
Za komoušů mě taky takoví soudruzi tykali a vysvětlovali, jak to má být správně. Teď se zase musím svobodně dívat, jak se zase napravení komouši a všehoschopní bl.ci vrací zpět a lezou do vrcholných funkcí a všechno vědí, znají a zadlužení roste. Jinak to propadající se HDP nestačí ani na ty 2%. A většina zisků, teré tady tvoříme mizí jinam, a nejsou určeny na investice pro ČESKO. Vy jste asi placen z rozpočtu a netvoříte HDP, proto ten Váš názor... Jeďte do BRUSELU pomáhat, radit a srovnávat jejich výkonnost a ČSSR v roce1988...
Tak ať si pan generál najde další práci, vzdá se výsluh, sníží příjem na maximálně průměrný plat, důchod odloží na 70 a třeba už to bude stačit. A ostatní včetně politiků, kteří s ním souhlasí ho můžou následovat. Prvně musí být funkční ekonomika, průmysl a vyrovnaný rozpočet a pak se může navyšovat přes 2%.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V roce 2016 jsem kupoval 1,6Hdi v plné výbavě za 448 000. Zpracování a kvalita odpovídala výborné ceně. Ty ceny nyní s velmi karbonujícím 1,5Hdi neodpovídají hodnotě ani inflaci. Dřív to kupovali řemeslníci i lidé, kteří používali na práci i pro rodinu. Dnes propad prodejů, protože cena je velmi uměle přestřelena a ani řemeslníci na to nemají. Toto auto bylo na práci a užitkovost a teď z toho dělají LUXUS za nesmyslnou cenu.