Středověké porušení zákona lze vymýtit pouze středověkými tresty. Humanita zničí sebe sama.
Proč mne má zajímat nějaká náprava. Onu ztrátu znásilněné - poškozené nikdo a ničím nemůže nahradit. Nelze to vzít zpět. Nikdy nebude jako před tím. Na hrubou díru hrubá záplata. Oko za oko zub za zub. Na prasata prasečí nástroje.
I kdyby se Brievik stal humanitním člověkem, nikdy to nevrátí životy těch postřílených. Jím zavraždění mrtví volají po spravedlnosti. Jak k tomu přijdou zabití a co ti pozůstalí? Brievik nemá po spáchání svých skutků žádná práva. Krev za krev.
Rusáci nenáviděli Poláky od pradávna a je jednoznačně historicky doložené a prokázané, že stalin nechal varšavské povstání vykrvácet záměrně. Rusáci stáli a čekali před Varšavou až Němci zlikvidují varšavské povstání a pak se rozjeli do Varšavy.
Není divu že dodnes je mezi Poláky a Rusáky nevraživost. Nebo třeba Katyň, že.
Od Ruska nelze čekat nic dobrého. To není paranoia - rusofobie, to je holý fakt, vyplývající z chování Ruska po celou historii a zejména pak od roku 1917.
"Spolková agentura již UPRAVILA svou kalkulačku emisí oxidu uhličitého z různých zdrojů vytápění "
Podobně iracionálně upravili - nastavili hodnoty normy pro auta na euro7 a žádný spalovací motor nemůže jezdit.
Stačí "upravit kalkulačku" a výsledek, který někdo chce, aby vyšel v rovnici, je na světě. Tak to je normální manipulativní podvod.
Mám vozidlo s AWD haldex, automatickou převodovkou. Od výrobce vozu je zakázáno, otáčet koly vozidla při zařazení N - neutrál, tzn. volnou jízdou z kopce na při zařazení N-neutrálu hrozí zničení automatické převodovky. Tzn. nelze - je zakázáno výrobcem prověřovat brzdy na válcích při STK. Vozidlo mám 11 let, starám se o brzdy sám a všechny ty důvody co jsou vypsány v článku jako důvody, pro které je nutné STK jsou irelevantní.
K argumentům pojišťoven: Vždyť existuje pojištění proti škodám tzv. havarijního pojištění, které sám sobě způsobím. Z toho hlediska je jedno, zda to je chybou v dovednosti nebo řidičských znalostí a nebo únavou materiálu nebo opotřebením dílu vozidla. Prostě se povinně pojistím pro škody na obou stranách nehody a to budou mít obě poškozené strany.
Konečně povinné pojištění odpovědnosti z provozu vozidla zavedeno 1932 a STK na vozidlech se v ČR provádí od 1972.
Když byl COVID, tak EU komise vydala nařízení, že se nemusí na STK a nesmí se propadlé STK pokutovat.
Je to čirá byrokracie a hledání argumentů pro byrokracii. Tihle kapříci se rybník sami od sebe nevypustí a že těch kaprů stále přibývá, že?
Facku? Jistě fackovat se nesmí! Liskání je nevhodné a špatné! Ale na zadek a netlačit, jen tak psychologicky, no to je naprosto v pořádku, to prospívá a vůbec neškodí. Konečně máme různé temperamenty, že. Někomu stačí domluva, jinému pár na zadek a dalšímu trochu přitlačit. Jen nedělejte z dětí bůžky. Po staletí se děti trestaly a teď to psychologové ženou do extrému.
Kdo šetří hůl, nenávidí svého syna, kdežto kdo jej miluje, trestá ho včas. (Přísloví 13:24)
Pořadí Země Počet obyvatel na úředníka
1 Rakousko 16,9
2 Itálie 16,5
3 Irsko 15,8
4 Lucembursko 15,1
5 Španělsko 14,5
6 Portugalsko 14,2
7 Německo 13,6
8 Řecko 12,7
9-10 Francie 12,5
9-10 Kypr 12,5
11 Maďarsko 11,5
12 Belgie 11,4
13 Polsko 11,1
14-15 Rumunsko 10,5
14-15 Velká Británie 10,5
16 Slovensko 10,2
17 Bulharsko 9,9
18 Česká republika 9,6
Pokud se panu autorovi nelíbí za kolik peněz pracuje jako státní zaměstnanec, ať jde pracovat do soukromého sektoru nebo podnikat třeba jako OSVČ. Možná mu pak docvakne co to je byrokracie a že ho třeba pálí dobré bidlo.
Tahle jeho věta (principiálně je jich v článku víc) "Stát v roce 2024 počítá s výdaji ve výši 2,2 bilionu korun. Zda za úředníky z ministerstev utratíme osm, 16 nebo 24 miliard, je ve srovnání s ostatními státními výdaji zanedbatelné." jen dokládá, čeho a kam je schopna dojít rozbujelá státní byrokracie.
V neposlední řadě pan autor míchá hrušky a jablka a vůbec mu to nedochází.
Udivuje mne kolik lidí mlčky schvaluje jeden z mnoha byrokratických nařízení. Vůbec se nepozastavují nad tím, že je nějaký byrokrat omezuje nad rámec. Jen si najdou cestičku, jak se stou nesvobodou nějak vypořádat a sžít a možná je ani nenapadne, že jde o omezení svobody.
Vždyť po mnoho deseti letí nikomu nevadilo, že je tažné zařízení trvale připevněno na autě. Komu je co potom zda mám na autě homologované TZ? S bezpečností to nemá nic společného.
Takže kolikrát ještě budeme uhýbat, ohýbat se a nechat si diktovat co je pro nás tzv. lepší či správné?
...že současný český systém je zastaralý a doplácí na něj zejména ti s nízkými příjmy? Co to je za nesmyslnou argumentaci? Jen salámovou metodou stále dokola zvyšují daně!
...že v evropském srovnání má Česko jeden z nejnižších podílů daňových příjmů ze zdanění nemovitostí? Ale že jiné daně máme mnohem vyšší, v tom už tzv. experti mlčí!
Problém je v tom, že žádná politická strana neumí zásadně a radikálně redukovat náklady státu, umí jen víc a víc se roztahovat. Nejde jen o redukci krajů, měst a obcí, jde o eliminaci všech těch skrytých příspěvkových organizací, externích tzv. odborníků co suplují státní úřady.
Za první republiky byl den daňové svobody koncem února a vše co se postavilo v ČSR, se postavilo bez dotací z EU. Dnešní stav je neskutečná černá díra a je nepředstavitelné, že jsou všechny státní rozpočty stále v mínusu!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ve stručnosti jsou důvody propadu VW greendeal a investice do elektroaut za obrovských ztrát bez ek. návratnosti a tak trochu i dieselgate.
Hloupěji si podřezávat větev umí opravdu málokdo.