Já teda nevím kdy a kde to komunisti zakázali, ale já mám doma Foglarovky vydané SNTL národní podnik za normalizace. A i komixy byly u nás v městské knihovně už za komárů. Byl o ně velký zájem, ale na každého se dostalo. Absolutně žádné dítě tehdy neřešilo politiku, byly to příběhy, které prostě zaujaly a člověk se od toho nemohl odtrhnout. Hodně to tehdy formovalo charaktery, byly to velké vzory, které dnešní mládeži většinou chybí.
Pane autore vy jste šašek, to auto je takové jaké je protože se vyrábí pro lidi, co od něj chtějí přesně to co vy na něm kritizujte, což jste zjevně nepochopil. Každý nechce jezdící počítače plné nějakých prodělaných asistentů a nečekají od pracovního auta luxus. Úplně postačí perfektní průjezdnost terénem kde ty vaše moderní luxusní krámy končí a volají traktor. To je Niva. Pokrok není v tom že nacpu do auta půl tuny výbavy a pak se divím že se to zaboří na první polňačce. Méně je někdy více.
Dělá se z toho soutěž pro slečinky, v Dakaru šlo vždycky o život a každý ho jede na vlastní nebezpečí . Poškozeným rámem nikoho neohrožuje, jen sám sebe, tak by si měl každý rozhodnout kdy to vzdá a kdy to mechanici dokážou ještě opravit. Tak jako to bývalo v Africe. To byl opravdový Dakar, ne tahle byrokratická předražená komerce bezpohlavních strojů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Investovat do trenéra.... no kdyby byla paní manažerka chytrá, tak nabídne začátečníkům trenéra zdarma a tím si zajistí novou klientelu. Když to nováček nepřepálí a pochopí jak to funguje, tak jich u toho vydrží víc než 20%
1 odpověď