Učitelka má moji hlubokou poklonu a obdiv jak rychle a hlavně dobře reagovala.
Ale ta spousta odborníků mě zaráží jak má hned odpověď že je to špatně postavené.
To že se někde stala chyba je jasné ale pravou příčinu nechám na odbornících.
Ale jenom přidám další možnost je tam izolace a jestli do té nějakým způsobem zateklo?
Hurááá
Já tomu říkám Hitlerovský komplex Německo vyvolalo dvě války a teď se to snaží napravovat druhým extrémem že přijme každého.
Hlavně at upraví sociální dávky a taky když někdo dělá bordel bych vracel hned zpět.
Tak doufám že už se probudily a udělají to kvalitně a dobře tak jak to umí. Držím jim palce.
Podle toho co jsem četl ( okno na přídi bylo certifikováno do hloubky kolem 1300 metrů a ponor byl do hloubky 4000m).
Žádné zkoušky či ověření z nějakého kontrolního orgánu či certifikát ta ponorka neměla.
Každý letadlo má kontroly a podléhá nějaké kontrole, většina zemí má pro auta něco jako STK, Každá oficiální stavba má projekt a dozor.
Proč není aspoň něco takového pro velké lodě a zařízení na nich?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chápu že most tak rychle rozebrat bez rizika dalšího kolapsu nejde, ale odstranit zábradlí, sloupy i koleje rozbrušovačkami nebo autogenem by snad nějací profíci lezci dokázali a zvýšily by propustnost místa.