EV jsou výrazně efektivnější způsob dopravy. Jenom výroba fosilních paliv je tak energeticky náročná, že její utlumení pokryje značnou část energie potřebné pro pohon EV.
A infrastruktura?? Jenom při zavedení 50% všech automobilů elektro byste potřeboval rozvody asi tak no nevím že by 2x vyššího průměru?? Nebo jsme již tak daleko že umíme vést VV napětí bez drátu??
Tak já třeba nabíjím z fotovoltaiky a když musím, tak v noci (d27d -22 až 6h) z virtuální baterie. Pokud jezdím jen lokálně, stačí nabíjet 1x týdně.
Toto je bohužel nemožné paušalizovat. Proto jak píšu je elektromobil do blízké budoucnosti pouze druhé auto do rodiny a ještě ne do každé. Důvody jsou nahoře zcela jasně uvedeny. Přenosová síť a nedostatečná výrobní kapacita.
S takovým dojezdem bude každý nabíjet doma a třeba i z fotovoltaiky... Já tedy nabíjím doma přes noc když spím, můžu se pak třeba i smát těm co s ropáky musí tvrdnout na benzínkách a být na nich závislý... Vaše uvažování pane Houdku je z 20.století... ale my jsme ve 1/4 toho 21. víme?
Nabíjite přes noc,ok musíte tedy mít baterie a to poměrně velké....a každý na sídlištích toto prostě nemůže mít.
Navíc co s tolika bateriemi po skončení životnosti? A kde vezmeme tolik vzácných kovů na výrobu dalších a dalších baterií?? Ne to nebude fungovat. Elektroautomobil jako druhé auto do rodiny snad ,tam to pochopím nicméně pořád bychom museli postavit jen v ČR 10 bloků jaderných elektráren aby se uživila všechna osobní a dodávková vozidla a to do roku 2035 100% nedáme bohužel. Nebo možná bohudík.
Fakt není, dejte se do politiky a bude vše vyřešeno...pane Wachmajstr, Vy jste ale hlava.
Možná jsem hlava,ale Vy zřejmě nebudete nejostřejší tužka v penále.Já mám svou dobře fungující firmu a do politiky mě to rozhodně netáhne. Zato vy byste měl jít,lidi kteří nic neumí jen kecat ty se tam uplatní zkuste to.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Apríl je až 1.4.ne?? Ale samozřejmě Velká říjnová revoluce v listopadu.....Vánoce v lednu.....oni to s těmi termíny mají soudruzi v SSSR nějaký pomotaný.