Dokud jen píšete neškodné nesmysly, je to jen k nečtení. Tenhle váš "objev" je ale vysloveně nebezpečný. Naprosto souhlasím s tím, že zbytečně zapnutá zadní mlhovka je otravná. Ale automatické vypínání při určité rychlosti? A jaká by měla být? A co když takový vůz dojede někdo, kdo má důvod spěchat a prostě má lepší přední mlhovky a potřebuje jet na hranici možností - třeba záchranáři k nehodě, zrovna za mlhy? Takový strojník od RZA by vám poděkoval, kdyby se před ním vynořilo z mlhy takhle "vybavené" auto bez zadní mlhovky...
Když je vám zatěžko se zamyslet, tak raději dělejte něco jiného a nepište bludy, díky.
Kaipana 57 vlastním, ale ze staré škodovky na šasi tam jaksi nic nemám, pokud tedy sloupek řízení s ovládacími prvky z Fabie nepovažujete za šasi. Přední ranena jsou trubková, zadní upravené ze Siery, rám svařenec z jacklů převodka řízení použitá strmější a motor tam je z Audi TT. Nehaňte co jste viděl max. na fotce.
Byl jsem v Kaipanu a mohu potvrdit, že dílna Ferrari to není ...ale to by nevadilo. Když jsem pak srovnal cenu stavebnice + donátorská Octavie, + převodovka ze Sierry (obojí si sežeň), tak jsem začal koukat i po jiných variantách.
Dnes máme MK INDY a je to úplně jiná liga v podobné ceně. A je pravda, že ten zážitek z jízdy je neopakovatelný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je opravdu hloupé, že mi Seznam neumožní přehrát video, protože jsem aktuálně ve Španělsku... kdybych byl doma v Čechách, bez možnosti aktuální pomoci, to bych se podívat směl...
3 odpovědi