Už tam taky čeká FDB3CF Boeing 737 MAX 8 A6-FMB z Dubaje. Právě sedá TVS49j z Ostravy, na odledování stojí RYR51UJ Boeing 737 MAX 8-200 do Bari. TVS právě sedlo, už to pofrčí.
Fakt je, že ta diskuze byla hodně výživná. Bylo to lepší než vlastní článek, v bedně nějaká lravina, takže děkuji všem těm odborníkům za zábavu.
Loni jsem trochu omylem shlédl utkání normálního fotbalu v USA. Jedním z aktérů bylo Chicago. Tam podobnejch žlutejch přiletělo víc. A bylo to sakra ku prospěchu utkání! Přes signalizaci rozhodčího vhodil aut protihráč. Žlutá. Trestný kop, dva u míče, první míč přeskočí, druhej se u něj zastaví a jde se rozeběhnout znova. Žlutá. Pak situace jako pro Slavii. Žlutá. Nevěřili byste, jak ten zápas rychle ubejval. Fantazie.
Napadlo cca 10 cm během dvou hodin, teplota okolo nuly, vítr v nárazech i přes 80 km. Takže to taky namrzalo. Tudíž odklidit sníh, odmrazit (prosolit), zkontrolovat a znova otevřít. Pak nastal koncert ŘLP, běhen 30 minut sedla celá fronta vyčkávajících (cca 20). Bohužel ten nápor nepobraly Gate a tak se čekalo na TWY na výstup. Mimochodem, na V.H. divertoval i jeden Salzburk. Před měsícem Mnichov zrušil/divertoval přes 700/24 hod.
U nádraží stál celej rok dřevěnej šípovej pluh. Zasněžilo, starej Šára přišel s beganama, palicí odrazil přimrzlej šípák, zapřáhl a vyrazil. V 7 byla vesnice komplet protažená, takže pošťáci s ERenou přivezli poštu v pohodě. Když bylo nejhůř, tak ten kopec ve vsi 10% ještě posypal škvárou. Pravda je, že moc aut nejezdilo, ale zase to uměli. Když potom přišly OR6, to byla pohoda! Od listopadu do půlky března na lyžích 3 km do první třídy. Šluknovský výběžek.
a) Prasklé čelní sklo je poměrně častá závada. Klesne se do menší výšky a jede se dál. Pokud nedošlo k poškození nějakým předmětem.
b) Na Flight24 se dá vysledovat trasa minutu po minutě, no problem. Mimo to se tam dá najít letadlo, které aktuálně hlásí Ma Day, My Day případně Pay pay.
c) Pokud jim to ruplo u Brna, tak délka letu zpět až do přistání nad ČR je přibližně stejná jako délka návratu nad Německem. Tady 20 tun a nad Německem zbylejch 90? Za stajnou trasu? Směšné.
d) ŘLP, respektive ATC Praha má kompletní zvukový záznam korespondence. Proč nám neukáží přepis?
e) Prostor pro vypouštění paliva v ČR byly dříve Brdy. Jak je to dnes netuším. CHKO Brdy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsem zvědavej, co s nima budou dělat za 10 let. Bude to jako bolševník. Zavlékání nepůvodních druhů. Stáda koz s minimální péčí by splnila účel taky.
3 odpovědi