To nebyl příspěvek, ale reakce na odpověď k mému příspěvku. A to je samozřejmě třeba číst a chápat celé v kontextu, kdy šlo o to, že nabouraný kamion nic nedoveze včas. K tomu podotknu ještě to, že nejsem příznivce tranzitní dopravy pomocí kamionů napříč Evropou. Zatímco vlak s jedním strojvůdcem a jedním efektivním "motorem" odveze desítky kontejnerů, kamion s jedním řidičem a jedním neefektivním motorem uveze pouze jeden jediný kontejner. To se dá ospravedlnit maximálně u čerstvého zboží, které je třeba přepravit rychle. Jinak i já si objednávám cetky z Číny, takže k tomu přispívám, vědomě.
Jinými slovy jsem z tvého příspěvku pochopil, že když sis nic neobjednal, anebo zrovna nic nepotřebuješ, tak náklaďáky jezdit nemusí. Ono něco jiného je rádoby zbytečná tranzitní doprava a umět se přizpůsobit podmínkám na cestě. Kdyby šlo jen o pár desítek minut, resp kdyby to člověk věděl za jak dlouho pojede, tak by to bylo ideální. Ale to se nikdy nestane.
Tak to by mě zajímalo, jak jste v mém příspěvku: "Klasika. Meteorologvé varují že napadne mrak sněhu, silničáři varují že neošetřené silnice budou nesjízdné - ale stejně se najde mrak točvolantů, kterým je to jedno..." objevil: "že když sis nic neobjednal, anebo zrovna nic nepotřebuješ, tak náklaďáky jezdit nemusí." Ať se snažím jakkoliv, tak tam nic takového nevidím.
Kecy typu fakt mi nic nevezli mě opravdu baví. I ta nesmyslná tranzitní doprava má nějaký smysl a návaznost na věci okolo každého. A nic efektivnějšího zatím nefunguje. Tím neříkám, že každá přeprava dává smysl na první pohled. Ale nikdo neplatí dopravu jen pro zábavu, ona to je celkem zásadní položka v ceně zboží a každý si to dvakrát rozmyslí. To je ale podle mě zbytečné to tady rozebírat, máš v tom evidentně jasno.
Takže jinými slovy říkáte, že je lepší vyrazit po silnici, která je v nesjízdném stavu a hodit kamion do škarpy, než počkat pár desítek minut na průjezd vozidla údržby a vydat se na cestu až za ním? Mě totiž přijde, že pomlácený kamion ležící v pangejtu a čekající na jeřáb či odtahovku to zboží nedoveze dřív než ten, který se na tu cestu vydá až po zprůjezdnění silnice. Ale možná se pletu a nějak mi to vysvětlíte pomocí deformace časoprostoru. Ač si to myslíte, tak v tom jasno opravdu nemám.
A třeba půl dne předem vše na hlavních tazích posolit by nepomohlo? Mimochodem běžná praxe v západní civilizaci, kam se pořád chceme řadit. Ale dle chování jak řidičů, tak ostatních orgánů a pod, jsme spíše lepší Rumunsko
Nepomohlo. Jednak to nepřinese efekt, jaký čekáte a jednak je to neekonomické a neekologické, proto se to mimo dálnice nikde na světě nedělá. A na dálnicích se to naopak dělá i u nás.
Tvl když musí někam dovést zboží třeba abys nebyl o hladu ty jelito tak musí jet co má stát u brna
Tak těch pár desítek minut, než se odklidí čerstvý sníh ze silnic prvního sledu by ty mražené koblihy určitě počkaly a já bych určitě vydržel o hladu o hodinku déle. Navíc, když ten kamion hodí do pangejtu, tak mi to asi těžko "dovese" dřív, nemyslíte, vy jelito? Nicméně tyhle kamiony co zablokovaly silnice byly úplně zbytečná tranzitní doprava, která by vůbec po našich silnicích jezdit nemusela a fakt mi nic nevezli...
Letáky? Úplně bych to zrušil. U nás s nimi přicházím do styku každé cca 2 dny. Roznašeči je nechají v držáku před vchodem, já je cestou ven všechny posbírám a odnesu 30 metrů vedle do kontejneru na papír. A takhle 2x-3x týdně. Kromě těch z novinového papíru, ty ukládám doma do skříně a vozím babičce na zatápění v kotli. Hodí se i na vysoušení bot, případně jako podklad při vyrábění/barvení apod. Ale když vezmu, kolik kg papíru odnosím do kontejneru každý týden, je to až smutné. A to jde o jeden jediný vchod obrovského sídliště - a dostáváme tam Penny, Billu, Kaufland, LIDL, Action, Globus a určitě ještě nějaké další. Celkově to jsou šílené objemy papíru a barev, co se na tenhle relikt 90. let vyplácá...
Tak jasně že můžete koupit auto u oficiálního dealera nebo v autobazaru Monte Carlo. Zakoupený produkt podle toho bude vypadat. Jít v obřím OC do kavárny má podobný smysl jako do automatu na zapadlém autobusovém nádraží v Horní Dolní. Kdyby autor Luigiho rovnou vzal k automatu na zastávce v podchodu, měl by kafe v plastovo-papírovém kelímku s krásným plastovým víčkem za pouhých 30,- To by teprve viděl kulturu. :-D
a jdu tam podnikat v oboru pohřebních služeb, to bude skvělej kšeft a ještě k tomu truhlárnu na rakve a kus pole na stavbu kaple a hřbitova pro motoristy a pilu na dřevo na rakve, k tomu květinářství a výrobu svíček, jelikož to tam nemůže jinak dopadnout
Asi jste D3 od Tábora na jih nikdy neviděl, že? Jak najedu u Miličína, tak nastavím tempomat na 150km/h (podle GPS) a v klidu jedu. Jediné místo, kde jsem ho musel vypínat, to bylo kolem Tábora u "Bratránkových". Pak až k Budějovicím zase bez nejmenšího problému. Dálnice je proti třeba D1 velmi málo vytížená, provoz plynulý. Pohodlně a bezpečně by se tam dalo jet klidně 180km/h.
Jestli jsou v Praze lidi, kteří mají potřebu jet do práce autem ze Stodůlek na Smíchov, tak se nemůžou divit, že to bude zacpané. Metrem by to sice měli bez přestupu, bez zácpy a rychleji, ale radši sednou do auta a budou nadávat, jak to je zacpané a stráví na cestě o půl hodiny víc.
A ještě v cíli X minut hledají parkování a pak za něj platí. Jo, tak nějak. 😂
No, jádro problému je popsané hned na začátku. Paní jede autem trasu, kterou jede přímé metro a trvá mu to 13 minut. Žádné zácpy v metru obvykle nejsou. Do toho má bohužel děti bez nohou, které se bez jejího auta nedostanou do školy. Chudinky. Škoda, že není možné je alespoň po dobu toho prvního stupně ZŠ přihlásit na školu v místě bydliště, kam by se na svém invalidním vozíku dostaly samy. Ale na druhém stupni už by jí pak odlehlo, když by pak děti do školy mohly bez její asistence. Možná je prostě špatně ten životní styl. U nás děti chodí do školy samy pěšky od druhé třídy. Starší dcera teď šla na osmiletý gympl a dojíždí - autobusem. Pro mnoho lidí úplně nepředstavitelné... (Jo, taky bydlíme v Praze.)
Raději ty peníze dát na Moravu na povodně ! Ukrajině to stejně nepomůže vrtulník sestřelí první den a je po všem zbytečnost !
Na Moravu jde peněz dost. Chybí tam lidská síla a čas. Stejně tak chybí materiální zdroje a suroviny (štěrk, kamenivo, písek, beton...), stejně jako hotové výrobky - cihly, tvárnice, okna... Blíží se zima, kdy nepojedou obalovny a tedy nepůjde obnovovat silnice. Nic z toho vám pár milionů navíc prostě nevyřeší. Ale Ukrajina je teď v situaci, kdy jeden pitomý vrtulník pro opravu raněných z fronty může zachránit řadu životů.
Protože tam jezdí plno aut a hodně jich porušuje maximální dovolenou rychlost.
Jako že řidiči jsou netrpěliví a nechce se jim čekat, tak to tam prostě fouknou? A protože nepoužijí oči, tak nevidí přijíždějící vozidlo? Když vezmu, že tam auta pojedou zhruba 80-120km/h, tak pořád budou vidět dostatečně včas, aby řidič z vedlejší nebyl nucený způsobit kolizi, ne?
Takových nabídek jsem dostal víc. Veškeré podrobnosti jsem předal policii. Určitě mají možnost si zjistit IP adresu. No a policie oznámení hodila do koše. Prý toho mají mnoho.
O nic jsem nepřišel a co jsem prodal, tak vždy platba na účet předem. Stačí číslo účtu. Nic jiného. Kupci mi důvěřovali.
Když vám nenapáchá žádnou škodu, tak není důvod po něm pátrat. Stálo by to mraky peněz a nikam nevedlo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A sakra, to se tam bude jezdit pěkně pomalu. Na kamerách se spousta řidičů tak bojí, že jede raději 20km/h pod limit... A zrovna na tom úseku mezi Předoticemi a Malčicemi mám svůj osobní rychlostní rekord. 😂 Na druhou stranu je alespoň šance, že tam bude v budoucnu povolená 150km/h. Protože chytrá telematika a odpovídající parametry dálnice jsou jedněmi z požadavků na zvýšení té rychlosti. Tahle dálnice to všechno splňuje. Rovná, přehledná, moderně vybavená...
1 odpověď