Ale pokud přišel o řidičský průkaz na místě jako soukromá osoba za to, že řídil například osobní vůz pod vlivem alkoholu, tak tam přece kartu řidiče nemusel u sebe mít, nebo ano? Třeba mu ji i sebrat chtěli, ale on ji mohl zapřít, nebo se mýlím?
Je to dost možné. Mohl to zapřít, neměl jí u sebe, běžné hlídce to nedojde.... Ale já si právě myslím, že by to úřady měly mít pod kontrolou a měly by po něm chtít tu kartu odevzdat do depozitu, když je někomu udělen zákaz řízení. Ale zřejmě to tak asi nefunguje
Tak pokud je to profesionální řidič, tak by mu s řidičákem měli odebrat přeci i kartu řidiče. A kdyby někdo jezdil s vypnutým tachografem 6 měsíců, tak by si toho zaměstnavatel všimnul hned poté, co by z něj vytáhnul data. Nebo jiný řidič, se kterým by se o autobus střídal, by si všimnul, že vozidlo jezdilo bez karty. Ten tachograf Vás na to celou dobu upozorňuje. A v takovém případě hned voláte dispečerovi, protože nechcete způsobit problém ani sám sobě....tohle se pak těžko vysvětluje, když máte například silniční kontrolu. Úřady by prostě měly odebírat nejen ŘP, ale kartu řidiče. Pak by se takové věci nestávaly
Nevim jak to mají řidiči městských autobusů, ale třeba jako řidič nákladního vozidla by měl odevzdat i kartu řidiče. A pokud by někdo jezdil půl roku s vozidlem, kde karta řidiče není v tachografu, tak by si to správce vozového parku nebo jiný řidič, se kterým se střídá všimnul hned při první příležitosti. Ale nevím, jak to mají v Klatovech 🤷♂️
Je legrační, že si stále spousta jedinců myslí, že přibrat takovou hmotu se dá jen pomocí sypky. Ten člověk musel makat jako blázen a hlavně žrát extrémní množství jídla. Klidně i přes 300g bílkovin za den. Ta sypačka pomáhá hlavně v regeneraci, kdy borec odjede těžký trénink, ale právě díky dopingu zregeneruje rychleji a další den je schopen odjet brutální trénink znova. Sypačka je 20 % z celkového výsledku, ale určitě to jednoduché, jak si všichni myslí. Steroidy dnes bere kde kdo, ale pokud nemaká dostatečně, tak to něm stejně nikdy vidět nebude.
Egypt mám rád právě jen kvůli tomu Rudému moři, které je jedno z nejhezčích na světě. Plné korálů, barevných ryb, želv, delfínů i žraloků. Je to živoucí akvárium. Ta fauna a flóra, co chybí na souši je právě v tom moři. Tam člověk může trávit celou dovolenou šnorchlováním ve vodě. Takže letět někam jinam by mnohým nedávalo vůbec smysl. Být jen na rezortu a nasávat....taková dovolená je o ničem. A ke středozemnímu moři bych radši letěl do Řecka. Je to blíž, nemusím řešit sim kartu, platím eurem, ceny stejné jak u nás a hlavně žádní otravní prodejci suvenýrů....ale ať se jim daří, své turisty si nové letovisko určitě najde.
Opakuji,toto je EU. Vymýšlí sdne nesmysli,kolik pohlaví vymyslel,vždyť to není normální. Z EU se mi chce 🤮🤮🤮🤮. Tolik úředníků co je v EU a každý si chce uhájit korýtko,tak vymýšlí jedni blbost za druhou. Pryč z EU
Ráďo, asi si trochu pletete Mezinárodní olympijský výbor a EU. EU s tim nemá nic společného . Ten Trans-Boxerka je Alžířan…. Sam se až divím, ze v muslimských zemích je něco takového povoleno. Já bych se za něco takového styděl. Vyhrát podvodem mezi ženami …
Nevím kde jste přišel na to že je tam největší uhelná elektrárna v Z. Čechách. Navíc ta elektrárna vůbec není uhelná.
Je to paroplynová elektrárna a jako taková frčí na plyn. Jako palivo se používá jak energoplyn tak i zemní plyn.
Elektrárna patří k nejmodernějším nízkoemisním zdrojům elektrické energie v Evropě (emise NOx na úrovni 100 mg/mN3, účinnost až 54,5 % při využití teploty spalin pro předehřev vody).
Tou velikostí jste nejspíš myslel celý průmyslový areál ,těch provozů je tam ovšem víc a elektrárna je nejmenší problém. Tolik typický a pověstný zápach v širokém okolí bude mít spíš spojitost se zplynováním uhlí.
Je to možné, já nejsem odborník přes místní energetiku. Děkuji za vysvětlení, aspoň jsem se dozvěděl něco nového👍😁 každopádně, to že ta obec je bohatá právě díky tomu, je fakt. Proto si mohla dovolit pustit tolik peněz za oslavu dne dětí. To byl obsah a pointa mého komentáře 🙂
Sokolovská uhelná nepatří ČEZu, ten ji naopak prodal i sousední elektrárnu Tisová.
já psal o elektrárně Vřesová. Ne o Sokolovské uhelné. Sokolovská ujelnazje akciová společnost, ta samozřejmě ČEZu nepatří. Ale asi jste si pomíchal elektrárnu Vřesovou a Sokolovskou Uhelnou. A jestli teď Vresová patří Sok.Uhelné? 🤷♂️ nevím, je to možný. Ale i tak bych tam nechtěl žít ani zadarmo 😅
Obec Vřesová, ošklivé místo, kde místní neplatí ani za elektřinu ani za topení. Je tam největší uhelná elektrárna v západních Čechách. A to jim samozřejmě kompenzuje ten marast, smog, a špínu všude kolem. Ta obec je opravdu strašlivě ošklivé místo. Staré ošklivé paneláky, vypadá to tam jak někde v komunistickém skanzenu. Ale když už nic, tak to místním aspoň ČEZ nějak kompenzuje.
A jak si myslíte, že se závaží ve městech obchody? Že někdo naloží 34 Palet do dodávky? Tatra může klidně přijít s klasickým tahačem návěsů. Vždyť jich tu jezdí spoustu. Mají kabiny z DAF XF. Ale budiž, to je jedno. Můj příspěvek se ani tak netýkal tatry jako elektrického volva a toho uplatnění elektrického nákladního vozidla. Ve městě to jezdí bez emisí, bez hluku a nabíjí se pomalu a přes noc. To je asi tak jediné uplatnění, kde by se to dalo využít. Protože jak jsem již psal, těžko to tady naložíte a pošlete skládat Belgie.... Na Evropu nakládní dopravou to fakt není...
Koukám, to ekošílenství napodlo další firmu, trocha počtů: aby vůbec ten náklaďák byl k něčemu a k celodenní práci, musí obsahovat baterie nejméně 1MW, (Volvo má náklaďák 540kW max s dojezdem 300km max, což na celodenní práci málo) to jsem ještě optimista, kam je asi dají? Stavební firmy má jich desítky, větší firma i stovky. Dobíjení za noc 10-100ks vozidel za 10 hodin značí trvalý odběr 1 až 10MWh, kde to asi vezmou?
Třeba takový Lidl ve svém velkoskladě v Bratislavě tyhle Volva má. Nabíjí se v noci u rampy, mezitím noční směna nakládá, nebo využívá prostor jako dočasný sklad. Ráno řidič vyrazí a rozváží jednotlivé sklady po městě. Takže víc než 300 km za den nenajede. Samozřejmě taková vozidla Evropu jezdit nemohou v žádném případě, tam nic jiného než diesel prostě těžko hledat. Ale ve městech si to uplatnění asi najde.
Kulmbacher není špatné pivo, hlavně ten pšeničný. Ale nejspíš to nebude zatáčkou, ty bedny s pivem tam cpou až po střechu a většinou chtějí návěs s certifikovanou plachtou a hliníkovými latěmi. Ale tohle by mělo prostě jezdit ve skříni nebo mrazáku, tam je ta stabilita prostě lepší a náklad nevysypeš. Ale chápu, že jestli musí lifrovat co nejrychleji, tak naloží co jde. A když se vysype náklad z plachty např. jednomu ze 200 řidičů, tak je chyba na straně nepřiměřené rychlosti řidiče.
Jako celek pravda 🙂. Ale s tou poslední větou nemohu moc souhlasit, protože znám firmy (není jich moc), kde se tím vůbec nezabývají - prostě půjde a basta. Ono se to nějak musí udělat za něho. Za poukazování na nesrovnalosti s ISO či na nesprávné postupy ze strany vedení při příkazech, které neodpovídají předpisům - VEN!!! 🙁.
Asi to bude hodně subjektivní a záleží na tom, o jaké zaměstnání se jedná. Třeba já pracuji v autodopravě a sehnat dobrého a zodpovědného šoféra není úplně jednoduché. Není výjimkou, že autobusy nebo náklaďáky řídí i lidé v důchodu, protože je těžké sehnat adekvátní náhradu a člověka. Ale chápu, že jinde to může chodit i jinak... Ale jak jsem psal, kdo chce bít, tu hůl si vždy najde.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Omyl
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz 1