Dobrý den, mám celkem mrazivou zkušenost s asistentem pro jízdu v pruzích. Na nornální silnici 2. třídy proti mně jel kombajn. Stejně jako dříve to chtělo jenom zajet blíže ke rajnici a v pohodě bychom se s odstupem půl metru minuli. Jenomže jsem měl půjčenou novou Škodovku, kde se automaticky při každém nastartování spouští ten otravný asistent. Takže když jsem zajel ke krajnici, asistent mě nemilosrdně poslal zpět přímo před kombajn. Nakonec jsem asistenta přepral, ale bylo to o milimetry.
Celkem chápu filosofii pro použití asistenta. Ale nikdo se nezamyslel nad tím, že běžný člověk jezdí 90% po silnicích 2. a nižší třídy, kde se dostává do situací kdy je nutné zajet až ke krajnici, a pouze 10% po dálnicích, kde za něho může asistent udržovat pozornost při jízdě v pruhu. Mimochodem, asi nikdo z vývojářů nejezdí po českých dálnicích, kde je vzhledem k provozu potřeba neustále přejíždět z pruhu do pruhu. Takže asisten by neměl být vypínatelný, ale zapínatelný. Třeba na cestu do Chorvatska.
asistenta mám, tlačítko on/off na blinkru - Jednoduché a praktické řešení. Používám na rychlostních komunikacích a dálnicích. Toto vaše řešení, se kterým přišly škodovky je nešťastné (přes ten tablet než se člověk prokliká je hrůza - má kamarád)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
všiml si někdo, že spolu jsou 3 strany a potřebuji min 15% aby se dostali do PS?
1 odpověď