Tím, že Tesla 3/Y nemá radar, může při oslnění, dešti, sněžení selhat emergency breaking nebo adaptivní tempomat, což může mít fatální následky. Když přičtu, že celé auto je vyrobené v Číně a nikdo neví jak budou čínské airbagy fungovat za deset let, je to vlastně předražená nebezpečná hračka pro dospělé 🙂
Děsí mě, jak stačí něco dát do kapsy redakci Garáž a už máme na stole další "geniální" elektromobil, který drtí konkurenci 🙂 1. Cena je šílená, když si uvědomíte, že po deseti letech většina baterí NMC začíná haprovat, nemyslím degradaci, ale odchází články + když přičtu "zaručenou kvalitu" to raději Enyaq ! 2. Koupě čínského auta člověk podporuje nelidské pracovní podmínky u subdodavatelů, včetně nucených prací Ujgurů. 3. Výroba v číně je silně neokologická, podpořím tím velké emise CO2. 4.Čína dodává Putinovi zbraňové díly, kterými pak bomarduje Ukrajinská školy, sídliště, divadla, obchody... - to chce fakt redakce Garáž podporovat?
Zase placená reklama.1.mg stojí pořád strašně moc, stejně velký spalovak stojí polovinu a za deset let jej dáte svému dítěti jako 1.auto do života 2. Automatická klima je návodný generátor teploty 3. Adaptivní tempomat funguje jak řidič po 5.pivech 4. MG je čínská soudružská SAIC, která štědře dotuje nejen vůz ale i baterii 5. Vůz je levnější díky otrocké práci zaměstnanců, kteří nejsou chráněni žádnými zákony Fakt "super" amorální auto
Ford si za to může trochu sám, předešlá generace motoru 1.0 ecoboost je poruchová jak ve městě (ředění oleje benzínem způsobí rozpad rozv. řemene), tak na dálnici (poddimenzovaná hlava motoru praská při větší zátěži klidně už po 150 tis km), když přičtu palubní desku, jehož dolní polovina připomíná Š 120Glx a cenu atakujici VW Golf, je prohra Focusu dokonána. Mimo jiné mě osobně připadá podvozek Golfu 1.5 tsi stejně dobrý 🙂
Nepodsvicenæ lišta klimatizace je ostuda, naopak snížení spotřeby na dálnici až o 2kw/100km je paráda, ono pořádný facelift přijde až za rok a půl, kde id3 dostane konečně os od id7 a hlavně výkonnější a úspornější motor. Největší pihou na kráse je nenažraný český VW, kdy ceny všech ev jsou vyšší o cca 50-150tis Kč než u sousedů 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemilý Musku, výroba Tesly Y stojí planetu 28 tun CO2, výroba Škody Octavie 2.0 TDI 12 tun, s tím, že dodnes není vyřešena ani recyklace baterie pořádně. Navíc Teslu 3 vyrábíš v Číně a 40%dilů v Berlínské Y je taký z Číny, kde slovo ekologie je sprosté slovo, nemluvě o znečištění tankery, které je vozí...Joo nemá talent 🙂