Viděl jsem včera, recenze paní Míškové mi mluví z duše. Z kina se mi chtělo dokonce odejít, a to v momentě, kdy kněz dá v kostele rádio na oltář a věřící pláčou za Dubčeka... Příběh neskutečně černobílý - zlí vs. dobří - bez pochyb a otázek. Jediné cinknutí pochybovačného zvonku, když Kotkův Dienstbier po odvysílání Dubčekova projevu řekne "to je kapitulace!", ale zůstane to viset ve vzduchoprázdnu. A malý technický lapsus, když Dubček volá do rozhlasu - přikládají mluvítko k mluvítku 🙂. Skvělá kamera a střih, některé výborné herecké výkony (Vodochodský, Majer). Řemeslo 1-, scénář a dramaturgie 4.
Pane Šafre, získat zbroják NENÍ jednodušší než řidičák. Že to napsal vyšinutý vrah neznamená, že je to pravda. Zkuste si to. Mít zbraň neznamená být primitiv. Kdo takovou zkratku používá, je primitiv. David K. nebyl primitiv, ale magor, co ochcal systém. Systém není špatný, některé jeho součástky však v tomto případě byly. Snažte se neskončit podobně jako Marek Stoniš...
No, ono se to s těmi podpisy má tak, že sice to musí být "jen" 100 tisíc, což je zdánlivě málo (jen Moskva má 15 milionů obyvatel), ale háček je v tom, že z jednoho regionu (cca náš kraj) může být maximálně 2500 podpisů. Takže potřebujete podpisy odevšad, a to je už kvůli velikosti Ruska problém. Proto jsou pro Naděždina "zlatí" lidi, kteří sice třeba bydlí v Moskvě, ale trvalé bydliště mají jinde. Putin dal podpisy dohromady za 2 dny, ale nikdo nikde neviděl žádné podpisové místo, natož aby u něj byly fronty. Tak asi tolik o tom, čemu v Rusku eufemisticky říkají volby.
Jééé, ono to auto topí a dá se v něm vyhajat? No to je panečku vynález!
Koukněte, vy elektrotáto, místo tohohle exhibování na netu vezměte to svoje krásný ňuňu autíčko za 2 mega třeba do Kadaně na sídliště (pokud tam ze štatlu dojedete) a tam zkuste kázat o skvělém zeleném světě. Schválně co vám řekne ta paní, co sedí na kase v Penny za 26, její manžel dělá u technických služeb za totéž a bydlí v 2+kk v paneláku. Každý měsíc vypláznou 10 na hypotéku a nově taky třeba 3 na zálohách za tu vaši báječnou elektriku. Splácí pračku, děckám na noťas do školy ani nepomyslí a jsou rádi, že ta Dacia Logan, co stojí dole o šest pater níž, ještě drží pohromadě, aby mohli aspoň jedou za rok na Lipno do kempu.
Bohužel na fakturách od ČEZu vidíme naprosto jasně k čemu to vede, když víra a ideologie nahradí rozum. Farma zvířat.
Indie je cca 150x lidnatější než ČR. U nás bylo minulý týden ve všední dny kolem 3000 nakažených, přepočteno na počet obyvatel je na tom Indie dokonce lépe. Což ovšem neříká nic o chatrnosti jejich systému zdravotní péče, zejm. počtu a dostupnosti lůžek a lékařů na jednotku populace, kde je to bohužel ten největší průšvih. Jak zavádějící dokáže být statistika.
Žádná JE v Evropě se nepostavila za posledních 30 let v termínu a za projektované peníze. Vždycky je to dvakrát tak dlouho a dvakrát tak dražší. V ČR nepostavíme ani 10km dálnice za 20 let (D11), tak proč se tady hází nesmyslnými termíny Dukovan jako 2036, proboha? A kdo tu předraženou elektřinu zaplatí? Odpověď je jasná, že. Plyn se dá přivézt i přivést z mnoha zdrojů, nejen z Ruska. Za mě je volba jasná, přestavba uhlí na plyn.
Bohužel se vláda nejhnusněji zachovala a dále chová k lidem, jejichž ochrany má nejvíc plnou hubu, tj. k těm nejstarším. Přesně to platí pro tu e-registraci, kterou 90% z nich samostatně nezvládne. Proto by vláda (= veřejná správa) měla přijít za nimi a ne opačně.
Ale už dříve neudělala vláda v podstatě nic, aby zamezila šíření viru v CSPčkách a dalších domovech. Jen kecy, zákazy, sliby a skutek utek.
Jde o to, čí logiku lidé jako Havlíček hájí, že.
Bohužel má spousta zde diskutujících stále dojem, že se rozhodnutí té zločinecké bandy B+H+Š a spol. řídí nějakými principy obecného (= většinového) blaha a zdravého rozumu. A že je tedy možné racionálně s vládou diskutovat pomocí argumentů. To je ovšem hluboký a tragický omyl. Není totiž důležité jaké to (vládní rozhodnutí) je, ale jak to vypadá a hlavně komu se to dá mediálně-volebně prodat. Zde pochopitelně funguje nejlépe strach a pak ještě větší strach (Vánoce vs. životy). Dodejte Babišovi dostatečně věrohodnou hrozbu, že něco jeho voličstvo nestráví a já vám garantuju, že klidně navrhne benzín zdarma.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pane Jandourku, vy se ale opravdu hrozně mýlíte a nabíháte si na vidle ve věci, které nerozumíte ani maličko. Ono totiž nejde o ty vaše válce a řev, ale o prostinký poměr cena/výkon (resp.užitek) + praktičnost. A tady jsou EV v rejži a basta. Pohádky o super dojezdu a ultrarychlém nabíjení jsou právě a jen těmi pohádkami, realita na silnici (zejm. teď v zimě) je tvrdým nárazem do zdi. O ekologičnosti si vzhledem k energetickému mixu v Evropě (a na světě) můžete taky jen nechat zdát. Tesla nemá výfuk vzadu, ale v Prunéřově II..
Prý "Výsledky ukazují, že nejdůležitějším motivem pro koupi elektromobilu jsou nižší provozní náklady,“ píše Merrit." - ha ha ha. Pokud s tím ujedu denně do 100km a budu nabíjet doma přes noc, tak jo. Ale zkuste si spočítat cenu za ujetý km při nabíjení na veřejné stanici (o dálnicích nemluvě) - to je pak mrazivé vystřízlivění - potvrzeno praxí.
O koupi EV může soudná SOUKROMÁ osoba uvažovat pouze ve chvíli, kdy EV poskytne stejné uživatelské pohodlí za stejnou nebo lepší cenu a provozní náklady jako tradiční auto. Vaše prodejní čísla jsou hezoučká, ale drtivá většina prodejů jde do firemních flotil, aby si tyto odškrtly kolonku a za tři roky operativního leasingu EV poslaly dál.
3 odpovědi