Zajímavý koncept nicméně je zde několik detailů.
1) Okna jsou většinou na míru a pokud by jste je chtěli recyklovat, tak musíte stavět dům kolem oken.
2) patrně nejednoduší je recyklovat cihly. Ale jen ty plné, ze kterých se dnes už mnoho nestaví.
3) ocelové nosníky z demolic je trochu problém použít, protože nelze jasně deklarovat únosnost dle tabulek.
4) Objekt by musel být rozebírán ručně, což je hodně drahé a navíc docházejí lidé na manuální práci.
Kdo to nezažil, tak to nepochopí, je však bohužel smutné, že lidé riskují své životy i životy záchranářů, kteří je pak zachraňují. Byť je to asi velmi nehumální, tak by asi pomohlo, nechat ty lidi podepsat jakýsi reverz a pak je nezachraňovat.
Bohužel však je lidská paměť krátká a povodně občas.
I kdyby se všichni utopili, tak se stejně najdou tací, kdo budou riskovat a pak volat o pomoc.
Nezbývá než popřát hodně štěstí postiženým lidem a těm, kdo je pak zachraňují a pak se pochlapit a poslat peněžitou pomoc charitativním organizacím.
Trochu mne překvapuje, že je něco takového vůbec možné. Vychovali jsme s manželkou tři děti a byť občas ve škole něco zaskřípalo tak to rozhodně nebylo kvůli neznalosti vlastního jméno.
Možná je to tím, že máme tři děti a oni mnoho setřenic a bratranců a něco jako toto prostě nebylo možné.
Je to možná i tím, že když jsem jel s dětmi na koupaliště, tak jsme často brali i nějakého kamaráda a užili si spoustu legrace. Nicméně děti museli poslouchat a z toho tak nějak vychází, že museli vědět, ke komu mluvím.
Přeji všem účastníkům nehody rychlé uzdravení.
Řidič a pravděpodobný viník řídil relativně nové BMV. Nechci dělat rychlé závěry, ale obávám se, aby šikovný právník nakonec nepřesvědčil soud o vině řidiče na hlavní.
Nicméně veterán byl z války jakožto vojenské vozidlo v barvě splývající s okolím což v kombinaci s oslněním sluníčkem může stát za nehodou.
Je to patrně důsledek boje proti schwarc systému. Já jako podnikatel platím daň a pojištění z celého příjmu.
Je to takový kočkopes vzniklý z bojů levice a pravice.
Nicméně je to třeba řešit, protože i tyto profese jsou potřebné.
Ono totiž chtít po lidech, aby již ve 20 začali myslet na důchod, se lidé musí naučit.
Jinak tyto lidi budou volit populisty s tím že jim přidají a neptat se kde na to vezmou.
Byť se najde mnoho lidí, jež na tuto dobu vzpomíná, tak pod taktovkou KSČ, jsme z technologického výsluní spadli na úroveň trochu lepší rozvojové země.
Navíc Škodovka se snažila vyvíjet nová auta, ale vždy z rozkazu KSČ, to bylo dáno k ledu.
Nakonec v době kdy už bylo o těm největším tupcům jasné , že už to tak dál nejde, tak vznikl Favorit.
Občasné zadanáváni uvolňuje stres. Nicméně by si měl člověk uvědomit, kdo ho poslouchá. Protože pokud se strhne v hádku, tak se oba pouze utvrdí ve své "pravdě" a najdou se i tací, jež pro ránu nejdou daleko. Často tak z hloupostí může dojít až k maléru.
Podobným nešvarem je i vybržďování, které již několikrát skončilo vážnou náhodou s dohrou u soudu.
Je bohužel smutné, že o tomto problému se ví už 25 let, ale zase se to řeší na poslední chvíli. Byť se můžeme zlobit na tuto vládu, tak se to snaží, alespoň nějak řešit.
Je to již přes 10 let, co se proklínaný Kalousek pokusil o řešení druhým pilířem důchodového pojištění. Šlo o to, že člověk mohl odklonit 2% z platby na sociální pojištění a musel přidat další 3% a těchto 5% pak bylo jen pro něj, jako spoření na důchod.
Současně s tím byl spojen nižší důchod.
Nápad to nebyl ideální, protože byl spíše pro bohaté. Nicméně Sobotka s Babišem to zrušili a vrátili to zpět, takříkajíc vyhnít s tím, že zatím je to dobrý.
Lidé jim tleskali, jak jim přidávají, nicméně na to přidávání platila generace Husákových dětí, která se však pomalu blíží k důchodu, tak začíná být jasné, že na něj nebude.
A teď se řeší co s tím. I když by pan Fiala mohl být populární jako pan Babiš. Je ještě cca 5 - 10 let čas. Tak proč nerozhazovat, vyhřívat se na výsluní a nakonec odejít středem a po mně potopa.
Můžeme jim nadávat a proklínanat je.
Ale aspoň se s tím snaží něco dělat.
O demokracii se občas říká, že je to nejlepší, z těch špatných řešení. Je totiž závislá na osobní odpovědnosti a jisté státotvornosti, přinejmenším pro elity národa. Zrovna u pana Babiše moc státotvorných myšlenek nevidím.
Co je však smutnější, že ani u současné vlády, i když není alespoň populistická a snaží se řešit palčivé problémy naší země.
Patrně se její kvality ukáží až později, ale to už bude jiný příběh.
Osobně mám zkušenost, že ti opravdu chudí a pracovití lidé, jsou obvykle srdeční a moc si neztěžují. V současné době žijeme informačním chaosu, kde je mnoho protichůdných informací.
Byť se dnes má 99% lidí o mnoho lépe než jejich rodiče, tak mnoho z nich žije v bublině idealozované minulosti a poněkud se ztrácí bludném kruhu svých přání.
Vyzdvižení Titaniku je příliš velký logistický problém, tudíž si myslím, že k němu nedojde. Jde o to, že za ta léta je jeho konstrukce je natolik poškozena korozí, že by bylo velmi složité spočítat množství a místa a uchycení. Navíc je zde i etický problém, protože je současně místem posledního odpočinku více jak 1000 lidí.
Navíc je to trochu drahý podnik na to, abychom měli jistotu v tom, proč se potopil. Navíc i pokud bychom se to dozvěděli s jistotou, tak se jedná o více jak 100 let starou loď, jejíž konstrukce je již dnes překonaná.
Jako majitel Škody Enyaq přechod na elektro podporuji, nicméně mi není jasné, jak to chtějí udělat u těžších vozidel. Zejména kamiony brázdící Evropou mají často nádrže na tisíce litrů nafty s tím, že na plnou nádrž ujedou přes tisíc Km a často díky tomu tankují výhodně, a pak klidně projedou napříč Evropou.
Byť pokrok v bateriích je jistě velmi dynamický, tak zatím baterie o kapacitě nádrží by ten kamión ani neuvezl.
Navíc v současné době nemají kamióny často ani kde zaparkovat na noc a představa, že by se to lusknutím prstu vyřešilo a ještě u každého stání byla nabíječka, je pošetilá i v říši snů.
Jsou samozřejmě i jiné možnosti, jako třeba vodík, nicméně ten zelený vzniká elektrolízou což je v převodu zpět na kola asi 30% účinnosti proti baterkám.
Navíc pokud by na vodík měla jezdit všechna velká auta, tak by se to mohlo srovnat s biomasou, jež je zajímavým doplňkem k topení, ale pokud by se ní začalo topit všude, tak do roka nezbyde v našich lesích ani větička.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Předpokládám, že pokud by tam někdo postavil fabriku, tak by asi i řešil ochranu před podobnými událostmi.
1 odpověď