Pamatuji dobu, kdy na stromečcích hořeli opravdové svíčky, nicméně děda věděl jak nastavit stojánky a vždy dával pozor aby dohořívající svíčka něco neprovedla. Osobně nevěřím, že by byl někdo tak hloupý a typuji spíše děti bez dozoru.
Ale to jsme oklikou zpět, protože si též vzpomínám, jak mi děda vysvětloval jak to dělat a na co si dát pozor.
Jednotný trh by měl být právem nikoliv povinností a u komodit jako je elektřina by měla být možnost jednotlivých státu chránit své občany před vývozem a zvedání ceny. Je totiž na místě přehodnotit zájem akcionářů o co nejvyšší zisk a veřejný zájem na stabilitu cen elektřiny.
Nicméně jakožto malá země uprostřed Evropy si nemůžeme dělat úplně co chceme, jelikož mnoho komodit, jako třeba plyn a ropu nám zajišťují sousední státy,
Úplně stejné i profi řidičů, v ŘP je totiž zapsaná informace o profesním školení a už se musí na úřad. V tomto případě je byrokracie na druhou, protože ministerstvo dopravy má ve svých registrech informaci o školení, které povinně odesílají školící střediska. Dojdete tedy na úřad s papírem, kde se paní podívá do sytému, že je to pravda a poté se zahájí výměna.
Každý člověk by měl přemýšlet nad tím, že to že má přednost je jedno a to že to bolet jeho je strana druhá. Navíc pokud jde někdo v potmě v tmavém oblečení, tak si o malér přímo koleduje.
Každopádně trest pro řidiče je asi na místě. Nicméně srovnávat nepozornost a alkohol nebo drogy za volantem, jak jsem četl v komentářích není na místě. Jedna věc je nepozornost vedoucí k nehodě, což se muže stát asi každému a druhá věc je usedat za volant pod vlivem, kdy se jedná o přímé a předem plánované porušení zákona. Dalo by se to srovnat s zabitím nešťastnou náhodu a úkladnou vraždou.
Je pozoruhodné, za co může být řidič kriminalizován.
Už mnohokrát jsem na poslední odvrátil sražení chodce a většinou za podobných podmínek. Snížená viditelnost a černé oblečení a představa chodce o absolutní přednosti. Naprostou rekordmankou byla slečna v černé mikině a kapucí na hlavě jež si štrádovala se sluchátky v uších metr od krajnice ve směru jízdy.
Vzpomínám si na jedno školení BOZP, kde přednášející řekl jednu moudrou věc. "Vážení, Váš zaměstnavatel má povinnost vás vybavit ochrannými prostředky a seznámit s případnými riziky. Pokud budete mít pracovní úraz, tak bude mít Váš zaměstnavatel problém s inspektorátem práce. Ale nezapomínejte, že bolet to bude Vás."
Pokud si někdo ustele na silnici, tak by měl nést i odpovědnost za své jednání a ne aby se úřady hojily na nešťastné řidičce, která se mu po té, zcela dle zákona snažila pomoci.
Kdysi jsme s manželkou začínali v nájmu, poté malý byt, pak větší a nakonec RD.
Nicméně to bylo hodně o šetření, dovolená v ČR, apod.
Občas je dobré se podívat i jinde, zda tam nejsou někde lepší podmínky a hlavně se učit nové věci.
To, že je někdo stavař, neznamená, že nemůže dělat třeba IT.
Z mé zkušenosti není až tak moc lidí, kteří něco vystudují a pak celý život zůstali v oboru.
Jak společnost bohatne, tak přibývá aut. Navíc auto se z předmětu těžko dosažitelného luxusu, stal předmět denní spotřeby. A byť máme jednu z nejlepších MHD, tak jízda autem sebou nese pohodlí, zejména při nepřízni počasí.
Není asi možné pro všechny přespolní postavit odstavná parkoviště, ale je třeba aby se Praha dohodla zejména se středočeským krajem a tato parkoviště stavěla u stanic vlaků jedoucích do Prahy. Takto by jich mohlo být více a mohli by být i menší.
Platí totiž jedno pravidlo, že lidé přesednou do hromadné dopravy, pokud to pro ně bude výhodné.
Vzpomínám jak mi jednou kamarád při oslavě 50 narozenin s povzdechem řekl, že už to není jak za mlada, kdy tři dny flámoval a pak se den léčil a teď den flámuje a pak tři dny léčí.
Říká se, že věk je jen číslo, ale úplně se okecat nedá. Na jedné straně je velká zkušenost a na druhé se prodlužují reakční časy což se vzájemně kompenzuje, nicméně výkon řidiče slábne. A potom stačí drobná indispozice spojená s odpovědností, že musí dojet a malér je na světě.
Je pravdou, že euro je více politickou než ekonomickou záležitostí. Nicméně pokud si budeme pořád hrát na chytrou horákyni tak nám může ujet vlak.
Navíc EU s eurem chce dohánět USA, nicméně to by ještě musela přistoupit k fedeealizaci s jednou vládou a proti tomu je přijetí Eura pouhý detail.
Nicméně pokud bychom tohoto jednou dosáhli, čemuž nevěřím, tak bychom se stali patrně součástí nejsilnější a nejbohatší části světa, jelikož ono silné USA je plné chudých lidí, což Evropu netrápí.
Říká se že nic netrvá věčně, dovětek vynechám. Nicméně investice do zemí jako Čína, Indie apod. vedly k velkým ziskům našich otců, tak bohužel nedomysleli, že západ bude upadat, kdežto v oněch zemích vyrostou inženýři a technologie o nichž se nám dnes může leda zdát.
Německo narazilo na svůj úspěch a lidé se budou muset probrat že špatného snu.
Jinak se nám zrodí konstelace pro nového Hitlera.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi mají dost peněz a nevědí co s nimi. Více smyslu by dával třeba 24 hodinový provoz metra, zejména v letním období kdy se lidé potřebují dostat třeba na letiště.
Místo toho vymýšlí nesmysly.