Tak jsme to Argentincům alespoň za mne vrátili. Když jsem z vlastní blbosti v Argentině ve městě San Nicolas dorazil omylem na autobusové nádraží na druhé strany městě, než jsem měl spoj. Tak pro mne zdarma vyslali auto, aby mne odvezl na správné místo a já to stihl... žasl jsem nad jejich ochotou ..
Celá Evropa na tomhle dobrodružství zchudla a prohrála. Všichni EU, Ukrajina, ale i Rusko... v této válce jsou však i vítězové...ekonomické a politické zájmy USA , Turecka a Číny ... Každý si upevnil svou sféru vlivu... USA přinutila své vazaly k nákupům svého předraženého kvéru a plynu, Čína získala obrovské nerostné bohatství Ruska za hubičku a odbyt pro svůj průmysl, včetně druhého největšího automobilového trhu v Evropě , a Turecko svým klasickým lavírování na všechny strany, dodává všem a využilo mocenského vakua k usurpování Arménie, Ázerbájdžánu a nyní i Sýrie...
No nevím...mam FVE 10 kwp a mám i dva Elektromobily . Pravda je , že přes konec podzimu až jaro to nevyrobí nic. Pokud jsou panely pod sněhem, tak vůbec nic. Zároveň v zimě elektrické auto žere o 30 % více.. V ostatních měsících to použitelnou elektřinu vyrábí okolo poledne. Kdy se slušný člověk neválí doma a naopak pokud není noční taxikář, tak auto používá a nemůže doma nabíjet. Další zkušenost je, že každý elektromobil má své omezení ohledně minimálního nabíjecího proudu. Bývá to okolo 6-7 Amper. To v praxi znamená, že při potřebě rozumného nabíjecího času to prakticky vždy značně přicucává elektřinu ze sítě. A to nemluvím o dnech pod mrakem.Tedy netvrdím, že tato kombinace FVE a EV nedává smysl, ale rozhodně to žádnou podstatnou úsporu nepřinese většině běžných uživatelů. Za svou 14 let starou praxi s EV a najetí na různých EV 400 tisících km vám ještě prozradím jedno tajemství. Vysoká cena nového EV a následný brutální pád ceny tohoto rychle zastarávajícího prostredku vám zcela jednoznačně vymaže jakoukoliv úsporu. Tedy pokud chcete něco ušetřit kupte si buď EV tak čtyři roky staré za 30-40% původní ceny, nebo novou Dácii Jogger na LPG , která vám bude jezdit za stejno a navíc její cena bude klesat velmi zvolna v čase...
Pisatel zřejmě nepochopil, kdo teď v Sýrii bude vládnout...ti kteří bojovali s Al Kaida i Islámským státem... Izrael mohl být šťastný, když měl vedle sebe za souseda Asada oslabeného občanskou válkou.. Nyní po konsolidaci poměrů začne i nová Sýrie vznášet své požadavky na vrácení svého Izraelem okupovaného území a jistě podpoří i araby na okupovaných územích Palestiny. Místo peněz z Íránu, to budou peníze z Turecka a Kataru.. tedy na flinty bude...to nemám obavy..
Před sto lety byla Argentina v desítce nejbohatších států světa... Není důvod, proč by nemohla být zase... Má všechny předpoklady.... vzdělanost, kulturu, obrovské zásoby nerostných surovin, zemní plyn, lithium, měď, uhlí, ropu, vodní toky , spoustu plochy, není přelidněná, obrovské zemědělské přebytky, vědecký výzkum , elektrárny vodní i jaderné, železnice, letiště, mluví druhým nejrozšířenějším světovým jazykem.... prostě nic podstatného ji nechybí... Jen to prostě dělali poslední dobou nějak blbě...tak snad to pomůže..
To je teda velmi účelové.. počítat kolik je energie v kilogramu nafty a u elektřiny nepočítat kolik je energie v kilogramu uhlí, plynu , biomasy, mazutu atd.. elektřinu v parní turbíně vyrobite se ztrátou 50% .. tedy z logiky věci musíte účinnost elektromobilu tak snížit na polovinu...a pak to vše vychází jinak...a po započtení ztrát na transformaci a dopravu elektřiny a nabíjecí ztrátu nijak lépe, než spálit palivo přímo ve vznětovém motoru... Elektromobil je v podstate parní motor s odděleným spalováním a kotlem v elektrárně... Zatímco u spalovacího motoru se spaluje přímo ve voze tedy odpadají ztráty na dopravu energie
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Když tady čtu jaký jsou ti korejci pitomci, úplná hrůza..Tak mám velkou obavu o naši jadernou bezpečnost až se budou vrtat v Temelínu.. nebo tihle z jihu jsou nějací chytřejší? Nebo to je jen denní dávka propagandy?...
1 odpověď