Tak jsme to Argentincům alespoň za mne vrátili. Když jsem z vlastní blbosti v Argentině ve městě San Nicolas dorazil omylem na autobusové nádraží na druhé strany městě, než jsem měl spoj. Tak pro mne zdarma vyslali auto, aby mne odvezl na správné místo a já to stihl... žasl jsem nad jejich ochotou ..
Celá Evropa na tomhle dobrodružství zchudla a prohrála. Všichni EU, Ukrajina, ale i Rusko... v této válce jsou však i vítězové...ekonomické a politické zájmy USA , Turecka a Číny ... Každý si upevnil svou sféru vlivu... USA přinutila své vazaly k nákupům svého předraženého kvéru a plynu, Čína získala obrovské nerostné bohatství Ruska za hubičku a odbyt pro svůj průmysl, včetně druhého největšího automobilového trhu v Evropě , a Turecko svým klasickým lavírování na všechny strany, dodává všem a využilo mocenského vakua k usurpování Arménie, Ázerbájdžánu a nyní i Sýrie...
No nevím...mam FVE 10 kwp a mám i dva Elektromobily . Pravda je , že přes konec podzimu až jaro to nevyrobí nic. Pokud jsou panely pod sněhem, tak vůbec nic. Zároveň v zimě elektrické auto žere o 30 % více.. V ostatních měsících to použitelnou elektřinu vyrábí okolo poledne. Kdy se slušný člověk neválí doma a naopak pokud není noční taxikář, tak auto používá a nemůže doma nabíjet. Další zkušenost je, že každý elektromobil má své omezení ohledně minimálního nabíjecího proudu. Bývá to okolo 6-7 Amper. To v praxi znamená, že při potřebě rozumného nabíjecího času to prakticky vždy značně přicucává elektřinu ze sítě. A to nemluvím o dnech pod mrakem.Tedy netvrdím, že tato kombinace FVE a EV nedává smysl, ale rozhodně to žádnou podstatnou úsporu nepřinese většině běžných uživatelů. Za svou 14 let starou praxi s EV a najetí na různých EV 400 tisících km vám ještě prozradím jedno tajemství. Vysoká cena nového EV a následný brutální pád ceny tohoto rychle zastarávajícího prostredku vám zcela jednoznačně vymaže jakoukoliv úsporu. Tedy pokud chcete něco ušetřit kupte si buď EV tak čtyři roky staré za 30-40% původní ceny, nebo novou Dácii Jogger na LPG , která vám bude jezdit za stejno a navíc její cena bude klesat velmi zvolna v čase...
Pisatel zřejmě nepochopil, kdo teď v Sýrii bude vládnout...ti kteří bojovali s Al Kaida i Islámským státem... Izrael mohl být šťastný, když měl vedle sebe za souseda Asada oslabeného občanskou válkou.. Nyní po konsolidaci poměrů začne i nová Sýrie vznášet své požadavky na vrácení svého Izraelem okupovaného území a jistě podpoří i araby na okupovaných územích Palestiny. Místo peněz z Íránu, to budou peníze z Turecka a Kataru.. tedy na flinty bude...to nemám obavy..
Před sto lety byla Argentina v desítce nejbohatších států světa... Není důvod, proč by nemohla být zase... Má všechny předpoklady.... vzdělanost, kulturu, obrovské zásoby nerostných surovin, zemní plyn, lithium, měď, uhlí, ropu, vodní toky , spoustu plochy, není přelidněná, obrovské zemědělské přebytky, vědecký výzkum , elektrárny vodní i jaderné, železnice, letiště, mluví druhým nejrozšířenějším světovým jazykem.... prostě nic podstatného ji nechybí... Jen to prostě dělali poslední dobou nějak blbě...tak snad to pomůže..
kdo je prosím to nové vedení Sýrie, jste asi první co o tom něco ví, zbytek světa hovoří jen o chaosu a vyčkává, takže byste tou informací mohl světu docela pomoci se zorientovat
Chaos!? Dlouho jsem neviděl tak ukázkové předání moci. I premiér počkal s klíči...Vedle toho naše slavná "Sametka" byl jen bláznivý čurbes na těle simulujícího agenta Růžičky (zv Martin Šmíd) .. Sýrií teď vládnou hoši poslaní Turky za souhlasu Ruska a Íránu a jsou to ostří hoši... Izrael moc dobře ví co ho bude následovat... Takže všichni mají jasno a svět dle vás vidí chaos..
33
Sledujících
0
Sleduje
33
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mohl byste vyjmenovat nějakou severokorejskou firmu, která vyrábí elektroniku? Západní Němci měli také lepší výrobky než východní. Chcete srovnávat Trabant a Wartburg s Audi, BMW, Mercedesem?
1 odpověď
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
V době svého vzniku v rámci své kategorie byly vozidla Wartburg i Trabant velmi moderní vozidla. Přední náhon, alternativní materiály, nízká cena , slušná spolehlivost.. v době jejich vzniku dvoutaktní motor používalo více světových výrobců velmi úspěšné, například švédský Saab.. problém byl pouze v tom, že se vyráběla příliš dlouho až zastarala.... ale rozhodně z tohoto nelze vyvozovat, že by kuli tomu byli jedni Němci nějací horší lidé než druzí Němci. A to samé platí pro Korejce. Pokud někdo dělá v článku z Korejců hlupáky, tak to pak z logiky věci musí platit i pro ty druhé Korejce...