Ahoj Jenipfer, rád na vás koukám a jsem z vás úplně vedle jak krásně se s tou naší češtinou perete. Pro mě jako východoevropana je téměř nepochopitelné že by Američan se chtěl učit tak těžkému jazyku který není vůbec světový a navíc v Praze je spousta Američanů kteří česky nemluví vůbec a domluví se také.
Tak makej Jen držím ti palce by jsi mluvila jako my. Rob.
Ahoj Američanko, jsem z Jížňích Čech a moc rád tě sleduji, pro mě jako Čecha je docela zajímavé sledovat život právě Američanů kteří se rozhodnout žít právě u nás v Čechách, je sice pravda že spousta Američanů česky vůbec nemluví neb se bez ní obejdou. A pro mě je facinující když jsou tací jak vy a česky se snažíte naučit. Dnešek byl úžasný , to krásné ř a ten krásný americký přízvuk já jsem prostě unesen, když by bylo možné s vámi pokecat někde u kávy to by bylo super.
Zatím se mějte fajn. rob.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nepochybně je Tatra v současnosti solidní značka pokud jde o nákladní vozy ale nemyslím si, že by centrální nosná roura byla takový technický trhák neb byl případ kdy došlo sednutí na nosnou rouru a to samozřejmě v terénu. Určitě toto konstrukční řešení má své výhody ale určitě bych ho nepropagoval jako spásné a nejlepší. Jeho nevýhodou je určitě fakt, že pokud je automobil nenaložen či méně naložen a jezdí se s ním delší dobu tak se sjíždí venkovní penu dvojmontáže aspoň to je má zkušenost z vojny kdy jsem s T-138 jezdil.
2 odpovědi