Pragmatický, flegmatický cynik
28 v jednom letadle...Chápu, že tam byla asi docela značná bezpečnostní opatření, ale 28 kousků je docela směšné číslo. A kdyby to člověk začal počítat, že průměrně poletí 30 lidí tak jen na 30 tisíc lidí budou potřebovat neskutečné množství letadel a času... a 30 tisíc je docela směšné číslo které se týká tak max samotného Berlína nebo Frankfurtu...a kde je zbytek
To mi přijde jako megablábol, že přijali 20 brigádníků. Letiště by jednoznačně mělo spadat pod chráněnou infrastrukturu, tzn že lidé pohybující se v jeho prostoru by snad měli mít alespon minimální stupeň prověření. Nehledě na nutnost zaškolení ohledně pohybu v rámci letiště a samotné plochy. Toto nejsou procesy na dvě hodiny.
A pokud tam může opravdu každý tak je něco poněkud špatně.
Letiště je překvapeno intenzitou provozu? Začíná mi to připomínat cestáře na začátku zimy...
Evidentně už tam nezvládají, asi díky digitalizaci, selské počty. Známe počet letů, aerolinky hlásí i jaké modely letadel, tím padem známe i kapacitu. Víme že léto. Tím pádem dovolené a vysoká obsazenost. Máme data z historie, tím pádem víme procentuálně kolik zhruba cestujících má zavazadla a jaká...A tím pádem kolik lidí potřebujeme lidí aby se to zvládlo....
Ale bohužel když do kanceláří nastupují po VŠ specialiste bez praxe, co se do provozu podívají max omylem, dostanou kancl, mobil, laptop, auto, benefity...A lidi co to maji fyzicky řešit dostanou cosi nad minimum, asi není divu, že chybí kapacity, že...
Jak tak sleduju ty zprávy z různých regionů tak získávám pocit, že za chvíli bude policejní BMW 540i ve službě celkem vzácnost:-)
Určitě by bylo zajímavé dozvědět se o kolik jich už přišli ( minimálně jedno v Paskově ) a kolik jich už utrpělo škodu.
Ano, chápu, jsou ve službě a riziko tam je vždy. A možná právě proto dlouho nevydrží...?
Pokud tato akce trvala dvacet minut, na prioritní silnici vyšší třídy, je absolutně neuvěřitelné že za tu dobu se nedokázala dostat hlídka k danému vozidlu. Projížděl například tunely, pokud už v té době PČR věděla o vozidle v protisměru měl být zastaven provoz.
V tomto případě by neměli hledat jen řidiče, ale i vyšetřit jak je možné, že za tak dlouhou dobu nedošlo k adekvátní, viditelné reakci.
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Měsíční náklady na provoz desetina z osmi mega? To je velmi nízkonákladový provoz.... A pokud jeho lidé jsou v terénu denně atd...Po celé ČR takže auta, platy...Velmi zajímavé pro mě, škoda že ne pro FU například. Vycházet to může, ale nejspíše to bude podobně kreativní účetnictví jako je kreativní instalace reklamních ploch