Pragmatický, flegmatický cynik
Jsem opravdu rád, že tohle individuum takhle otevřeně mluví a lobuje za dávky....Protože právě i možná díky němu, a jeho aktivitě, se konečně stát chytí za nos a začne řešit a kontrolovat a omezovat příjmy jemu podobným.¨
Takže milý Diego, buď hlasitý, buď vidět, a doufejme v úsěch Tvé mise....Ale úplně jiný než Ty si představuješ!
Baterie v Nissan Leaf r. 2015 má dnes kapacitu 39% a dojezd 60km. K čemu je takové auto?
A proto generálně baterie vydrží osm let? OK může se stát.
Stejne tak se stane že u diesel motoru odejde palivové čerpadlo, k tomu vstřiky, předtím turbo a dvouhmota se spojkou. A máte v podstatě taky nesmyslnou investici během chvíle u auta s nízkou zůstatkovou hodnotou.
Proste každý se může rozhodnout.
Elektrické auto má hlavně v zimě mnohem menší dojezd a taky baterka vydrží jen 8 let a pak buď koupit novou za 800 tisíc nebo nový auto za 1.5 milionu ...
Vydrzi osm let? Proč vydrží osm let?
Je to nesmysl. Máme x druhu bateriii technologicky. Různé kapacity. Různé rychlosti nabíjení. Různé zatížení, různé způsoby nabíjení. Ale podle vás vydrží všechno osm let. Obdivuji Vás odhad. Ale mýlíte se
Už NIKDY řidičák.. takový ,,řidič" by měl skončit doživotně.
Jezdil bez papírů a evidentně tak dokonale, že způsobil nehodu...Takže evidentně nemá problém, že papíry nemá...
Nehledě na to, že Renault Master pravděpodobně neměl jako osobák, ale firemní vozidlo. Takže pokud pro někoho jezdil jako zaměstnanec tak dokonalost sama. Protože teď v tom bude lítat zaměstnavatel který dost možná ani netušil že ten Jožin přišel o papíry....
Nevím. Jezdil jsem C5 první generace. Motor 2.2HDI. Jak je zde napsáno bohužel předchozí majitele se na něm podepsali víc než bolestně takže z toho byla pokladnička. Ale jinak miláček
Ale obecně kdokoliv půjde do C5 musí mít jistotu že má mechanika co zná Citroen a ví co a jak. A musi počítat s tím, ze údržba je drahá v případě poruchy.
A u takové C6 například výměna předního skla je snad dražší než Bentley😂😂
Takze hlavní problém není to že nebude bordel po ulicích, protože každý somrák bude sbírat vratné lahve, ale to že by obce měly výpadek příjmů. Čekal jsem nějaký nesmysl od obci, ale tohle mě nenapadlo.
Ano, jistě existuje infrastruktura na sběr odpadu a jeho svoz a likvidaci. Zde by asi byla nutná redukce časem. Ale upřednostnit zisk před ekologií a pořádkem v obci?
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky je tady možnost, že místní úředníci jsou prostě konzervy a odmítají s tím jezdit, protože to nikam nedojede, nechtějí v tom uhořet a podobně….
Taky si z elektrického pojizdeni neulejete benzín do soukromého…
Prostě samá nevýhoda pro státního úřadu s nízkým platem….