Pragmatický, flegmatický cynik
28 v jednom letadle...Chápu, že tam byla asi docela značná bezpečnostní opatření, ale 28 kousků je docela směšné číslo. A kdyby to člověk začal počítat, že průměrně poletí 30 lidí tak jen na 30 tisíc lidí budou potřebovat neskutečné množství letadel a času... a 30 tisíc je docela směšné číslo které se týká tak max samotného Berlína nebo Frankfurtu...a kde je zbytek
Spotřeba na dálnici by mě taky zajímala. Pročetl jsem snad 10 recenzí a každej měl úplně jinou spotřebu. Někdo s tím při 130 jel za 8 a další při 170 za 7. Čemu má teda potom člověk věřit.
Kdyby to jezdilo při té rychlosti za 7 tak není absolutně co řešit. Stejnou spotřebu má i tchánova 2.0 TDI 140 kW se čtyřkolkou.
Mě spotřeba zajímá taky, ale spíš řeším hlučnost během dálniční jízdy....Ve městě, okolo komína, vím, ale dálkovou sem neměl nikdy šanci zkusit.
A pokud to bude brát na dálnici 7-8 tak mi to přijde nezajímavé skoro. Protože moje aktuální 1.5 benzím se 163 koníky jede více než svižně a dlouhodobě mám 6,5 spotřebu. A to mám 80procent dálnice minimálně v tom.
Ale rád bych normální auto, ne SUV nebo crossover atd....A když vidím kam to pěje tak skoro zvažuju EV, protože ty motory jsou na odpis díky EU....stejný motor co mám, o rok pozdeji, o dvacet koní méně a o litr a půl vyšší spotřeba. Tomu říkám ekologie, na cestě 1000km spálím o 15 litrů více takže v součtu to je takový nesmysl, že to nemá smysl komentovat
Mega za golfa je úplná lidovka. To už radši koupím o dvě třídy vyšší Lexus ES a oželím ten kufr.
Tak nějak...U Lexusu mě jen trochu uvádí do nejistoty jak to bude dávat dlouhé dálniční přejezdy vyšší rychlostí. Snad mi to někde půjčí na víkend. Nebo aspoň Camry. Protože aktuální motorizace u většiny značek, tak do 1,2 mio max s daní, mě přivádí na myšlenku si koupit Teslu s dotací...Nebo možná EV6
"že by se mohl schovávat na zahraně z některého z domů" ...jj, je to za hranou) Kdyby nebyl sjetej nebo nalitej, dá si světla a v klidu dojede.
Nefunkční osvětlení SPZ, vyslovený zákaz řízení.....Ten asi nebyl nikdy moc v klidu, a pochybuju že v nejbližší době bude....Absťák s ním bude cloumat než ho pustí z CPZ nějaký prima soudce....a následně se sjede a zase někam pojede....
To nebyl karavan ale malý OBYTŇÁK! Kdo to píše? Kdo to reviduje? Zač vás platí???
Bohužel se média naladila na obecnou vlnu "mírné vzdělanosti". Edukace, nebo jen správná terminologie, je již dávno pasé. Max několik odborných redaktorů kteří se drží svých témat dokáže správně formulovat, zároveň i edukovat.
Zbytek pardon, ale docela dost redaktorů jen kopíruje tiskové zprávy, případně používá Google translate i zahraničních zdrojů...
Ideální doba na stávku personálu který má na starosti zavazadla. Jednoznačně je to vina té firmy. Ta práce je na Prahu málo placena a hlavně fyzicky velmi namáhavá. Personálu přeji alespoň 24ti hodinovou stávku za lepší podmínky, proč by jinak neměli plno brigádníků? V hlavní sezóně. I v obchodě si pokladní vydělá více než u Vás u zavazadel, a hlavně se neudře. Personál, jděte do stávky
Problém je, že tu stávku si ve finále odskáčou sami, protože následně je bude čekat kumulace zavazadel gigantických rozměrů....
vězně do mezinárodního a střeženého prostoru? Tam kdokoliv chce být, musí mít bezp. prověrku a beztrestnost 😄 voni musej bejt hlava, pane Vachmajstr
A právě proto je blábol, že přijali okamžitě dvacet brigádníků🙂 Protože je prověřění a následné zaškolení ohledně pravidel chování a pohybu na letišti musí trvat vcelku dlouho. A je jedno zda házím kufry a nebo řídím ještěrku
To mi přijde jako megablábol, že přijali 20 brigádníků. Letiště by jednoznačně mělo spadat pod chráněnou infrastrukturu, tzn že lidé pohybující se v jeho prostoru by snad měli mít alespon minimální stupeň prověření. Nehledě na nutnost zaškolení ohledně pohybu v rámci letiště a samotné plochy. Toto nejsou procesy na dvě hodiny.
A pokud tam může opravdu každý tak je něco poněkud špatně.
Tahat celou směnu kufry za 25 tisíc měsíčně asi nikdo nebude. Může si to zkusit někdo z vedení.
To je přesně to co mám na mysli....Mládež po VŠ nastoupí do prvního zaměstnání s jednoduchými požadavky typu "kilo a auto". S tím, že služební Iphone a Ipad je samozřejmost. Ale nemají tušení co obnáší ta práce na nižších pozicích kterou by měli plánovat a řídít.
Letiště je překvapeno intenzitou provozu? Začíná mi to připomínat cestáře na začátku zimy...
Evidentně už tam nezvládají, asi díky digitalizaci, selské počty. Známe počet letů, aerolinky hlásí i jaké modely letadel, tím padem známe i kapacitu. Víme že léto. Tím pádem dovolené a vysoká obsazenost. Máme data z historie, tím pádem víme procentuálně kolik zhruba cestujících má zavazadla a jaká...A tím pádem kolik lidí potřebujeme lidí aby se to zvládlo....
Ale bohužel když do kanceláří nastupují po VŠ specialiste bez praxe, co se do provozu podívají max omylem, dostanou kancl, mobil, laptop, auto, benefity...A lidi co to maji fyzicky řešit dostanou cosi nad minimum, asi není divu, že chybí kapacity, že...
Jak tak sleduju ty zprávy z různých regionů tak získávám pocit, že za chvíli bude policejní BMW 540i ve službě celkem vzácnost:-)
Určitě by bylo zajímavé dozvědět se o kolik jich už přišli ( minimálně jedno v Paskově ) a kolik jich už utrpělo škodu.
Ano, chápu, jsou ve službě a riziko tam je vždy. A možná právě proto dlouho nevydrží...?
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Pragmatický, flegmatický cynik
0
Sledujících
0
Sleduje
Měsíční náklady na provoz desetina z osmi mega? To je velmi nízkonákladový provoz.... A pokud jeho lidé jsou v terénu denně atd...Po celé ČR takže auta, platy...Velmi zajímavé pro mě, škoda že ne pro FU například. Vycházet to může, ale nejspíše to bude podobně kreativní účetnictví jako je kreativní instalace reklamních ploch