Je to cele nesmysl dobry akorat pro zaryte odpurce LPG a manualnich prevodovek. 100tis. Priplatek (i kdyby jen 60) Atmosfericka 1.6 s 90 koniky, ke kterym se na chvilku (do vybiti 1,2kWh minibaterie, ktera nebude mit nikdy pres 1kWh) pripoji dalsich 50 elektrokoniku, abychom mohli rict, ze je to nejsilnejsi Jogger. A to 80% casu ve meste pojede jen na tech 50 elektrokoni??? Mimochodem s LPG umi jezdit za 7-7,5 (1,6 Kc/l). Naucte se pocitat.
Bylo by to zajimave jedine za predpokladu, ze by elektromotory umely pohanet zadni kola a tim by vznikla paradni 4kolka na chatu.
Člověk, který se v komunismu narodil, profitoval v něm a nikdy se od něj neodpoutal v něm dozajista i umře. S tím se nedá nic dělat. A koncertovat mu nikdo nezakazuje, jak bylo za komunismu u nepohodlných umělců běžné. Může si na rozdíl od dob minulých pronajmout jakýkoli prostor, včetně Strahova a koncert uspořádat.
A ne, proti jeho písním nic nemám, naopak, mám je velmi rád.
Chybi mi porovnani cen nahradnich dilu. Tam totiz LPG vitezi na cele care. Pokud kupujete nove auto na par let, je lepsi volba CNG, pokud se ovsem nestitite Dacie na LPG, proroze ta v pomeru cena/vykon absolutne nema konkurenci. Ale koupit si Octavii G-Tec ktera ma nalitano 150 - 200, to je podle meho nazoru financni sebevrazda.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Při svém stylu jízdy najedu na letních min 80tis. a na zimních 60tis. Tedy v průměru 70tis. na sadu. Nejlepší celoročky mi dají 50tis. a to jedině za předpokladu, že zrovna před zimou nebudu mít vzorek okolo 4mm, pak je musím vyhodit. Když k tomu připočtu vyšší spotřebu v létě, tak mi jednoznačně vychází, že kdo jezdí ročně víc jak 15tis., tomu se tento kompromis nevyplatí. Pozn.: Neuznávám názor, že pneu je po 4 letech k ničemu. To je pro nezralé "trhače asfaltu", a ti by nad celoročkami stejně ohrnuli nos.
2 odpovědi