Při svém stylu jízdy najedu na letních min 80tis. a na zimních 60tis. Tedy v průměru 70tis. na sadu. Nejlepší celoročky mi dají 50tis. a to jedině za předpokladu, že zrovna před zimou nebudu mít vzorek okolo 4mm, pak je musím vyhodit. Když k tomu připočtu vyšší spotřebu v létě, tak mi jednoznačně vychází, že kdo jezdí ročně víc jak 15tis., tomu se tento kompromis nevyplatí. Pozn.: Neuznávám názor, že pneu je po 4 letech k ničemu. To je pro nezralé "trhače asfaltu", a ti by nad celoročkami stejně ohrnuli nos.
Dobré jitro!
Je tu první povolební pondělí. Nezvolili jste si nás, abychom vám lhali. Proto vám řekneme, co nás všechny čeká s novým prezidentem generálem Pavlem.
Válka vítězí!
Dobrý den.
Jsem příznivcem jak Seznam zpráv, tak i Vás. Ale i přes skutečnost, že se jedná o satirický pořad, myslím, že teď fakt není vhodné psát takový úvod a dělat si legraci z takových témat. Mnoho lidí přečte jen těch pár řádků textu a samotné video, z kterého je satira patrná, si nepustí. Po vyhrocených volbách potřebuje naše společnost trochu klidu, rozvahy a důstojnosti.
Děkuji
Je to cele nesmysl dobry akorat pro zaryte odpurce LPG a manualnich prevodovek. 100tis. Priplatek (i kdyby jen 60) Atmosfericka 1.6 s 90 koniky, ke kterym se na chvilku (do vybiti 1,2kWh minibaterie, ktera nebude mit nikdy pres 1kWh) pripoji dalsich 50 elektrokoniku, abychom mohli rict, ze je to nejsilnejsi Jogger. A to 80% casu ve meste pojede jen na tech 50 elektrokoni??? Mimochodem s LPG umi jezdit za 7-7,5 (1,6 Kc/l). Naucte se pocitat.
Bylo by to zajimave jedine za predpokladu, ze by elektromotory umely pohanet zadni kola a tim by vznikla paradni 4kolka na chatu.
Člověk, který se v komunismu narodil, profitoval v něm a nikdy se od něj neodpoutal v něm dozajista i umře. S tím se nedá nic dělat. A koncertovat mu nikdo nezakazuje, jak bylo za komunismu u nepohodlných umělců běžné. Může si na rozdíl od dob minulých pronajmout jakýkoli prostor, včetně Strahova a koncert uspořádat.
A ne, proti jeho písním nic nemám, naopak, mám je velmi rád.
Chybi mi porovnani cen nahradnich dilu. Tam totiz LPG vitezi na cele care. Pokud kupujete nove auto na par let, je lepsi volba CNG, pokud se ovsem nestitite Dacie na LPG, proroze ta v pomeru cena/vykon absolutne nema konkurenci. Ale koupit si Octavii G-Tec ktera ma nalitano 150 - 200, to je podle meho nazoru financni sebevrazda.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
A máte tam započítáno převažování dvou sad kol před sezonou nebo dokonce jejich přezouvání? Nákup druhých ráfků nepočítám, to je jednorázová investice.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Každoroční převažování je stejný nesmysl jako 4letá životnost pneu. Převažuji v polovině životního cyklu (tedy u mě po 3 sezonách), přezouvám pomocí zvedáku sám. Tedy náklady minimální. TPMS můj vůz nevyžaduje. Pomíjím skutečnost, že znám dost řidičů, kteří sice TMPS na svých vozech potřebují, ale mají je jen na sadě, se kterou chodí na STK. Že jim půl roku svítí ikonka v kapličce jim nevadí.
Nejsem zásadním odpůrcem celoroček. Je to o nájezdu a místu, kde jezdím. Fyzikální zákony se však obelhat nedají. To je to, co mi na "oslavných" recenzích celoročních pneu bytostně vadí. O co lepší budou v zimě, o to horší musí zákonitě být v létě. Je to jak s obuví, dá se určitě chodit celý rok v jednom páru, ale v zimě je zima a v létě vedro....
Navíc, kdo kupuje nové auto, dostává ho zpravidla na letních. Takže zde je rozhodnutí, zda vyhodit (pokusit se prodat) letní sadu a nebo raději dokoupit sadu zimní.
Prodej moc nefunguje, podívejte se kolik majitelů nových Dacií Jogger se pokouší prodat původní sadu letních pneu.
Při koupi staršího vozu je rozhodnutí asi snažší.