Tak máslo se zdražilo v celé EU,tak nechápu tu ubohost a potřebu malého ťupky Peťky to svádět na svůj politický protějšek. Francie,Německo,Itálie,prostě všude,tak jedině že by měl Andy prsty tak dlouhé. Bude lepší,když se ten přitroublík P.P. mázne kolem pusy Nutellu a dá před svátky všem pokoj. Nyní je v německém Kauflandu 3/4 kg za 2,99 €,tak může vesele vyrazit a dělat ostudu třeba někde v Pirně,nebo Drážďanech. Možná si ho tam všimnou z AfD a dostane nadílku s předstihem.
Článek neúplný a dost zkreslující. Někde se třídí mýtné ( i známky) podle délky,jinde zase podle výšky vozidla,nebo výšky nad přední nápravou. V Maďarsku a Slovinsku dle kategorie vozidla,kde např. vozidlo kat. N1 a mikrobus nad určitý počet míst k sezení platí o dost větší sazbu. V Litvě vozidla N1 kupují známku,osobní nikoli (denní stojí 7 € a ta stačí ,Litva je malinká a přejezd zabere cca 2-3-4 hodiny ). Pozor na Slovensku a opět v Maďarsku,kde se po součtu celkové hmotnosti jízdní soupravy a překročení 3 500 kg kupuje extra známka pro přípojné vozidlo !!! Je jedno,zda je to karavan vážící 1 500 kg,či nákladní přívěs ,co má 200 kg. Jak je součet vyšší,je potřeba koupi známku i pro toto vozidlo. Pozor nyní na Slovensku,jak použijete placenou dálnici bez zaplacené známky a projedete pod kamerou,dorazí dopis s pokutou na 150 € !!! Na druhou stranu,pokud známku koupíte,tuším ten samý den dodatečně,je to v pořádku. Podobně to platilo a snad i stále platí v Maďarsku. Pokud najedete na dálnici bez známky ,máte 60 minut na dokoupení. Tak by to mohlo býti všude. Pozor na Rakousko,známému se záhadným způsobem a neznalostí místních poměru povedlo vjet na placený úsek (tunel,průsmyk či co,ale myslím,že mu zvedlo závoru auto za ním ,co mělo GO-BOX,nebo digitální vinětu a bezmála po roce obdržel dopis s pokuto 350 €. Až tak se jim dovolená prodražila.
Ještě před rokem nám to co se tam děje dlouhé roky a veřejnost,co nesedí jen doma ,nebo má po Evropě přátelé a známé to ví,nám naše nejlepší vládní sebranka popírá a vyvrací ! Co se děje ve Švédsku vím delší dobu,a již tam není bezpečnost delší dobu. Jsou tam místa (městské části v Malmö a Stockholmu ),kde ani policie se strachem nejezdí a dění tam raději přehlíží. Informace mám od lidí,co tam žijí několik desetiletí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Již delší dobu si všímám ,že provozovatel tohoto kanálu je mimo realitu. Nemohu přijít na to,čím nás chce ještě zaujmout,či přilákat. Nemít takový "neuvěřitelný" nadpis,tak rád zhlédnu a pochválím povedené video. Minulý měsíc nás zaujal "večerními" záběry při denním světle, což v
druhé polovině listopadu,kdy je již v 17 hodin tma dost dobře nejde. Tak si říkám,zda nemá špatný čas na hodinkách,či má techniku,kterou nemají ani v tom studiu na Barrandově,nebo v NASA . Já se nebráním se s ním v období mezi svátky na vyhlídce sejít,ať ho osobně poznám. Je i škoda,že má A 380 jen dvoupatrový design a ne konstruki. Co by pak psal,vyvézt do Frankfurtu k letišti ,nebo do muzea v německém Sinsheimu,kde mají TU-144 a Concorda,kde se dají prohlédnout uvnitř a nahlédnout do kokpitu.