No nebýt stále přísnějších emisních norem ,tak ta auta mohla mít stále staré mechanické a fungující vstřiky a mohla jezdit bez filtrů DPF a Ad-blue. V podstatě je dnes problém vyrobit a po té udržet v chodu naftové auto. Ty problémy tu prostě jsou. Na druhou stranu vozidla těchto složek mají mnoho výjimek při výrobě a z použití z těchto eko vymožeností, a určitě se ví proč. A v dnešní době v tomhle segmentu není moc z čeho vybírat.
JOJO,je to tak, oranžové cedule na autě a na samotných kontejnerech kosočtverce s označením třídy 1,3 nebo 1,6 nejsou vůbec nebezpečné. Tak se označují jen výbušniny a spadají spolu s radioaktivními nákladem k nejnebezpečnějším přepravám v režimu ADR,kdy se na to dělá extra doškolení a podléhá to spoustě omezením a nařízením. Tihle soldáti určitě tu kvalifikaci měli,jinak by se to nestalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A proto měli na značce PL :. PANSTWO LOUPEZIWE.