Zbytečně se tady někteří dohadují o rovnosti (nebo spíše menší křivosti) zástupců té či oné strany na radnicích.
Je prostě faktem, že komunální politici jsou velmi často zapleteni v různých kauzách, at už jde o rozprodej obecního majetku, dotační programy, zneužívání informací z budoucích územních plánů či zadávání různých zakázek vybraným firmám.
Jsem si jist, že na podmínkách rozdělení peněz z těchto čachrů se politici mezi sebou dohodnout velmi rychle bez ohledu na stranickou příslušnost.
Strmý pád takového giganta je možná předzvěstí pádu menších ale stejně významných firem, a co hůř, jednoho celého sektoru v Evropě, který se podílí na hrubém (domácím) produktu 5-10% a zaměstnává přímo či nepřímo až 10% pracovní síly.
Primárně za to mohou pouze politici v Europarlamentu.
Nutí nás do opatření, které nás jako "světového průkopníka" vedou do záhuby a do sedla posadily naše historické konkurenty (Čínu a USA) a nepřátele (Rusko a část arabských národů). Zatímco Čína chytře vyčkávala a v tichosti kradla a adaptovala západní technologie, know-how a s tím spojené zahraniční investice, Rusko vede nesmyslnou válku kvůli území a ropě/plynu. Proč prostě, stejně jako Číňani a USA, nepočkají, až se tady vnitřně rozložíme grýndýlem, sebevražednou migrační politikou a neschopností se na něčem v rámci Evropy dohodnout a pak by nás o deset let už ani nebrali, jako relevantního "soupeře".
Závidím Američanům tu možnost, dát svému kandidátovy hlas a vědět, že to ovlivní nejen jejich zemi, ale bude mít i globální dopad.
U nás jdete k volbám s vědomím, že ať vyhraje stávající "vláda" nebo opozice, budeme další čtyři roky remcat. A i kdyby měla nová vláda možnost obrátit situaci u nás k lepšímu, tak nás budou brzdit nesmysly z Bruselu.
Jejich bar (asi) neznám, ale ta loď mi mezi ostatními přijde nejhorší. Jako vrak zaparkovaný uprostřed města.
Ostatní podniky (a lodě) zainvestovaly rozhodně více. A byť se mi také ne všechno líbí, je tu vidět alespoň nějaký závan invence.
U zmiňovaného kusu železa invenci postrádám.
Nehodnotím skutečné důvody neshod mezi provozovatelem a radnicí, o tom nechci ani spekulovat.
Město si musí spočítat, co pro něj bude finančně výhodnější.
Jestli je to prázdná hala bez ligového mužstva a bez všech přímých a nepřímých výnosů spojených s každým zápasem domácích anebo hala s nájmem 1kč a udržení ligy ve městě.
Je nasnadě, že kde je špičkový sport, tam se daří přitáhnout děti k pohybu a vychovávat i další talenty.
Nebýt Jágra, jeho jména a peněz (a peněz města), Kladno by už dávno žádný ligový hokej nemělo.
Styl "nemakačenko" tam v nich pěstují odbory a levicové strany.
Sám jsem v Německu pracoval. Zadal jsem kolegovi zpracovat data do excelovské tabulky, pro studenta práce na 30 minut. On s tím nebyl hotov za celé dopoledne. Když jsem mu vytknul, že mu to trvá a že to raději dám praktikantovi, naprášil mě místnímu odborovému důvěrníkovi, že mu zadávám úkoly "nad rámec jeho schopností a dovedností".
A tenhle týpek byl přesně ten typ vyžírky, který pořád marodil, "preventivně" zůstával doma, aby se mu pocit nachlazení "nerozjel" a obíhal pořád nějaká vyšetření a snažil se doložit nemoc z povolání (z klimatizace nastavené pro všechny kancly stejně).
Lítal jsem svého času i několikrát měsíčně.
Slabinou byl pro mě vždycky palubní personál.
Ale jinak si myslím, že ČSA zašlo hlavně na neschopnost managementu.
Co se platů pilotů týče, tak nevím sice, co je evropský standard, ale můj známý, pilot u ČSA, seděl pořád doma, letěl 2-4 do měsíce někam vesměs po Evropě a bral přes 250 k.
Ta pokuta bude reálně v řádu několika jednotek či desítek milionů dolarů.
Přičtěte ale k tomu poplatky a "provizi" různých úředníků státní moci a několika podnikatelů a suma hned vyskočí na 33 nul...
Kauza jde nejspíš na ruku Yandexu, největšímu vyhledavači v Rusku.
McDonald by mohl o krádeži majetku, zákazníků a jména cizím subjektem v Rusku vyprávět...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Odvodová komise s nimi nebyla?